Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Vazgeçilmezler... v2

Geçtiğimiz Vazgeçilmezler... yazısının sonunda bedenim girdiği amansız savaşta yenik düşmüş ve kendisini uykuya teslim etmişti. Şimdi aklıma geldiğince yeni bir versiyon sıçmaya çalışacağım.

Metal Müzik Dinlemeye Başlayan Gençlerin Bilindik Kronolojik Tripleri...

Kaçınız geçti bu yollardan bilmiyorum, ama ben geçtim. Yani bu bahsedeceklerim gibi geçmedim ama yine de geçtim. Zira ben bu tarz müziği dinlemeye tam olarak 2002 yılının sonunda başladım. Daha önce bahsetmişimdir zaten, öyle Metallica, Iron Maiden gibi giriş seviyesi metal müzikten değil, direkt olarak bodozdan (Dark Tranquillity, In Flames ve Death o zamanlar en favori gruplarımdandı) girdim. Neyse. Metal müzik dinlemeye yeni başlayan gençliğin ilk adresi her zaman için PENTAGRAM grubudur. Old school bir fanı olurlar ve her konserine giderler. Hiç bir şekilde laf söyletmezler. Metallica, Korn, Iron Maiden ve HIM favori gruplarındandır. Fade To Black için ölürler. Bir kısmı kendisini eski bir dinleyici göstermek istediği için (geçmişini bilirim ben bu adamların olm! tribi) Cliff Burton öldükten sonra Metallica bitmiştir, Load ve Reload "rezaletinden" sonra grup müziği bırakmalı'dır. En iyi davulcu Lars Ulrich'tir, çünkü One parçasının sonlarındaki o ataklarını başka bir davulcu yapamaz. Konserlerdeki 18 yaş sınırı onlarca çok saçmadır.

Biraz ileriye gitmiş olan ve forumlardan bir şeyler öğrenmiş olanlar için en iyi davulcu Dave Lombardo'dur. Bagetlerle demir parayı duvardan sektirerek takıldığı söylentileri hayranlıkla anlatılır.


Aradan zaman geçer ve bu insanlar yeni gruplar keşfetmeye ve dünyanın Metallica ve Iron Maiden ile sınırlı olmadığını öğrenmeye başlarlar. Bu aşamadan sonra kendisinden iki sene sonra metal müzik dinlemeye başlamış ve kendisinin söylediği "geyik"leri tekrarlayan gençleri görürler ve "Pentagram baydı abi artık, Metallica zaten Load albümünden sonra bitti, zaten Dave Mustaine Metallica'da kalsaydı herşey çok daha iyi olurdu" gibisinden cümleler kurarlar ve yeni yetişen neslin hayranlıklarına küçümseme ile bakarlar.

Biraz daha zaman geçer, artık metal müziğin heavy metal ile sınırlı olmadığını keşfederşler. Death, Black, Gothic gibi akımlara kapılıp, heavy metal dinleyenlere sümük gibi bakmaya başlarlar. 18 yaş sınırı olmayan konserlerden nefret ederler. "Biz de dinledik bu müziği amk! Bu yeni nesil ne kadar özenti böyle!" diyip, geçmişlerine küfrederler... Serttirler.

Kronoloji böyle gider. Daha yazılacak çok ayrıntı var tabi ama yeter. Çünkü şeytan ayrıntıda gizlidir.

Otobüste Uyuma Numarası Yapma...

Efendim, şimdi yine kendimden örnek vereceğim. Çünkü bu site öznel insanların, kendisini açmaktan ve açıklamaktan çekinmeyen insanların sitesidir, bloğudur! moısdf Neyse. Şahsen ben pek yer vermeyi sevmem. Çok ihtiyaç sahibi birini görmezsem yer vermiyorum. Neden? Tamamiyle kıçımın sevdasından değil elbette! Öncelikle bünyeme yerleşmiş muazzam bir yorgunluk var. Beni öyle çok seviyor! Hiç bırakmıyor yakamı. Ayrıca kitap okumayı seviyorum. Otobüslerde okurum ben kitabı. Müziği otobüslerde dinlerim. Kendime zamanı ancak otobüslerde ayırabiliyorum ve bu zaman ayırmalarımı birine yer vermek için harcamak istemiyorum. Neyse. Bende durumlar bu şekilde ilerliyor. Çok yaşlı ve çocuklu birini görürsem veriyorum elbette. O kadar ayı değiliz icabında!

Neyse!

Ama bu yer vermeme işini çok profesyonelce yürüten tipler var. Bayanları zaten saymıyorum. 12 yada 27 yaşında olsun, bir bayanın (hatunun, kızın, çıtırın, manitanın, kısaca genç bir kuku sahibinin) yer verdiğini hemen hemen hiç görmedim. Sanki böyle bir misyon yüklenmiş hatunlara. "Hatunum ben, yer veremem!" şekli var bakışlarında. Hiç oralı değiller. Neden kendilerine böyle bir misyon yüklediklerini bilmiyorum ama sebepsizce gördüğüm bir diğer saçmalık ise yaşlı ya da çocuklu insanların, kucağında ve elinde çanta ile oturmuş olan 20 li yaşlarda bir pipi sahibine yaptığı baskıyı, 20 li yaşlardaki kuku sahibine yapmayışı! Hatun olunca yer vermek zorunda değilmişsin gibi. Böyle bir özellikleri yok gibi. Onlar yokmuş gibi davranıyor herkes. Neyse. 10 ila 30 yaşlarındaki kuku sahiplerinin otomatik olarak otobüslerde yer vermeleri imkansızlaşıyor bu bilinçle ve tüm yük 10 ila 30 yaş arasındaki pipi sahiplerinin omzuna yükleniyor. Bu yükten bunalmış olan pipi sahipleri zamanla kendilerini geliştiriyorlar ve evrim geçiriyorlar. En sevdiğim evrim ise uyuma numarası yapma evrimi. Pipi sahibi öyle profesyonelce uyuyor ki, yanında battaniye olsa üstüne örtersin! Duraklar geçiyor, yaşlı amcalar, teyzeler buruşmuş pipi ve kukularıyla ayakta dikilirken genç pipi sahibi koltukta misler gibi uyuma numarası yapıyor. Kirpiklerinin arasından arada bir nerede olduğunu süzüyor ve tam ineceği durağa geldiği anda zıpkın gibi fırlayıp iniveriyor otobüsten. Gözleri çakmak gibi çakıyor. Zerre uyku ve uyuma belirtisi yok herifte. Muazzam bir oyunculukla ısıttığı yatağından kalkıyor ve yaşlı kuku ve pipi sahiplerine bırakıyor mirasını. Ama gözleri çakmak çakmak, fıldır fıldır bakıyor. Öylesine huzurlu iniyor otobüsten. Çakmak çakmak gözleri.

Hatunların Kıçına Bakma Eylemi...

Şimdi efendim, geçen yazımızda bakkalımızın oğlunun kasadan beri, bakkaldan çıkan hatun kişisinin kıçına bakışını irdelemiştik. Bu arada kendisi bugün evleniyor sdoıfs Neyse. Bu gereksiz ayrıntıyı geçelim ve konumuza dönelim. Misal ben bir hatunun kıçına bakacaksam -ki bakmıyorum diyen yalancı puştun önde gidenidir- o kıç hakkını verecek bir kıç olmalı. Her kıça bakmam, o yüzden şimdi yazacağım "evrimi" ben tam olarak geçiremedim. Bunu daha sonra açıklarım elbette.


Şimdi efendim kıç sahibi hatun kişi önden yürüyorsa işimiz çok basit. Kararlı ve keskin bir bakışla önümüzde yürüyen kıç sahibinin kıçına bakarız. Anlamsız bir eylem bu gerçekten sakin bir kafayla düşününce, biliyorum. Boş boş sabit bir noktaya gözlerini dikmek kadar da basit aslında. Neyse. İşin felsefesini yapmaya gelmedik buraya elbette.

Asıl mevzu karşıdan gelen hatun kişinin kıçına bakabilmek. İşte benim eksikliğim ve gözlemciliğim burada kendisini gösteriyor. Pipi sahibi erkek kişi, hatun kişi karşıdan geliyorsa önce memelere bakar, ölçer, biçer kafasında. Sonra hemen yüzüne bakar. Bunun nedeni kızın güzel olup olmaması değil, tamamiyle "acaba bakarken yakalandım mı amk?!" korkusudur. Sonra tekrar memelere döner ve hatun kişi ile aralarında bir kaç adım kaldığı anda tekrar yüzüne bakmaya başlar. Bu bir kesişme şeklidir. Sanıyorum "Kız da bana bakar mı acaba?" şeklinde anlamsız bir soru oluşmaktadır kafasında. Genel olarak kız ona bakmaz ve kız tam yanından geçtiği anda insan oğlunun (erkek olan insan oğlu tabi) yaşamış olduğu evrimin son harikalarından biri olan o minik ve muazzam boyun hareketi ile baş döner, anlık bir harekettir bu, bir anda olup bitiverir, her namaz sonrasında "esselamın aleyküm ve rahmetullah" diye sağa sola selam veren abilerin boyun hareketine benzettiğim bir bakışla kıç kesilir, incelenir ve eylem bitirilir. Bu işler böyle yürüyor sokaklarda.

Tesbih Çekme/Sallama...

Yok hayır, dedelerinizin çektiği tesbihlerden bahsetmiyorum. Türk gençliğinin genlerine bulaşmış bir vazgeçilmezlik olan minik tesbih... Tesbih sallamak ayrı bir muazzam evrimi gerektirmektedir. Tesbih çekebilmek için gereken en büyük özellik Türk genlerine sahip olmak ve Türk genlerine sahip olduğu için inanılmaz bir onur ve gurur duymaktır. Bu iki özelliğe sahip değilseniz tesbih sallamak size göre bir özellik değildir. Omuzları hafif öne doğru çıkarırsın, kollar hafif bir eğimle açık durur, baş hafif öne çıkar ya da omuzlara doğru sinmiş durur, bakışlar serttir, ki bu tesbih sallamanın altın kurallarından birisidir, genellikle kahve önlerinde ya da köşe başlarında takılıp "gelenin de mına gorum, gidenin de mına gorum" bakışları ile etrafı keserler. Tüm bunların haricinde o beyinleri kadar minik tesbihleri, muazzam bir akrobasi eşliğinde parmaklarının arasında dolaştırırlar. Bir Türk genci için vazgeçilmezdir.

Madem Türksün, salla görsün! şeklinde bir atasözü ile bu vazgeçilmezler yazımızın da sonuna gelelim. Yeni vazgeçilmezlerimiz ile tekrar görüşene değin esen kalınız pek sevgili hastalıklı dünya okuyucuları!

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Vazgeçilmezler... v2

  1. "Omuzları hafif öne doğru çıkarırsın, kollar hafif bir eğimle açık durur, baş hafif öne çıkar ya da omuzlara doğru sinmiş durur, bakışlar serttir"

    anüsten çıkarılan bir birim topun vucutta bıraktığı etki bknz.
    Delikanlı_abuzere_makattan.mov

    bizim mahallede böyle biri vardı. zaman geçti yaş ilerledi. bir gün "abi bizim olayımız boşmuş asıl böyle olmayandan korkulmalı unmadık taş baş yarıyor" dedi.

    kısacası böyle bir misyonu üstlenmiş biri tamamen içindeki o yumurcak çocuğa bir duvar örmek için bunu yapıyor. onlara göre toplumda statü kazanmanın tek şekli bu. ama gelin görün ki ülkemizde statü o köşede tesbih sallamakla değil o köşeyi dönmekle kazanılıyor.

    hatunların kıçına bakma eylemi konusunda evrim geçirebileceğimi sanmıyorum. keza her erkek gibi bende bakıyorum. edindiğim tecrübe genelde türk kızlarının götü büyükse memesi ufak memesi büyükse götü ufak şeklinde. her ikiside büyükse bizden değil.

    otobüslerde kızların yer vermemesine gıcığım bu yüzden kızlara yer vermiyorum zaten insan gibi teşekkür etmesinide bilmiyorlar. sanırım bunda kukunun payı büyük keza kuku yaşlanınca teşekkür edebiliyorlar.

    metal müzik konusunda koca bir sıfır veriyorum kendime ne o yollara girebildim nede özenti olabildim sanırım bu yüzden eziğim.
    bazen soruyorum kendime içine girilmiş küçük kaygan delikli şebnem ferah biz özenti olmasaydık başarı dediğimiz neon lambalı kürsüye bukadar çabuk çıkabilecek miydi. bir ilk albümüne bakın birde şimdi çıkanlara.

    ayrıca dave lombardo konusunda haksızlık yapamyalım.

    küçükken ekmeğe papaçuka derdim ama dave lombardoyu bir nefeste söylerdim.

  2. Pel says:

    20li yaşlardaki kuku sahibi 20li yaşlardaki pipi sahibi gençten daha çok fortlanma potansiyeline sahip..

    Sadece boyun hareketiyle sınırlı kalsa keşke, o zaten işlemi çoktan tamamladı için ileriden birisi geliyormuş gibi eller cebinde 25 derecelik vücut hareketiyle tamamlıyor hatunun vücuduyla olan kesişmesini. Farkettiğin anda çantayı göt üstüne konumlandırmak en akıllıcası. Göt yerine çanta izlemiş oluyor o zaman hanzo.

    Sessiz bir ortamda dmecburen duymak zorunda olduğum tespih sesi alnıma düşen çin işkencesi damlalarından farksız oluyor

  3. sikler ve amlar olmasa kimse kimse ile yan yana bile gelmicek.

    kadınlar kıçlarının yada memelerinin dikizlenmesinden rahatsız olmazlar.zaten bunun için giyim var,kendine bakmak var,kim beğenilmek istemez ki? cevabı var,dışarıya kirli mi çıkiyim? cevabı var birde izlenmek,gorulmek,farkedilmek arzularının kişisel bakım ve temizlikle kılıflandırılması hikayesi var..bu oyun hep boyledir zeki erkek ve kadınlar da bunu bilirler!
    konumuza donucek olursak sorun, gotune,memesine vs. bakılan hatun kişi için kimin baktığı,yada nasıl bir tipin baktığı konusu sorundur.
    Aslında normal şeyler bunlar ama insanlar bu konuları konuşamıyorlar bence..ben eski sevgilimle bunu konuşmuştum ve oda sıçmıştı,sıçmasının sebebi ise bu gerçeği surekli red etmeye çalışmasıydı.

National Geographic POD