Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

GMSTKP

Efendim selamlar! Naber? Beni soracak olursanız; hastayım. Runtime error verdim, sistem hatası eşliğinde yaşıyorum. Control + Alt + Del yaptım ama bir türlü kitlenmeyi gideremedim. Restart etsem hiç açılmayacak. Neyse! Domuz gribi muhabbetine girecek değilim. Sektör yine voleyi vuracak bir atılıma daha imza attı. Herkesler maske, eldiven, mikropları öldürücü dezenfekte ilaçları vs alıp alıo duruyor. Eylem işe yaradı yani. Bir de sözde "domuz gribinden ölenlerin" isimlerini ve mekanlarını açıklamama kararı almışlar. Çünkü paniğe sebebiyet veriyormuş. Yavuz Donat'ta domuz gribi oldum diye yazmış köşesinde. Tamam artık. Tüm ahali yemi yuttu. Belediye reklam bilbordlarındaki gibi haremlik-selamlık takılabilir, dezenfekte ilaçlarını tüketebilir, ufak bir soğuk algınlığında doktorlara koşup sektörü canlandırabilirsiniz. Hepiniz çoktan "koyun gribi" olmuşsunuz bile, domuz gribine ne hacet. (Süper)Cem'den komplo teorileri...

Evde uzanmış bunları düşünürken dünyanın en güzel çaylarından bir tanesini daha yapıyorum! Evet. Gerçekten öyle ama lan! Hayır, çok iyi çay yaptığımı iddia edebilecek kadar götüm kalkmadı henüz. Ablamın mükemmelliğinden kaynaklanıyor herşey. Birkaç çayı birden birleştiriyor ve muazzam bir tadı olan, dünya harikası bir çay çıkıyor ortaya! Karışımın sırrını ve formülünü sormadım. Zira ağzımda bakla ıslanmaz. Anında yayarım tüm dünyaya. Gerçi yaysam ne olur amk. Sanki bu karışımdan milyon dolarlar kazanıyoruz. Alt tarafı çay işte. Söyle, herkes güzel çay içsin işte, ne var yani. Bu yemek tariflerini falan söylemeyen tiplere de bu açıdan ayar olurum hea. Mal mısınız amına koyim? Sanki tüm dünyaya o yemeği sen satıyorsun. Servetinin sırrı o yemek? Sapıkça bir inat ve inanç sistemidir bu tarif saklama psikolojisi...

Neyse. Old school bir Nutella fanıyım. Genel olarak klişelere karşı duran ve gerekirse seri aduketlerle böğrüne böğrüne saldıran bir insan olsam dahi, benim de bazı zaaflarım ve alışkanlıklarım var elbette! Bunların geneli kahvaltı sofrasında açığa çıkıyor. Misal Nutella'dan vazgeçmem. Kesinlikle ama kesinlikle küçük çatal kullanmam. Ne o öyle çük kadar? Marketten portakal suyu alıyorsam kesinlikle Pınar marka olmalıdır. Çayım fincanda gelmelidir. Böyle şeyler işte. Dün akşam eve gelirken markete uğradım ve ekmek falan aldım. Sonra Nutella'nın bitmek üzere olduğu aklıma geldi ve "şokella" raflarına doğru bakınmaya başladım. Raflara boy boy Sarelle kavanozlarını dizmiş abiler. Uzun süre kitlenmiş raflara baktığımı görünce Ali abi dürttü beni, "hayırdır" dedi. "Nutellamız bitti Ali abi ama şu Sarelle olayı fena gaz görünüyor" dedim. Harbiden öyle bir kutu yapmışki lavuklar, resmen beni al diyor. Nescafe'nin kokusunda davet varsa, bunun kutusunda davet var yani, o durum birşey. Ali abi tabi bakkal ve aynı zamanda ticaret insanı olarak başladı övmeye Sarelle'yi. Gaza geldim ve Nutella'ya ihanet ederek aldım bi Sarelle. İhanet eden insanın içinde oluşan o sinsi mutluluk vardı içimde. Koştura koştura eve gidip hemen tadına bakmak için yanıp tutuştum resmen. Hatta uygun olsa, yol ortasında açıp parmağı basacaktım içine. O derece tahrik etti beni şerefsiz. Dayanamadım ve koşarak eve geldim, kapıdan girer girmez açtım kavanozu, tatlı kaşığını daldırdım içine. Yalandım durdum, anlamamazlıktan gelip bir tane daha daldırdım. "Güzelmiş lan" dedim ve bıraktım kavanozu orada. Sonra odama geldim. Bu kadar.

Anlamsızca bitirdiğim o paragraftan sonra anlamsızca bir kez daha konu değiştirip bizim ortaokuldaki plastik çocuğa yaptığım puştluğu anlatayım. Daha önce bahsetmişimdir ama yeni başlayanlar için (dsofsam) yine tekrar edeyim. Hani herkes anlatır ya "olm ortaokulda okulun en piç sınıfı bizdik, sikertirdik, dağıtırdık, hede hödö" yalan o işler. Hiç bir ortaokul sınıfı bir 7-C olamaz, olmamalıdır. Gerekirse devlet tankla, topla, tüfekle buna karşı koymalıdır. Sınıfta tükürmek, hırsızlık yapmak, adam dövmek ve pandik atmak günlük olağan işlerdendi. Neyse. İşte bu sınıfa bir gün müdür yardımcısı ve yanında Hugo'nun karısı girdiler. Müdür yardımcısını gören herkes ciddiyetle ayağa kalktıktan sonra yanındaki "şeye" baktı ve yarıla yarıla gülmeye başladı. Müdür yardımcısından köpek gibi tırsılmasına rağmen yanında getirdiği Hugo'nun karısına bakıpta gülmeyen neredeyse yoktu. Yeni sınıf öğretmenimizmiş kendisi. Önce bir bağırdı, herkesi susturdu, sonra kendisini tanıttı. Oldukça yaşlı ve oldukça kısa boylu bir kadındı ve abartmıyorum, gerçekten Hugo'nun karısıydı. Tıpkısının aynısıydı. Sınıf öğretmenimiz ve aynı zamanda bir kaç dersimize daha girecek bir öğretmen olmuştu bir anda. Otorite ve disiplinden taviz vermeyen garip bir yapısı vardı. En klasik lafı "ulan dedirttirmeyin bana!" idi. Derste onu sinirlendirirseniz sizi "sallardı", defterinizi "sallardı" ve kapıya doğru fırlatırdı. Neyse. Böyle bir kadındı kendisi ve biz sınıfça ona hem güler, hem tırsardık. Neyse. Bir gün ben okula erken gitmişim ve okul civarında dolaşıyordum. Yanımdaki elemanla ayaküstü muhtemel salak çocuk muhabbetlerimizi yaparken karşıdan o öğretmenin geldiğini gördüm ve "olm gel dönelim, şimdi şununla karşı karşıya gelmeyelim" dedim ve ani bir U dönüşü yaparak olay mahalinden uzaklaştım. Aradan birkaç gün geçti ve Hugo'nun karısı bizim derse girdi. Dersin ortasında bir anda durdu ve "bu sınıftan bir çocuk beni görünce bi anda arkasını döndü gitti, kimdi o terbiyesiz" falan gibisinden şu an burada hiç söylemek istemeyeceğim türden cümleler kurdu. Söylemek istemiyorum çünkü onu öyle anmak istemeyiz (:p) Sınıfı kesti iyice. Herkese tek tek baktı ve bizim sınıftaki plastik çocuğa "sendin!" dedi. Plastik çocuk vücudunun plastik gibi eğilip bükülmesi haricinde pek bir özelliği olmayan tipik bir 7C insanıydı. Yani mal. Utandı, kızardı, itiraz etti falan ama Hugo'nun karısı yemedi tabi. Sıçtı bunun ağzına derste, rezil etti, rencide etti. Ben ise mutlu oldum. Çünkü hem ani bir dönüşle Hugo'nun karısıyla yüzyüze gelmedim, hem yakalanmadım.

Bu da böyle bir şey işte. Oldukça gereksiz bir kaç kelamdan sonra sizlere sümüklerimi sildikten hemen sonra veda ediyorum. Hoşçakalın. Çay olmuştur lan!

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : GMSTKP

  1. Darkohl says:

    sarelle > nutella her türlü çüker

National Geographic POD