Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Sevgili Günlük Style Bişiy Oldu Lan Bu!..

Efendim selamlar! Nasılsınız lan?

Ben şimdi daha iyiyim! Havalı sandalyemin ayarıyla oynadım ve şu an ekrana daha güzel bir açıdan bakabiliyor ve kafasına vura vura yazdığım klavyeye daha güzel bir açıdan vurabiliyorum. Aslında ne kadar basit bir denklem değil mi? En sosyalist ve hümanistimiz bile şu minik ve sevimli klavyeye ona hiç sormadan, düşüncelerini önemsemeden, bir kere bile fikrini almadan kendi fikirlerimizi kafasına vura vura yazdırıyoruz. İnsanlar teknolojiyi ne yaman kullanıyorlar!..

Neyse! Uzun zamandır şöyle keyiflicene yardıramadığım için pek mutsuzum aslına bakarsanız. Yardıracak malzemeler var elbette, ajandamda birikmiş ve son kullanma tarihi geçmiş bir kaç hikaye mevcut ama tedavülden kalkmış hissediyorum onları. Eve geldiğimde geyikçene şeyler yazabilecek kadar uygun olmuyor ruh halim. İş güç fena yorucu şeyler azizim! Psikolojik ve iş yoğunluğu olarak sıkışık bir evredeyi(z)m.

Her gün mail yoluyla selamlaşıp, muhabbet ettiğim Buket insanıyla 3 haftadır bir mail trafiği bile yaşayamadım misal. Her cuma, günün menüsünü yollayan Nurcan insanına da selam edemedim uzunca zamandır. Çoook uzun zaman önce tanımış olduğum iyi bir arkadaşım olan Özlem insanı vardı, çook uzun zaman önce "bir ara görüşelim" demişti, onunla da haberleşemedim ve Buket insanına hala lahmacun & bira kombinasyonu sözüm var; unutmuş değilim! :p Her biri aklımda ama motivesizliğin yanında kol gibi geçen maddi sığırsallıklar her yönden bağlamış durumda psikolojimi..

Yapabildiğimiz en muazzam atraksyon Çarşamba gecelerinin halısaha ritüeli. Bunun yanında sevgili Mimi Wonka'nın ismini söylemeye üşendiği (söyleyemediğinden değil, yeme bizi şimdi!) (Normal) Özkan insanı ile birlikte sağlıklı bir yaşam ve göbeksiz bir beden için sportif faaliyetlere başladık. Genel olarak iki günde bir gidip koca koca kasları olan hocalarımızın bize vermiş olduğu programları uygulayıp, değişik aletlerde, değişik hareketler yaparak kendimizi tatmin ediyoruz. Spor salonları ilginç yerler. Yani sanırım Türk insanına bir çok şeyi yasaklamak lazım. Acaip acaip adamlar var. Kocaman göbekleri var; -ki ben o kadar büyük bir göbeğin sahibi olsam İDO'da şamandıra olarak işe başlardım- ama onlar gidip sadece kol çalışıyorlar. Göbekleri kadar kolları var artık. Sonra aynanın karşısına geçip kol kaslarını izliyorlar. Ne kadar homoca bir hareket tarzı eheh. Bana öyle geliyor yani. Herkes birbirinin vücudunu kesiyor. Ağızlardan kelime olarak dökülmese bile bakışlardan çözüyorsun mevzuyu.. Daha iyi bir vücuda sahip olup, kızlara daha iyi görünmek isterken bir anda homo gibi oluyorlar, erkekleri kesiyorlar. sdmıfs. Bana öyle geliyor yani. Neyse. Benim şekilli kollarım, oynatabileceğim memelerim, slip donda taş gibi duracak bir kıçım olmasına ihtiyacım yok (çünkü zaten öyle dsıofmsdf sdfs çok güldüm lan kendi esprime) sadece göbeğimden kurtulmak istiyorum ve bunda yavaş yavaş başarılı olabildiğimi görünce seviniyorum hehe. 6 aylık peşin ödedik ama ben genel olarak işten çok geç döndüğüm için her zaman gidemiyoruz. Ama olsun, bana halterle geçen günlerim yeter!


Bunun yanı sıra ciddi kararlar almış bulunmaktayız. Güzel şeyler olacak yakında ehe ehe. Sevinçliyim çok fazla!

Sevgili günlük modunda bişiy oldu lan bu! Neyse.

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN , ,
DISCUSSION 7 Comments

7 Responses to : Sevgili Günlük Style Bişiy Oldu Lan Bu!..

  1. Darkohl says:

    hasuah olm böyle olsanız çevrenizde adam kalmaz lan sizin lol

    ama afferim azminize hayranım yevrum. fakat o 4x zımbırtılar uzaktan çok kasınç gelmekte.

    memelerinizde çok hoşmuş hea 65

  2. hahaha
    bendeki bakış yetermiş

  3. eFeNDi says:

    kafalar ters olmuş sanki? :)

  4. İki neferimizi daha spor salonuna kaptırmış olmanın hayal kırıklığı içindeyim. Her seferinde bilmem kaç ayın parasını peşin verip daha sonra yolu unutulan o salonlarda, ben en azından tombul hatunlar görüp "öff amma ele gelir yahu bu şimdi" diye gözümü gönlümü açıp, içimizdeki lezzo damarımı beslerken, sizlerin kaçak balkonlu şamandıra adamları görüyor olduğunuz gerçeğine üzüldüğümü belirtmek isterim.

    Ayrıca okumak zor geliyor, belki çopartipikıl diyemiyorum, alla alla neden rencide ediyorsun beni! Hem o Özkanla benim aramda sen git pelerinini falan dalgalandır hıh. (parmaklarımı çaprazladım, küstük boz!:D )

  5. *efendi: kafalar ters değil, fotoğraftaki abilerin bakış açılarına uygun fotoğraflar onlar. Badici abiler şekilli fotolar verirken böyle bakıyorlar işte.. yaa ya..

    *mimi: aslına bakarsan biz gayet azimli bir şekilde takip ediyoruz. ilk bir ayın sonundaki düşüncelerimizi göz önüne alırsak "O ALTI AYIN PARASINI SONUNA KADAR ÇIKARTACAĞIZ!" diye geçiyor içimden. Bizzat biz çok manyak ve görgüsüz adamlarız çünkü. Parasını çıkartmak için duşta 5 dakika duruyoruz. Çünkü "lütfen duş sürelerini 3 dakikadan uzun tutmayalım" tabelaları var. İnatçı ve görgüsüzüz. 6 ay boyunca gidemesek bile paramızın hakkını almış olmanın gönül rahatlığını yaşayacağımızdan emin olmanı istiyoruz. Ayrıca o Özkan insanının göbeği kolaylıkla eriyebilecek potansiyelde olmadığı için biz o altı ayı her türlü tamamlar, üzerine bi altı aylık abonelik daha yaparız dsmofısdfs

  6. bende gidicem salona! eritecek göbeğim fln yok.. bi cafe de ki garson kıza yazılmışlığım vardı uzun zaman önce..ben oraya her girdiğimde gülerdi garson kızlar (sevgilim oldu ama sonunda o kız!)

    -neden gülüyordunuz bana hep?
    -sen geldiğinde 'dal' geldi diyorduk kendi aramızda ihih.

    ağaç olmalıyım artıkın! dsaf

  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

National Geographic POD