Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Güzel atlar ülkesinde çirkin özkan - 2


Ağactan yoksun tepeler varmış.
Dramatik bir şekilde Anadolunun pek az yerinde ağaç var. Ağaç dediğimiz bir orman. Dağlar, tepeler, uzun vadiler... Oysa ağaç eksik tüm karelerde.
.
Ve sadece ucu ufuk çizgisine uzayan yolların, üzerinde dans eden kamyonlar bir obje olarak dolduruyorlar kadrajımızı. Birde bazı köşelerde yüzyıllardır varolan, bu toprakların asıl sahipleri, asmalar.

Asmalar sonbaharı karşılıyalı uzun zaman olmuş.





Bir deli giriyor kanıma, Kayseri - Nevşehir yolu üzerinde Garipçe adında bir köy var ve köyün sırtında bir tepe. Kestiriyorum gözüme. Çünkü ilginç birşekilde dümdüz, tırmanması kolay. Bir başlangıç için ideal olduğunu düşünüyorum. Aslında deli girmemiş başka birşey yapmış diyebilirsiniz, neyse. Uzun zaman olmuştu bir yürüyüş yapmayalı. Diğer iş arkadaşımı Kayseri havaalanına bırakmış ve onun arabasını ben kiralamıştım. (Günlüğü 70 lira hundani Era) Haftasonu gezmek ve keşfetmek için.


Nihayetinde Arabayı bir kenara park ediyor ve yürüyorum. Yerler ıslak, yağmur yağıyor ahmak ıslatanından ve bende payıma düşeni alıyorum. Ayaklarımdan sesler çıkıyor. Bu sesler belki rüzgarın uğultusunda kayboluyor ama ıslaklığın vermiş olduğu hissiyat feci azizim. Genelde fotograf çekenin kaderidir, hiçbir karede varolmazlar. Lakin o sorunuda çözecek azime sahiptim çok sükür. Bin milyon denemeden sonra kendimi fotoya koyabildim. Şansıma o gün hava çok kapalıydı. Normal zamanda bulutlar böyle bir tepenin eteklerinde dans etmez ve böyle ilginç görüntüler olmaz. Tabi bu madalyonun bir yüzü, birde bunun sonuçları var. SAĞNAK YAĞMUR. Kara bulutlar üzerime doğru gelirken, en kısa zamanda arabaya ulaşmanın doğru olacağını düşünüyorum. İlk olarak hızlı adımları, sonra koşar adımları ve en sonunda yuvarlanma metodunu kullanarak arabaya ulaştım. Ardından daha fazla vakit kaybetmeden yola koyuldum. Kalorifere yaslanmış ıslak ayakkabılarım ve ben, buram buram çorap kokan sıcak ortamdan, buğulu camlar ardından gelen yağmuru karşılayıp, Çavuşin tarafında bulunan Paşa bağı'na doğru yol aldım.

POSTED BY Chopartypical
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Güzel atlar ülkesinde çirkin özkan - 2

  1. Pelin says:

    İçanadolu'da bütün yollar kurak tepelere çıkar lan İstanbul-Şile yolu mu sandın sen bu yolları.

  2. İstanbul - Şile yolunu anadoludan dolaştırsalardı böyle olmazdı sanırım :P

  3. moruk seni gezdiren bi işin olduğu için şanslısın .muğa goyim.

  4. gel turneye çıkalım :)

Bu gadget'ta bir hata oluştu