Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Haddimizde Olmadan!


Taraflı olduğumuz aşikar, tek bir tarafı sevmediğimiz de. Şahsi olarak müşkülpesentlitğimiz çığır açabiliyor kimi zaman, ama kimse beni geçemez o ayrı.

Bana karşı da olan pek çok insan var, ama yine de ben iyi bir insan olduğumu biliyorum. Sevilmeyecek pek bir yanım yok, biraz cadıyım sadece o kadar. O da benim sosum kıvamında oluyor iyi oluyor.

Sayın keltoş Çelik'in dediği gibi "Muhalefet her şeye karşı çıkmayı alışkanlık haline getirmiştir." biz de üzerimize düşen görevi yerine getirmeye gayret ediyoruz.

Bilhassa yaptığımız ankette gördüğüm üzre siz sevgili oy kullananlar da her şeye karşı çıkmaya ne kadar da hazırsınız kuzum. Ben anketi hazırlarken her şeye kısmını aslında, "yukarıda gördüğünüz her şeye karşı mısınız ?"şeklinde yapmamıştım.

Sorduğum bir kaç kişi bana bu şekilde anlaşıldığını söylediği için ve oy sayısının diğerlerine göre hep yüksek olmasından dolayı söylüyorum bunu. O seçeneği oraya yerleştirmemin amacı bir sinir harbiyle acaba her şeye karşı olabilir misiniz içindi. Fakat aranızda bu düşünceyle gelen huzursuzlar da olabilir. Bizden daha hastalıklısın onu söyleyeyim.


Yukarıdakilere karşı olanlara kısmına oy veren o iki kişiyle yüz yüze konuşmak istiyorum. Kendisini anlamayı, dertlerini paylaşmayı ve onu yeniden AKP yönetimiyle kızarmış bir hayata kazandırmayı istiyorum. Hastayım, bu bir insanlık görevi.

Her zaman bir şeylere karşı olunuz, gösteriniz içinizi dışınızda, mutlu olunuz.

Sevgi ve saygı çerçevesinde Tek Taş'a ve Sıfır Beden'e karşıyım ben de.


******************************************************

Öncelikle anketteki seçenekler birbiriyle eşleşmesi gereken seçenekler gibime geldi, yani aynı anda hemen hemen hepsine karşı olmak durumu. Bu yüzden "hangisini oylasam acaba hay allah lan ben şunada karşıyım,ee ordakinede karşıyım neyse şuna basim bari" dsaf ikilemi yaşadım.

-Her şeye karşıyım

seçeneğinin baskın çıkması belki bu yüzdendir belkide -ya ben herşeye karşıyım be abi! tribinin bir ürünü olabilir. Apolitik zihinlerin neye karşı olacağını bilememesinden kaynaklıdır sanıyorum dsafsa. Bu tribin Türkiye'de çok revaçta oluğunu gördüğüm için söylüyorum, öyle de olmayabilir ama benim aklıma en başta bu geliyor, converse'in yada mor giysinin vs revaçta olması gibi bir şey. Oy sahibi şahısların kişilik haklarına saldırı olarak algılanmasın :)

******************************************************

Şimdi efendim, özellikle Çarşı'ya karşı olan kişi benim! Bunu öncelikle açıklamak istedim. Neden olduğunu bilmiyorum ama onu işaretleyesim geldi.

Anket geneline bakarsak; savaşa karşı olanlar var. Ben de önceden savaşa karşıydım. Aslında yerine göre hala karşıyım ama bazen savaşmak gerekiyor. Bu savaş ekonomik baskı kurduğun ülkelerin ayaklanmalarını bastırmak ve kendilerine yeni sömürü ülkeleri bulmak adınaysa karşıyız elbette. Ama bazen bunları sana dikte edenlere karşı da savaşmak gerekiyor. Türü çeşidi önemlidir savaşın.

Her şeye karşı olanlar çılgın gibi. "Hey dostum, neden önüne çıkan her şeyi düzmüyorsun?!" Böyle bir durum yok beyler. Uyanın. ABD'ye karşı olan kimse yok gibi görünüyor ama aslında şıkların hepsinde ABD'yi görebiliyorum ben! Eşçinsellikte bile ahheuslsd "Yukarıdakilere karşı olanlara" şıkkını işaretleyenlere bütün insaniyetimle "KAFAM GİRSİN" diyorum. Her gördüğümde söyledim, burada açıklamazsam ayıp olurdu hem bana, hem kafama..

Aslında her şeye şıkkını işaretleyenlere de hak vermek gerekiyor. Şıklara bakıyorsun; kabus gibi! Lanetler okuyorsun her şıkta. "Askerlik! ABD! Irkçılık! Paralı Eğitim! AKP! Yobazlık RÖAAAAGHHH!" İnsanın içinden Alien çıkmaması mümkün değil. Böyle şıklar olunca insan kendini bi an her şeye karşı olarak görüyor. Ama herkese karşı olabilecek kimse yok. Ki olamaz. Olursa mantıksız olur, kaşla göz arası "KAFA" girer devreye msdıofs

Neyse. Eğlendim ben. Yeter bu kadar.


******************************************************

Savaşa karşı olan arkadaşlarla yobazlığa ve gericiliğe karşı olan arkadaşlar arasında bir bağ olduğunu görüyorum. Bu insanlar sanırım doğru yolda. Bunların yanına birde saadet partilileri eklersek akp yönetimine karşı çıkanlar sonucuna ulaşıyoruz. Blogda askerliğini yapmış erkek sayısı çok az ya da okuyucuların tamamı bayan yoksa askere gitmiş birinin askerliğe karşı olmaması mümkün değil. Blogu ya özgürlüğe ve demokrasiye inanan insanlar okuyor ya da hepimiz eşcinseliz. Ayrıca hepimiz bir gün abd'ye kapağı atarız diye karşı değiliz sanırım çıkarcı gördüm sizi. Korkmayın kişisel bilgilerinizi satmıyacağız tabi ucunda benim için yeşil kart yoksa. Keza zaten halimiz vaktimiz yerinde olduğundandır paralı eğitime karşı çıkmamamız.
Aynı oranda alışveriş manyağıyız. Birimiz hain ama bulacağım söz veriyorum.
Hem şiddete karşı bile değiliz. Aramızdan kaçı şiddete maruz kaldı ki bu kılıbık imajımızla.
Siyasetten hoşlanmıyoruz. Bizi ilgilendirmiyor. Oysa Siyasetin elleri senin, benim, hepimizin cebindeki parada. O kadar içindeyiz de dışında sanıyoruz. Murathan Mungan misali. Bir de muhasebesini basit usülde tutanlarımız var ki, onlar başı çekmiş gitmiş. Her şeye karşı anarşist ruhlu insanlar. Başımıza iş açmadan alt + f4 yapın. Bir de güçlünün yanında durmayı seven, ılımlı, sinsi, kurnaz, arkadaşlarımız var ki onları yukarıdakilere karşı olanlar sınıfına koyuyorum. Sakın bu ciddi ankete traşdan cevap verip espiri yapalım dedik demesinler. Beyinlerine ctrl + alt + del yapsınlar yanıt vermeyen işlemleri bir sonlandırsınlar.

Saygılarımla :P

POSTED BY Darkohl
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Haddimizde Olmadan!

  1. İnsanlar farklı şeyler düşünüler tabi, doğal hak diye yazılan yasalarda belli edilmiştir bu, itirazımız yok. Asla da itirazım olmaz.

    Ama şu var ki, bu belki eğlencesine yapılmış olan bir onu bunu seçmece olayıydı, bazı şıklar (çarşı gibi) kafiyeye uysun diye sallandı, kaç kişi düşünüp cevap verdi, kaçı düşünmekle yargıya varmak arasındaki farkı bilerek cevap verdi, bunların hepsi tartışılır. Taraf olmakla taraf tutmanın futbol takımı tutmakla eş değer sayıldığı bir ülkede yaşadığımız gerçeği bir yana, (ki futbol takımı tutar gibi partizan olmak da buna örnektir hatta cuk oturur) herşey bir yana orda işaretlenmesi gereken bir tek şık vardı ve çok doğru bir soruya düşünülerek veya genellemelere sadık kalınarak cevap olarak konulmuştu. Irkçılık.

    Irkçılığı işaretleyenler kimlerdi bilmiyorum fakat 48 kişiden sadece 6’sının resmin tamamını, kirli camın arkasını, sisin ardını (betimleyişleri çoğaltmak serbest) görebilmiş olması kendi adıma “ah be hala mı bu kadar az” dememe neden oldu.

    Çünkü şıklardaki olgu,oluşum hatta yaptırımların var olmasının tek nedeni insanın insana “her bakımdan” farklı olduğu için tahammül edememesidir. Savaş, en büyük olma isteği, daha çok güç, daha çok para, statü, daha büyük ordu, birilerini yüceltme, birilerini alçaltma… Aklınıza daha ne gelirse.

    İnsanlar ne zaman kendilerini sadece insan olarak görmeye başlarlar, işte o zaman ne devletler, ne ordular ne de –izm’ler kalır.

Bu gadget'ta bir hata oluştu