Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hepi Niv Yırs Şeysi!

Ah benim kara bahtım, kem talihim aah..

Yıllar yılı dert yolunda ne ilk ne de sonuncu olamadığım gibi, orta sıralarda geçen dert yolu yolculuğum inişli çıkışlı bir grafik seyrederek içimdeki amansız "aitlik" duygusunu yerle bir ediyordu.

Kara bahtlı olabilirdim. Evet. Bu konuda insanların çeşitli söylemleri vardı. Ha keza benimde gözüme çarpan bazı gariplikler yok değil bu hususta. Misal servise onlarca yazıcı gelir, ben giderim göz kararı bir tanesini seçerim ve o yazıcı lanetli çıkar. Milyonlarca sorunu vardır. Adeta bir orospu çocuğuymuşçasına inim inim inletir beni ve kara bahtımı. Kara bahtımla beraber bu konudan oldukça muzdaribiz.

Ama elbette bu hususta kem talihimin söyleyecekleri de olacaktır! Misal uçsuz bucaksız, insanların olmadığı yerlerde servis çıkar. Misal başakşehir. İnsan yaşamıyor orada. Hepsi zombi onların. Cesetler dolanıyor sokaklarda. Dağlarında r.t.e. yazıyor süslemeli taşlarla. Başı açık insan yok ve saatte ortalama 20 km hızla esen bir rüzgar var devamlı suretle. Ve işte böyle uçsuz ve bunun yanında bucaksız olan bu virane mekana gidebilecek tek otobüs 40 dakikada bir kalkıyor ve ben, bildiğiniz süper cem, orada işimi bitirip durağa geçtiğimde o 40 dakikada bir kalkan otobüsün, kırk dakikada bir kalkmış halini uzak diyarlara seyrederken arkasından görüyorum. Yeni yıla yeni kırk dakikalarla ve saatte 20 km hızla esen rüzgarın ittirdiği vücudumla, zombiler tarafından haklanmamak için mücadele ederek giriyorum.

İsyanım var yaradana diyeceğim ama annemle babamın bu işte pek suçunun olduğunu düşünmüyorum. Onlara sorsam, onlarda istemezdi Başakşehir denen zombieland'e otobüsle gitmemi. Ancak onlarında tamamiyle suçsuz olduğunu söyleyemeyiz.

Yeni yıla, yeni bir yaşam parolasıyla giren tüm dünya insanları gibi bende yeni yıla yeni bir yaşam parolasıyla giriyorum. Parolam "yeni yılda yeni bir yaşam". İşte bu açıdan artık bu kara bahtlı ve kem talihli bünyemi ret edeceğim yeni yılda. Kendimi süpsüper ve başbaşarılı bir insan olarak görüp, kendi kendime bir empati yaratıp, bu empatiyle birlikte yeni bir çekim gücü oluşturup hayatıma olmadık güzellikler sağlamayı hedefliyorum. Para + evlilik + araba + lüks bir villada kurulmuş gizli bir harem ve çatı tahtası. Evet, çatı tahtası.

Parayı bulmuş ve gözü dönmüş bir insan olabilirim belki ilerde ama geçmişte yaşadığım acıları unutabilecek kadar vahşi bir cazibeyle bir sağa bir sola savrulacak değilim. Şu an yaşadığım evin çatısını yaptırmadan bu hayata gözlerimi yumarsam eğer beni daşlara vurun. Cesedimin kıçına yani dolayısıyla benim kıçıma sokacağınız pamuk çok uzun olsun misal! Eğerki bu çekim gücü muhabbetini ayarlar ve paraya para demezsem ve o çatıyı yaptıramazsam en uzun pamukları hakederim hacılar!

Hacıya gitmem. O konuda kesinlikle benden bir şey beklemeyin.

Ama siz siz olun şu özlü sözü unutmayın: dağdan kestim kereste, kuş besledim kafeste, seni bana vermediler, ölürem bir nefeste!...

Son kısmını salladım ama bence uydu.

Hadi hepi nivyırs falan lan. Çok içmeyin, ertesi gün kafası çok fena oluyor.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 7 Comments

7 Responses to : Hepi Niv Yırs Şeysi!

  1. Dreamtime says:

    Olum başakşehir tayyibin yarattığı yer, herhalde dağında tepesinde adı yazacak. 6 senedir gidip geliyorum oraya, sen bana sor başakşehiriA.z mı çile çekmedim yollarda, ilk kar oraya düşer.İstanbullu kar görmediği için yakınıyorsa Başakşehir'e gitsin lütfen.Kartopu oynarsınız.Ayrıca %5 lik bir orana sahip tesettürsüz insan oranı.Fakat yeşil sermayeye mahsup hepsi.Altındaki arabalardan sen ben 150 sene boyunca çalışsak alamayız.Herhaftasonu gittiğimde küfrediyorum hepsine merak etme.Çocukları zaten 1 yaşından itibaren tesettüre bağlıyorlar sen kafanı yorma :)

    Hepi yıllar olur inşallah bu sene sana ve banada :)

  2. ikramiye bana çıksın başakşehire harem kuracağım adı başak olan hatunlardan. herkes çıplak gezecek 20 km esen rüzgardan dolayı insanlar donacak ve ısınmak için sadece sex yapılmasına müsade edilecek. her ev ayda 1 kutu durex bitirecek bitiremeyenler balon yapıp uçuracak hangisininki yakına düşerse ik-ramiyemi yiyecek.

  3. * duygu * says:

    bana bak sen; adamım, erkeğim. sevdiceğim demem koparırım senin bi taraflarını haberin olsunnnn :D :D :D

  4. Darkohl says:

    senden önce başaklar kopartmasın aman!

  5. kafam girsin o zaman

  6. * duygu * says:

    benim de kolum bacağım girsin bi de senden sonra

National Geographic POD