Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Atlar Üzerinde Oynanan Oyunlara Son Verilsin!

Bence atlar üzerinde oynanan oyunlara artık bir son verilmesi gerekmekte! Güzel hayvandır, asildir falan ama atların hiç fikirlerini sormadan saçma sapan konulara alet ederiz kendilerini...

At hayvanı, ölümünün arpadan olmasını eminim kendi isteğiyle söylememiştir. Belki haberi bile yoktur bu söylemden; ki ayrıca böyle bir şey söylemesi zaten mümkün değil. Yani belli durumlarda belki "atın ölümü arpadan olsun" lafı bir at için gerçekten boktan bir şeyi ifade ediyor olabilir. Bunu kimse ata sormamıştır. Atın arpayı gerçekten sevdip sevmediğini bile bilemeyiz. Netice at işte! Konuşamıyor. At ise eminim sormuş olsalar bile ve hatta konuşabilse bile cevap vermek istememiştir. Neden? Çünkü o asilliğe yakışmaz bizim gibi ensest olarak çoğalmış iftiracı bir ırkla muhatap olmak.


Olaya şu açıdan bakalım. Biz insanlar olarak içmeyi vr sevişmeyi seviyoruz. İçmeyi ve sevişmeyi sevdiğimiz için bir "siktiret kanka" tadında atasözü uydurmuş ve atları kamuoyunun baskıcı bakışları altına itivererek "atın ölümü arpadan olsun kanka" deyivermişiz. Çünkü yanlış ve yanlı bir kanıya göre bol alkol alanlar öleceklerdir. Karaciğer iflas eder, götünden işemeye başlarsın falan. Tırışkadan nameler. İçmeyi ya da yemeyi seviyorsak ve bunların bize zararlı ya da zararsız oldukları konusunda hemfikirsek bunu "insanın ölümü alkolden olsun" ya da "sikicinin ölümü aids'ten olsun" şeklinde bir atasözüyle, olaya hiç atları karıştırmadan insanlara söyleyemez miydik?


Ne istedik o canım atlardan? Ya arpayı sevmiyorlarsa? Ya ölümlerinin kesme şekerden olmasını istiyorlarsa? Ki koşamadıkları zaman çoğunun kafasına sıkıyor bu insanoğlu! BU NE ACIMASIZLIK LAN. Atlara büyük yanlışlar yapıyoruz. Bunu şu an gerçekten sarsılarak hissettim.


Bi' de at avrat silah deriz. Atı avradımızdan (Avrat! smdıofsd) bile öne koyarız. Neden? Savaştayken avrat yok tabi yanında değil mi? Ve tabi hepimiz biliriz ki, bunun sonucunda ortaya istenmeyen manzaralar çıkabiliyor bence. Ki daha bugün gazetede gördüm. Keçinin teki insan suratlı bir "şey" doğurmuş. Bu bir raslantı olabilir mi sizce? Keçi sırf canı sıkıldığı için mi insan suratlı bir "şey" doğurmuş. Yoksa çobanın mı canı sıkılmış? At avrat silah üçlemesinde atın en birinci sırayı alması bir tesadüf mü? Bir kafiye, bir uyak olayı mı? BANA HİKAYE ANLATMAYIN! Atları beceriyorlardı! Sonra atın ölümü arpadan olsun! Oh ne güzel! Ne şerefsiz bir ırkız. Sinirlendim lan.

Hani müslümanlıkta bir efsane vardır ya, genelde çocukları korkutmak için söylerler. "Bir karıncayı ezersen öbür dünyada o karınca dev gibi çıkar karşına, o da seni ezer". Atlara ve eşşeklere defalarca tecavüz eden müslüman kardeşlerim! Eğer efsane doğruysa o atlar ve eşşekler sizi çatır çatır sikecekler! Haberiniz olsun.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 7 Comments

7 Responses to : Atlar Üzerinde Oynanan Oyunlara Son Verilsin!

  1. mefisto says:

    ahaha, umarım doğrudur o deyiş :D bazı durumlarda kısasa kısas doğru bir çözüm bence. evet evet atlar da onları becersin!

  2. sucuk konusuna değinmemişsin olmamış. Biliyorsunuz Adanada olanları. Atın ölümü kebaptan olmuş. Dişimin arasına bişi kaçtı.

  3. cornelius says:

    Kahin bir aile büyüğümüz keçi yavrusunun doğrulmadığı yerde yarı insan yarı keçiye Abdurrahman Çelebi Cünyor derdi de biz de ona denyo derdik. Ne oldu? diye sorduğumuzda kedi oğlan doğurdu derdi de deli lan bu derdik. Küresel ısınma değil yöresel abazanlık dünyanın sonunu getirir derdi de hay çenesi kopasıca doymadı zırvaya derdik. Fakat gün itibariyle görüyorum ki kendisi haklı çıkacak. Bu 1/2 keçi 1/2 insan canlı bir milad. Bir kırılma noktası. Bir çağın bitişinin ve bir diğerinin(Mutasyon Çağı) başlangıcının yegane göstergesi. Tüm yarı o yarı bu kombinasyonlarını geçip en tehlikeli senaryoya gelelim. Yani yarı at yarı insan bir canlının evrimleşerek bir süre yaşayıp yediği bir arpadan aids kaparak ölmesi. Hadi bu sefer adis virüsü de evrimleşti mi sana? Tabi bu olay olurken bira içerek aids kapan ve kısa sürede ölen 4 milyar insanı da düşün. Bu ölüleri anında gömemediği için başlayan salgın hastalıktan ölen 2-3 milyar arası dünyalıyı da ekle ve tabi diğer kalan küçük dünya nüfusunun yavaş yavaş öldüğünü. Geriye kim kaldı ? Sadece virüsün etki etmediği yarı insan yarı deve, yarı zürafa yarı insan ve 1/3 insan 1/3 tarla faresi 1/3 gergedan gibi canlılar kaldı.(son söylediğim türdeki çeşitlilik pizza hut'ın karışık adında sattığı pizzalarında yok o yüzden inandırıcı gelmeyebilir ama günü gelince bu da olacaktır.) Dinazorları yok eden meteorun bir benzerine marduk adını verip 2012'de dünyaya çarpmasını bekleyenler aslında o dağ keçisiyle birlikte olan Mehmet Marduk(kaderin cilvesi oy nanayda) adlı çobanın sonumuzu getireceğini asla bilemeyecekler.

  4. Darkohl says:

    İnsanoğlu olarak dili olabilip buna tepki gösterebileceklere yapmak istediklerimizi denemeye götümüz yemediği için biz de ağzı var dili yok olanlara hangi güce sahipsek gerçekleştiriyoruz.

    Ha insanoğlu olarak insanoğluna yapmıyor muyuz, elbette ki yeri geldiğinde daha beterini yapıyoruz.

    Eziklik ve acizlik diz boyu.
    Sorsan utanarak anlatır suratında kimseyi sallamayan alaycı bir gülümsemeyle.

    Biz aslında sadece birbirinin benzeri olan rahimlerden gelip çiftleşme sırasında ortamda bulunan hayvanlar yüzünden mutantlığımız ortaya çıkıyor. Aslında canı sıkılan çoban da bu şekilde bir beraberliğin ürünü oluyor.

    Ya da fokları katleden, horozları dövüştürmekten zevk alan, iti anan çomağı hazırayan, kurban bayramını pervasızca kullanan ve saymakla bitmeyen özellikleriyle insanırkı da arpadan ölenlerden olabilirler.

  5. hehe bir yöndende insanların hayvanlarla ilişkiye girmelerinin altında başka sebeplerde olabiliyor.Kırsal kesimlerde sık sık rastlanan bir durum neden? ulan çünkü bir kızla konuşabilmek için sözlü,nişanlı vs olman gerekiyor yoksa sikerler adamı sdfdaf.Normal bir birey olabilmenin olmazsa olmaz koşullarından olan cinselliğin bu kadar bastırılması sonucu ortaya çıkan sapkınlıklar..Ahlak ahlaksızlıktır diyesim geldi.kentlerde çocuklara vs tecavüz eden bu toplumun 'ahlak' anlayışının ürünü sapık orospu çocukları kırsal kesimde olsaydı onlarda eşek,at,keçi ot böcek vs sikeceklerdi.
    Bu tür olaylara aşinalığım var evet ama bir olay hepsinin üstüne çıkmıştı harbiden dumurun dumurunun dumuru.adananın kenar mahallelerinin pis kanal yataklarında,suda cesedi şişmiş bir eşek ve onu sikmeye çalışan 8-9 genç..bu harbiden son noktaydı.

  6. eFeNDi says:

    insanların söylemek istediklerini başka başka şeyler üzerinden dile getirmesi konusu baz alınarak
    söz konusu at muhabbetine uzak bi noktadan sormak istiyorum, aslında ne demek istediler?:

    "damlaya damlaya göl olur"a mesela? (konuyu su muhabbetiyle bağdaştırmak niye? kışları evde zaman geçirmeyi tercih ediyoruz, bu nedenle buharlaşmayan damlalar göle kışları daha kolay mı dönüşüyor? yazları kendimizi mütemadiyen DIŞARI ATMA isteği içinde olduğumuzdan mı buharlaşıyor da o damlalar bir türlü göl olamıyor? sorna.. ben singapura yerleşsem bi gün misal, asla "birikim" yapamayacak mıyım?)
    ya da.. "sakla samanı gelir zamanı"? (bişeyi o şeyi yapmayı istediğin an yapmaz da beklersen, sonrasında saman tadı verir mi denmek isteniyor aslında?)

    bilmiyorum..
    atın ölümü arpadan olsun?
    bunu at yarışlarında sürekli birinci gelen bi at için, başka bir at sahibi kişi kiralık bir at katiline* söylemiş olamaz mı?
    insanoğlu yoruma açık, bakış açısına göre değişiyor herşey, sonra sonra bu şekilde anlaşılır hale gelmiş olamaz mı?

    (yersen demek istiyorum, ama buraya o bile oldukça hafif kaçıyor.)


    btw: bu muhabbet oldukça deja vuma gitti NİYEYSE.

  7. mefisto: Üzgünüm. O efsanenin doğruluğuna zerre inancım yok. Ama onlar o dilden anlarlar belki diye bu örneklemeyi yaptım. Gerçi bir şey fark etmeyeceğini biliyorum ama yerse? durumları işte ehuya.. Ama atlar da bir şekilde intikamlarını alıyorlar. bknz: hayvanlı pornolar msdıofsf

    chopartypical: Toynak yemekten bi hal olmuş olabilirsin! Memleketin tüm sucuklarına eşşek, at ve domuz etleri karıştırılmış olabilir. Hatta bu bokun içeriğini bilerek satabilen market sahibi insanlar olacaktır. Ey şopar milletinin evladı! İşte bu ahval ve şerait içinde dahi vazifen, o sucukları alıp Şile sahilinde bi güzel kızartmaktır! Ekmeğin arasına koyduğun zaman ne toynak kalır, ne diş! Şarabı da vur şöyle, ohh! İşte bu keyif senin en kıymetli hazinendir! Ye işte amk, daha ne istiyorsun! Muhtaç olduğun kudret göbeğindeki topak topak yağda mevcuttur! Ne mutlu sucuk ekmek yiyene!

    cornelius: Dediklerinin son cümlesine kadar katılıyorum. Ayrıca yediklerinin son lokmasına kadar bile katılabilirim. Açım anlıyor musun? Bi' insan yapımı kuzu çevirsek mi? Yanlız o oğlak yaşasaydı çok şekil olurdu. Mehmet Marduk isimli çoban uzaktan severdi onu, "oğlum.." derdi gözlerindeki yaşları silmeye gerek duymadan, inceden, sessizce... Hüzünlü gerçekten..

    darkohl: Son paragrafta belirttiğin özellikteki insanlara utanmadan kafam girsin. Utanarak girerse zorlanıyor. Utanmadan girince, hooop, bitti bile, edasıyla yürüyor iş. Utanç insanları yavaşlatıyor. Bu da günün anlam ve önemi ile zerre alakası olmayan ama özlü bir söz olduğu konusunda kendimizi kandırabileceğimiz nitelikte bir bitiriş olsun, değil mi? Değil demişsin gibi geldi. Neyse.

    charmerian: Yanlıyorsun. Şişmiş eşşek kadar sikilesi bir şey yoktur bence msıdofsd Of. Fena eğlendim gerçekten. İnsanların sevişebilme özgürlüğünün elinden alınması gerçekten bu tür sapkın durumları ortaya çıkartıyor. Ya komşunun kızını sikecek, ya yarın öbür gün sofrasına konulabilecek nitelikteki bir hayvanı sikecek ya da elini.. Bu bermuda şeytan üçgeni insana neler yaptırmaz a dostlar...

    efendi: Dejavu insanın kendine yakışanı giymesidir. Herkesin kendine has bir dejavusu vardır. Misal benim dejavum biraz kabarık. Ama kabarık olmasının bunun aynı zamanda sönük bir şey olduğu anlamına geleceğini sanmayın. Tamamiyle alakasız. Misal Özkan'ın dejavusu biraz yağlıdır. Önder'in dejavusunun kenarları kemirilmiştir. Her dejavunun yoğurt yiyişi farklıdır mesela? Benimkisi yalayarak yiyor. Öyle seviyormuş. Neyse.

National Geographic POD