Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hastanın Şarkısı: Eddie Vedder - No Ceiling

Christopher McCandless



Eddie Vedder - No Ceiling

Uzun ayrılıklar beni mutlu ediyor. Bu aslında mutlu gitmeyen bir hayatın bilinçaltında yarattığı bir sonuç.


Uzun ayrılıklar, düşünmemek için sarfettiğim bütün özverimi bitiriyor.

Keza düşünmek canımı sıkıyor.

Aklıma geliyor yaptığım iş, çalıştığım insanlar...


Sonra çizdiğimi sandığım yolun, aslında sahile çok yakın olduğunu görüyorum. Bir dalgaya bakıyor yitikliğim. Silineceksem bir dalgayla büyük bir dalga olmalı, çizdiğimse daha anlaşılır.

Uzun ayrılıklar bir başka hayat şansı veriyor bana. Başka bir kimlik, başka yatak, başka yastık. Böylece ardımda bıraktığım yaşantıya daha gerçekçi bakmama neden oluyor. Düşündürüyor, bir bakıma üzüyor.

Kaybettiğim koca zamanlar için...

Geçen zamanı bir kayıp olarak görmek "hayatın sillesini yemek", Tecrübe edinmek, vesaire...

Daha yetmedi mi bu kayıp diye soruyor insan.

Şu yaşantımın en sevdiğim yanı, bu uzuuun ayrılıkları yaşatıyor olması.

İki haftaya yakındır Balıkesir'de, henüz gitmeden önce izlediğim Into The Wild filminin bıraktığı muhteşem izlerle çalışmaktaydım.

Öyle ki dağlar bana, ben dağlara, iş bana, ben dağlara, personel bana ben yollara, şeklinde gidip gelmelerle bitirip geldim sonunda. Bir müddet daha beraberiz. En azından bu beraberlikten dolayı mutlu olduğunuzu varsayıyorum. Hadi amaaa bana bir şans verin.

Kendimi Christopher McCandless gibi insanlara sevdirebileceğimden kuşku duysamda, o yollardan geçmeyi düşünmek bile bana huzur veriyor.

Çünkü bende "İnsanı az sevmem, ama Doğayı Ondan çok severim."

Christopher McCandless!

Senin bittiğin yer, bizim başlangıcımız olsun.

Ve Eddie Vedder!

Yarı Kızılderili insan, Hasta'nın şarkısı senden olsun.



Yazar notu; Filmi izleyip, mp3 player'a yüklediğiniz Eddie Vedder müzikleri eşliğinde tutmayı amaçladığınğız yolu buraya yazın ki Dünya küçük demeyelim.



(Süper) Cem'in isteği üzerine...




Eddie Vedder - Society

Buda benden olsun kuşağı...




Eddie Vedder - Long Nights

POSTED BY Chopartypical
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : Hastanın Şarkısı: Eddie Vedder - No Ceiling

  1. Darkohl says:

    Alnının ortasından öpesim geldi.

  2. şu an arkamda uyuyorken yorgun ve alkollü bedenin, eminim daha huzurludur yarın işe gitmeyeceği için..

    birbirimizi etkilediğimizden hiç şüphem yok zaten ama birbirimizi bu kadar çok etkilememiz korkutucu aslında ehahe..

    sen işinden nefret ettikçe ben daha çok nefret ediyorum işimden. ve biliyorumki ben nefretimi sana kusunca sen daha bir nefret ediyorsun işinden.

    hepimiz aynı bokun tohumlarıyız.

    hepimiz aynı kadere mahkum edilmişiz ve bu yüzden bu dişlerimizi sıkarak ettiğimiz lanetler..

    nefretlerimin adı sanı koyulamaz.

    sövgülerim, en iddialı yeraltı edebiyatında anneye övgü kalır.

    içimde biriktirdiklerimden farklı değil düşündüklerin..

    ben, sen ve bizim gibi düşünebilme erişkinliğine sahip insanlar adına üzülmekten başka bir şey yapamıyorum ve bu benim en büyük "acım"..

    "into the wild" özlemiyle yanan yüreklere selam olsun o halde..

    Eddie Vedder güzel seçim, konsept harika, yazın muhteşem ama Society olsa daha on numaryo olurdu bence lan :p

  3. Canselmo says:

    Eddie Vedder sorunlu hacı. Ben diyeyim; o adam gece oturup ağlıyordur. La böyle şarkı mı yazılır Allah'sız!

    O albüm, son 10 yılın en iyi albümlerinden, kalıbımı basarım.

  4. Darkohl; teşekkürler efendim. kişisel bir yazı olsada umarım herkes kendisinden birşeyler bulmuştur.

    (Süper)Cem; Aynı kaderin mahkumu olanlar, aynı şeyleri düşünüyor gibi görünür. oysa doğruya çeşitli yollardan gidilse de, bir zaman sonra giden bütün yollar kesişir. işte erişkinlik dediğin nokta bana göre burası ve buradan sonrasında içimizde biriktirdiklerimiz birbirinden farklı olmuyor.

    Canselmo; bencede sıradan bir insanın yapacağı şeyler değil. şarkı sözlerini çok iyi anlamasamda (internet ve filmdeki çeviriler ne kadar nokta vuruşu yapıyor bilemiyorum) bu haliyle bile inanılmaz bence. zaten “Dünya Müzik Albümleri Ödülerinde “ Filmle En Uyumlu Beste” olarak ödüllendirilmeside bunu taçlandırdığının bir göstergesi. ve gerçekten güzel bir album ve güzel sesli insan.

  5. yüzlerce kişinin ölümü hiç birşey hissettirmeyebilir ama 'Christopher McCandless' gibi insanların ölümü üzünü verici hemde böyle bi talihsizlikle.
    Cem'inde dediği gibi 'into the wild' bünyelerine selamlar.

  6. sinemsi says:

    Toplum, sen çılgın bir türsün..Yapayalnız değil, bensiz olmanı ümit ederim..( tutmayı amaçladığım yol bundan daha fazlası..ama yapabildiğim bu.. )

National Geographic POD