Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Haddimizde Olmadan

Bir haddimizde olmadan yazısına daha hoşgeldiniz. Bu seferki konumuz sadece 3 kişiden oluşan Türkçe Gruplardı. Bunlar bizim aklımıza gelenlerdi.

Peki ya siz "Bunların içinde yok ki" diyenler, sizden rica ediyorum bizim hatırlayamadığımız o kıymetli diğer üç'lü kimler. (Bu nasıl anlatığım bozukluğuna sahip bir cümle) Ya da o Komedi Dans Üçlüsü ile sidik yarıştıran hatırlayamadıklarınızı hatırlayabildiniz mi? Yorumlarınızı eksik etmeyin.

Anketi hazırlamak istediğim zaman ilk aklıma gelenlerdi İzel - Çelik - Ercan. Çocukluk dönemimin vazgeçilmez ekollerindendi. Daha sonradan bir anda parçalanmalar yaşandı ve her biri kendi yolunda başarısız işler gerçekleştirdiler. (göreceli ibnelik)

Hiç kuşkusuzdu ki MFÖ listemizin ara farkla birincisi oldu. Her kuşağa aynı şekilde hitap edebilmeyi başarmış yegane gruptur. Dolayısıyla kendilerinden bir kuple aramızda paylaşmazsak kendimi borçlu hissederim.



Oysaki Cici Kızlar oldukları yerden kımıldayamadılar, Yeşilçam olmasaydı onları da bu zamanlarda hatırlayabilmemiz pek mümkün olamayacaktı. O arada bir dilimize takılan şarkıyı gelin bir daha hatırlayalım. (bu nasıl TRT konuşmaları bugün böyle ben de kavrayamadım)



Ve hayatımın melodisini yaratmış olan Ünlü grubunun bu parçasını uzun yıllar boyunca telefonumda melodi olarak taşıdım, her telefon çaldığında için için film kareleri geçerdi gözlerim ardında, dolayısıyla paylaşmazsam kan çıkar. Afiyetle dinleyin hasta insanlar.

Sevgi ve saygılarla dinleyin ama.

POSTED BY Darkohl
DISCUSSION 7 Comments

7 Responses to : Haddimizde Olmadan

  1. Diğer grupların yutup videolarını bulamadınız mı sayın Darkohl? Lütfen görevinizi hakkıyla yerine getiriniz. Bu sitenin naçizane okurları bunu hak ediyorlar. Misal Komedi Dans Üçlüsüne oy vererek bu grubu ikinci sıraya taşıyan insanlar sevdikleri grubun sevimli bir parçasını bu naçizane sayfalarda görmek istemezler mi? Lütfen biraz daha hassasiyet...

    :D

    Ayrıca Komedi Dans Üçlüsüne oy verdiğimi gizlemiyorum! Kendilerini TRT ekranlarında beklediğim çok olmuştur. Elbette MFÖ açık ara önde gelir ama nasıl olsa onlar birinci olacak diye kendimce çocukluğumun eğlenceli anlarını hatırlatan bu eğlenceli adamları seçtim. Farklı bilgisayarlardan 5 kere oy verdim ve onları ikinci sıraya yerleştirdim. Şaka lan, yalan dedim.

    Neyse. Hatırlayamadığınız üçlüleri ben de merak etmekteyim. Sevgiler...

  2. Darkohl says:

    Bir uçan bir de kaçan kurtulur biliyorsunuz ki, fakat tamemen kendi beğeni ve isteklerim doğrultusunda ilerledim sayın (Süper)Cem.

    Çok görmek isteyen adminler kendileri de ekleyebilirler bittabiğ videoları kuzum gf

    Ve ayrıca hassasiyetimle çok pis aklınızı alırım.

  3. Dil papuç gibi maşallah. Bir sonraki yönetim kurulu toplantımızda Yetki ve Yeterlilik Kurulunun hakkınızda sunacağı raporu daha dikkatli okuyacağımı şahsınıza bildiririm Darkohl hanım.

  4. cici kızların klibinin sonunu gibi gülüyorum AAhh ahahhahaa
    Zaman çok enteresan birşey azizim. Geçtikçe eski komik oluyor. zaman kime nufus etse komik oluyor lan. nekadar etki okadar komik. mesela gözlükler, tarık akan bile takmış onlardan. Nekadar çirkin birşey. ayrıca sana bir şans eski oyunculardan birini seçeceksin ve o hiç yaşlanmıyacak deselerdi sanırım listemin ilk sıralarında yanılmıyorsam ferdi tayfurunda karısı olan abla olurdu. hayır çok güzel olduğuından değil şimdi çok çirkin olduğundan.

  5. mgntwmn says:

    bir de çıtır kızların devamı ekolünde Grup Hepsi var.

  6. Darkohl says:

    Hepsi 3 kişi değil malesef, kategorilerimize uyamıyorlar. Onlar her renkten bir tane olduğu için dahil edemiyoruz listeye.. Bize 3 kişi lazım, ayrıca fazlasıyla kopyacı ve kendilerinde değiller.

  7. darkohl asdfasdfa

    mfö hem kendi müzikal kalitelerinden dolayı hem Yavuz Çetin gibi bir babaya albümlerinde 5-6 dakikalık solo çaldırdıkları için oyumu kazandılar yeah.

Bu gadget'ta bir hata oluştu