Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hastanın Şarkısı: RockerJoker - Америка (America)

Yeah yine bir doğum günü pastası. Moruk bu meyveli pastalar çok sıkı harbiden.. Beynim durdu ne yazıcaktım..

Arkadaşım sayesinde tanıştığım cillop oğlu cillop bir grup, ortalıkta çok fazla klipleri yok. Ya yeni bir grup ya da bilmiyorum banane ki lan işte.. Eğer ilginizi çekerse birde canlı performanslarının olduğu birkaç videoları var, gayet sevimli buldum abileri.

Okuyucu: ee lan gotush niye olması gereken günde olmadı bu atraksiyon?

Yazar: O.o






*(Süper)Cem'in dipnotu: Çünkü yazar accuk yoğunmuş ya da yoğun numarası yapmış. Olsunmuş.

POSTED BY Charmerian
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Hastanın Şarkısı: RockerJoker - Америка (America)

  1. Parça ve klip on numaraymış gerçekten. Sözlerinden bi bok anlayamasak bile adamın vokal tarzı sevdiğim gibi. Bi şarkıda böyle detone, boru gibi diye tabir edebileceğimiz bir vokal kullanılıyorsa ben o şarkıyı her türlü seviyorum. Böyle bi rahatsızlık hakim bünyeme.

    Klipteki hamburgeri ağıza tıkış, kolayı gırtlaktan aşağı döküş sahneleri on numara olmuş. Her şeyi anlatıyor sanki..

    Güzel paylaşım, +REP! sdmıofs

National Geographic POD