Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hastanın Şarkısı: The Coasters - Down in Mexico

Aslında bu seferlik (Normal)Özkoş yapacaktı bu Her Boku Bilen Adam'dan (bağlantı vermiyorum bundan önceki her yazıda geçiyor zaten, her şeyi bizden beklemeyin) özendiğimizi belirttiğimiz mevuzyu.

Ben sıramı savmıştım, ama hem (Normal)Özkoş görevini yerine getirmediği için hem de sanki bana bir ilham doğmuşçasına sabah uyanır uyanmaz mırıldanmaya başladığım bir şarkıya sahip olabildiğim için bu seferlik ben yumurtluyorum haftalık kalıntıyı.

İlk duyduğum andan itibaren takılmıştı zaten aklıma. Hem sözleriyle hem melodisiyle hem de sahnesinin geçtiği o dillendirmelere doyamadığım görüntüsüyle. Söylemesi de bir o kadar eğlenceli olan bu şarkıyı Death Proof izleyenler bilirler (IMDB'nin verdiği ortalama nota lanet ettiğim için size bir adet wiki bağlantısı yapıştırdım kuzular). Yavrular, dı bacak şov olarak Türkçeye çevirdiğimiz bu filmi izlemediyseniz şu dakikadan itibaren hiçbirinize önermiyorum izlemeyin.

Hadi iyi dinlemeler. Saygısızca dinleyin Tarantino'ya ve en önemlisi The Coasters'a büyük sevgilerle dinleyin.



Tenkyu meğn.

POSTED BY Darkohl
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Hastanın Şarkısı: The Coasters - Down in Mexico

  1. iki sene önce izleye izleye neredeyse kucak dansı yapmayı öğrenecektik -ki pek de hayırlara vesile olacak bi etkinlik olamayacaktı bu maalesef

  2. aslında yapma hevesi ile yanıp tutuşurken, bu konuda pek de muktedir olmadığımın farkına vardım. aslında insancıklar buna pek hazırlar mı bilemiyorum desem daha iyi olur. işin ucunda zaten beni anlayan bir ben vardım. dinlediğim müziği buraya koyarsam zannetmiyorum ki kendimi ben anlayayım.

  3. euhae özkan sana bi kaç şarkı seçebiliriz sende yayınlarsın? :p çok çakalım herşeye çözüm üretebiliyorum manyakmıyım neyim.
    O zaman bu hafta ben devralıyorum bu işi.

    Pelincim şarkıyla ilgili yazdıklarından ben bi haber olduğum için ve dinlediğim bir müzik türü olmadığı için pek bi bağlantı yakalayamadım bu benim eksikliğim öhüh.

  4. Hocam o kucak dansı olayı gerçekten iyiydi. Kurt Russel kasılmadı, ben kasıldım şu sandalyede! Lazım. Kucak dansı sahnesini görünce insan seviyor şarkıyı. Ama belirtmem gereken asıl nokta şu: Onlarca kez o sahneyi izlemiş olmama rağmen, sevdiceğim dikkat çekene kadar şarkının tek bir notasına bile dikkat etmemişim. Gerçekten, üzülerek söylüyorum. Ama farkedince daha tahrik edici oldu sahne. Deneyin. sdmofasd

Bu gadget'ta bir hata oluştu