Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Kamuoyuna duyurulur!

Son zamanlarda artık canıma tak etmiş olan bir olaydan bahsedeceğim, belki en azından buradan bir şekilde sesimi duyurabilirim kendilerine.

Bu tarz toplulukların sahip oldukları lanet sisteme nasıl girdiğinizi bilemiyorsunuz. Bir anda yağmur gibi başlıyorlar, her gün onlarca mail temizliyorum. Alakasız pek çok insanın mail adresini görebiliyorum. Sapık ya da sapkın olsam hepsi sıçtı. Artık kusma raddesine geldim ve ne kadar isyan edersem edeyim sadece yakınımda olan insanları rahatsız ediyorum serzenişimle.

Gruplara üye olup yeniden üyeliğinizi iptal ettirmeniz, spam olarak bildirmeniz, korkup mantıksızca şifrenizi değiştirmeniz, kimlik avı dolandırıcılıpına bildirmeniz... hiç biri bir işe yaramıyor malesef. Ben de her mail geldiğinde kendilerine aşağıda yazdığım maili cevap olarak gönderiyorum. Ya herru ya merru. Dişe diş kana kan. Grupları oluşturan bütün adminlerin tamamına, boş kaldıkları zamanlarda uğraştıkları her gereksiz iş kadar küfür ediyorum.

"Gönderilenlerin arasında bulunan domino_etkisi@googlegroups.com, mehsk@googlegroups.com ve akpartinin_gercegi@googlegroups.com isimli gruplarla hiç bir ilişkim bulunmamaktadır. Daha öncesinde de kesinlikle mail adresimin karışması gibi bir durum söz konusu olamaz.. Birbirini takip eden forward maillerle yakalanan adresim için kimse beni sorumlu tutmaz. Bir kaç haftadır hiç durmadan konusu geçen her şey hakkkında spam mailleri alıyor ve grup isimlerinizi kimlik avı dolandırıcılığına bildiriyorum. Lütfen beni listenizden ya da artık her nasıl bir sistem varsa, grup adminleri bir şekilde bu sistemden adımın çıkarılmasını talep ediyorum. Aksi taktirde rahatsızlığımın had safhada olduğunu belirtir, devamı gelecek olan mail kalabalığının yarattığı fazlalıktan sizleri sorumlu tutarak bu mailin yetersiz kaldığını düşünerek gerekli olabilecek işlemler için çekinmeyeceğimi belirtmek isterim. Yeniden tekrarlıyorum, LÜTFEN mail adresimi sistemde bulunan yerinden imha ediniz. Teşekkür ederim."

POSTED BY Darkohl
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Kamuoyuna duyurulur!

  1. Mail atarak dünyayı değiştirebileceğini düşünen gerizekalılar ordusu... Böyle bir dönemde yaşıyoruz ve böyle insanlar aramızdalar eheh..

    Üstüne üstlük bunu dünyayı kurtaran adammışçasına görev edinip, isteği olan ya da olmayan herkese yollayabiliyorlar..

    Garip bir ırkız, garip bir zamanda yaşıyoruz..

  2. bir grup kurdum adı spama karşı

Bu gadget'ta bir hata oluştu