Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Spotify

İnternet'i sınırsız ve listesinde bulunan şarkılardan haylice sıkılmış arkadaşlara ithaf olunur. Gel vatandaş beleş müziğe gel. hıhıımm.

Bilindiği üzere lastfm ücretli olduktan sonra şahsen ben, trışkadan nameler çalar oldum. Bu duruma hem içerledim, hemde gazel okudum. Lakin dostlar bu gazele uzaktan bir yanıt gelmiş de haberimiz yokmuş. Elin adamı yapmış hacitsu, her ne kadar Cem hoca bir siktir çekse de ilgilenen arkadaşlar olabilir diye anlatıyorum.
Şimdi spotify iyi hoş, güzel lakin öyle hemen üye olamıyorsunuz. Nedeni Türk olmanız. Evet sadece Türk olmanız. Bu yüzden bir proxy aracılığı ile kendinizi Avrupalı yada Ugandalı gibi tanıtmanız gerekiyor. http://www.htmlblock.co.uk/anonymous_web_browser Adresine gidiyoruz ve bu adresteki alana https://www.spotify.com/en/get-started/ adresini yapıştırıyoruz. Karşımıza üyelik sayfası geliyor. Üyeliğimizi tamamlamak için İngiltere'ye ait bir posta kodu gerekiyor uğraşmak istemiyorsanız LS18 5AZ yazın gitsin. Üyelik tamamlanınca programı indirmeniz için sayfa açılıyor ve kullanıcı adınızı kullanarak programı açıp selamete nail oluyorsunuz. Şahsen ben Burhan Çaçan'dan İzzet Altınmeşe'ye kadar bir müzik dağarcığa sahip olduğumdan, müzik yelpazesini pek test edemedim. Biliyorum ki bu bloğun kemikleşmiş okuyucuları sıradan değil ve Spotify servisini yeterince terletecektir. Sağlıcakla en önemlisi mutlu kalın azizim. Gerisi nasıl olsa isteseniz de olmuyor.

POSTED BY Chopartypical
POSTED IN ,
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : Spotify

  1. Darkohl says:

    Benim ilk zamandalarından beri tanıdığım last.fm her zaman müzikleri ücretli yayınladı zaten, belirli bir yerden sonra sadece amatör grupların ya da profesyonel grupların kendi istekleri doğrultusunda ücretsiz müzik yayını yapmaya başladı. Çatır çatır radyo dinlediğimi bilirim ben yani :]

    Ayrıca niye millete elalemin klisesinin adresini yapılştırıyorsun lan :D leeds güzel yer ama belirtmezsem olmaz.

  2. Olm dinlemek istediğim her grubun diskografisi var zaten bende, o açıdan gerek duymuyorum :dsmfsa

    Biz bu arşivi emek harcayarak yaptık olm. EMEĞE SAYGI +REP!

  3. Ben çok sevdim bu olayı sağol bilgilendirdiğin için.

  4. rica ederim mimi:) dinledikce bizi hatırlarsın (programı kendi yapmış edası)

  5. biz türklere her alanda kısıtlama getirilmesine müthiş destek veriyorum.
    Radyo olayına gelince..ben radyo olmuşum neylersin elin radyosunu hey hey tey tey.

National Geographic POD