Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Death Metal! Kill Them Pigs!

Açlıktan nefesim kokabilir ve hatta faturaları ödeyemeyebilirim.

Çok sevdiğim birayı ve şarabı istediğim zaman alamayabilirim.

Belki 20 dakika daha fazla uyuyabilmek uğruna artık minibüse bile binmem.

Halısaha maçlarımı yaparım ama, bundan taviz veremem.

Neyse!

Ama bu yaz bu konserlere gitmemek gibi bir şansım yok!

Başlıkta Possessed'in efsanevi parçası "Death Metal"in sözlerini görüyorsunuz ve benim ne kadar hastalıklı bir Death Metal fanı olduğumu bilenler için sevindirici bir yaz olacak! 20'li yaşlarımın başlarından itibaren beni öküzsel zevklere, hiç umulmadık tatminlere ulaştıran Death Metal adlı dünya üstü müziğin en taşşaklı grupları bu yaz Türkiye'de olacak. Gerçekten çok heyecanlıyım...

Hep isterdim, hep hayal ederdim; "şu grup gelse, şunları canlı izlesek, hede, hödö".. Yaş geçti, eski gazımız, eski direncimiz kalmadı ama sonunda geliyorlar hehe!

Mevzuya ilk olarak baharda Amerika - Florida diyarlarından Deicide ile başlıyoruz. Konser İstanbul / Studio Live'da ve indirimli ön satış ile biletler 35 liradan satışa çıktı. Ben bugün bileti aldırıyorum! İndirimli biletler 15 Mart 2010'a kadar satışta olacak. Bu tarihten sonra 50 liradan ve kapıda ise 60 liradan satılacak. Florida'nın su katılmamış "Tanrı düşmanlarını" canlı canlı görmek ve hep bir ağızdan "Fuck Your God!" diye bağırmak için sabırsızlanıyorum hehe



Her zaman söylemişimdir, Hollanda'dan 4 tane ilkokul çocuğu Death Metal grubu kursa, onu bile dinlerim! Yıllarca Gorefest ile coştuk, Asphyx'in The Rack albümü ile azdık ve daha niceleri ile tatmin olduk. Onlarca Hollanda aygırı sayabilirim tabi şu an ama kafanızı bulandırmayalım şimdi eheh. Asphyx'in o lanetli vokali Martin van Drunen ile kafamızı tekrardan patlatmaya kararlı olan Old School Death Metal grubu Hail Of Bullets 12 Haziran 2010'da Türkiye'de!.. Kesinlikle Old School! Biletler 30 liradan ön satışa çıktı ve ben bunu da bugün alıyorum. Çok mutluyum lan! 15 Mart 2010'dan sonra biletler 45 liraya yükselecek, bilginiz olsun. Konserin mekanı sanırım Studio Live olacaktır.

Yaz geldiğinde yine festival dönemleri başlıyor elbette. İlk olarak İnönü stadyumunda hayallerimizi zorlayacak bir grup kadrosu ile karşılaşacağız. Metallica, Rammstein, Slayer, Megadeth, Anthrax gibi dev gruplar Sonisphere Festival etkinliğinde boyun kireçlenmelerine karşı bize antreman yaptıracaklar. Bilet fiyatlarıyla ilgili henüz bir bilgim yok ama yakında açıklanır.

Bu yazın festival bağlamında en taşşaklı festivali ise Unirock'tan gelmiş. Mekan olarak Maçka Küçükçiftlik park'ın seçilmiş olması tamamen bir talihsizlik bence. Böyle bir festival için tamamen saçma bir mekan. Bu tarz festivallerin doğada yapılması gerektiğini düşünüyorum ama malum, kendini "aydın" olarak gören metal müzik dinleyenler bile her festivalde doğanın anasını ağlatıyorlar. Sanırım bu yüzden son yıllarda yapılan festivallerin hepsi şehrin göbeğinde oluyor. Neyse. Mekan olarak tırt olsa bile en azından evimize yakın :p Bu konsere gelecek gruplar ise tamamiyle uçuk. Extreme müzik seven insanları gerçekten heyecanlandıracak bir Line Up olmuş. Özellikle OBITUARY benim gözlerimin yerinden fırlamasına yetecek kalitede bir grup. Florida ve onun taşşaklı Death Metal'i işte hehe.. John Tardy'nin hastalıklı vokalini canlı olarak izlemek için sabırsızlanıyorum gerçekten.

Bir diğer bomba grup ise Cannibal Corpse! Holy shit! Yine bir Florida klasiği hehe..

Gerçekten heyecan verici. Cannibal Corpse ve Obituary gibi iki grubu izleyebileceğim için kendimi gerçekten şanslı hissediyorum. Yıllardır bu yıl gelmesi kesinleşen grupların konserleri gibi konserleri hayal edip durmuştuk genç bünyemizle. Kısmet bu zamanaymış. Geç olsun, güç olmasın diyelim eheh.

Unirock'ın bilet fiyatları indirimli ön satış ile kombine bileti 65 lira. Süper kombine alırsanız 110 lira. Süper kombinenin şöyle bir faydası var; her konseri sahne önünden izleyebileceksiniz ve festival tişörtü size beleş olarak hediye edilecek. İndirimli satışlardan sonra normal kombine 100, süper kombine ise 150 liradan satışa sunulacak. Tek günlük biletler ise indirimli olarak 50, kapıda ise 65 (burasını salladım, tam rakamlardan emin değilim tek günlüklerin :p ama bu civar bir şeydi işte, ne fark eder amk.) lira olacak.

Maaşımın geri kalanını alınca bu indirimli kombineden alıp huzura ereceğim.

Bu sene konser haberleri açısından iyi başladı. Hepsine gidip, hepsinden sağ salim bir yanımızı kırmadan çıkabilirsek ne mutlu ehehe

Eski enerjim olmayabilir ama hiç bir güç beni pogo yapmaktan alıkoyamaz sdmfsm En azından bi girer çıkarız, ne var yani?!

Heyecanlıyım. Gerçekten heyecanlıyım..

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Death Metal! Kill Them Pigs!

  1. Dreamtime says:

    Yaz gelsin, saçlar savrulsun, pogo neyim yapılsın, şarkılara eşlik edilsin hep bir ağızdan, sırt sırta verip coşsak, geyik o biçim olsa of ulan.

    Baya konserde çarpıcaz cem bey bu yaz.Yalçın'ı da gazlayalım.Kaçıp kaçıp gelsin :D

  2. Darkohl says:

    Pogo'ya girip azını yüzünü dağıtcam, dirsek, tekme, kafa affetmicem.
    Sonum hayrola 65

  3. yalçın temiz aile çocuğu oldu uzun bir süre boyunca zaten geceleri rüylarında tekrar askere alınacağı için gidip gelmelerle geçicek zamanı korkudan bira bile içemez belli bir zaman :)

    konserler hakkında hiçbir fikrim yok ben daha çok haluk levent tarzı.

    Metalica'da bozdu abi..

    Şebnem Ferah mahallesine gelse ben ormanım dese.

    Bizim mahallede festival olsa. merkez camiden tekbirlerle gelenlerle bir güzel pogo yapılsa.

    festival dediğin kamp yapılacak bir yerde olmalı. inönü stadının çimlerine cadır kursak öğlen orta kafa gol oynasak...

    Türk milleti cok alem. kumarı çok sever ama haram der. gerçek hayatta en çok oynanılan oyun papaz kimde.

    eski paralar dolanıyor piyasada çakan çakana bakalım en son kimde kalacak papaz.
    ey benim bunak devletim bastığın parayı bile tanımıyorsun kimi zaman.

  4. uff burada kutsal bi yazı yazılmış! bu ne lan? dünyanın sonu geliyorda bütün babalar en son konserlerimize çıkalım fln diyemi düşünüyorlar?

    Gorefest i senle tanıdım sevdimde ama pek bilmem şarkılarını.

    Slayer ve Megadeth e gelince.. fuck yeah!

    bu konserlerde muhtemelen beraber oluciz,Rammstein'a da bizim Gimli oktay ı da alırız. hem ben zaten sana uçmazsam kime ucucam!

National Geographic POD