Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hastanın Şarkısı; Natalie Merchant - Motherland

Uzun soluklu yolculuklarda yanımda taşımaktan zevk aldığım bir ses.

Natalie Merchant.

Kendisinin sesini ve tarzını seviyorum.

Bir yanda bir kış uzanıyor, soğuk karlı, dingin;

Bir yanda ise yüzüne baktığımda adlandıramadığım, nedenini bilmediğim bir sıcaklık.


Oturup soğuk gecemi ısıtmasına izin veriyorum ya,

kendisini şanslı hissetmesi bu yüzden.

Tamam haddimi aşmadan Hastanın Şarkısı olarak ne seçtiğime geliyorum. Motherland Albümünden. Aynı zamanda albüme adını veren çalışma.

Motherland


Dilerseniz buradan kendisi ve albümleriyle ilgili bilgilere ulaşabilir, hatta dinleme olanağına nail olabilirsiniz.

Hastanın Şarkısına ek olarak, kendilerini tanımamı sağlayan Radyo Eksen'de dinlediğim hafif, hatta ağır arabesk kokan ilginç şarkıyı da buradan affınıza sığınarak sunmak isterim.
This House Is On Fire



Radyo Eksen ailesine de buradan teşekkür etmek istiyorum. Radyodan soğumamamda onların da yadsınmaz bir katkısı olduğu konusunda kimseyle tartışmayacağım.

Ben üşenirsiniz diye Youtube' dan canlı bir performansını sunuyorum sizlere.

Gönül gözüyle görün diye a dostlar.

POSTED BY Chopartypical
DISCUSSION 7 Comments

7 Responses to : Hastanın Şarkısı; Natalie Merchant - Motherland

  1. Darkohl says:

    Yazıcam dayanamıyorum, yazıyı ilk gönderdiğin günden beri şarkıyı her gün bir posta dinliyorum -güzel!- fakat teyzenin memeleri daha çok ilgimi çekiyor..

  2. Darkohl says:

    Her şey ortada, Mualla abla.

  3. harbiden, sırf şu memelere laf etmiyim diye yorum yapamıyordum buraya ama madem konu açıldı, dile getirmeden olmayacak. ablanın sesinden daha öne çıkmış bu fotoğraf ve ben, bu fotoğrafın kasıtlı olarak seçildiğine eminim nedense...

  4. Darkohl says:

    pisliğin önde gidenisin of koptum daskjdha

  5. kasıtmı oda ne :P

  6. Adsız says:

    Genial dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.

  7. Thanks for sharing your opinion.

National Geographic POD