Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hastanın Şarkısı: Sepultura - Angel (Massive Attack)

Haha! Oğlum resmen bir haftadır elimizi bile sürmemişiz buraya lan?! Kendime hiç yakıştıramadım adeta. Tamam, genellikle kendimi tekrar edip duruyorum burada, biliyorum ama iki tane "Hastanın Şarkısı"nın üst üste gelmesini şahsen pek gülerek karşıladım. Neyse.

Oğlum çok mutluyum lan! Adeta sevinçlikten çılgıncana zıplıyorum havalara. Saatlerin neredeyse "gece" olarak tabir edildiği bu zamanlarda müziğin sesine bu kadar abanmam bu sevincimden kaynaklanıyor. Sevincimin kaynağı ise; yine saatlerin neredeyse "gece" olarak tabir edildiği bu zamanlarda dinlediğim müzik. Hehe. Oroborus.

Neyse.

İnternet denen şu muazzam güzellikten, taşşağı öpülesi bir abinin yılların emeğini ve birikimini sunarak hazırlamış olduğu bir arşiv indirdim. Metal ve Rock piyasasında yapılmış "neredeyse" tüm cover parçaları barındırıyor bu arşiv ve ben bu güzide arşive sahip olduğum için çok çılgıncana sevinçliyim lan! Çok mutluyum. Açtım sesi, verdim şarabı damardan, yaslandım arkama, resmen OH MİS! lan, resmen OH MİS!..

Bu bağlamda size bu hafta bir Cover parça sunacağım Hastanın Parça'sında. Tüm arşive henüz göz gezdiremedim, zira daha inmemiş partları var ama bulabildiklerim arasından en heyecan verici olanını koymuş olduğumu düşünüyorum.

Massive Attack denince bir çoğunuzun aklına Angel parçası gelir ve metal müzik denince bir kaçınızın aklına Sepultura gelir. ;)

Sepultura'yı son bir kaç yıldır hiç takip etmesem bile Sepultura lan işte! Az coşmadık Territory ile eheh...

Sepultura'dan Angel cover'ı... Gerçekten extreem müziğin tadına varabilmişler ve Massive Attack denilen puştların ne kadar hastalıklı müzikler yapabildiğine gözleriyle şahit olabilmişler için tadından yenmez bir parça çıkmış ortaya. Şahsen ismini görür görmez heyecanlandım. Buna karar verene kadar en az 5 tane cover geçti aklımdan, bir kaç tanesini yazdım bile, sonra sildim. İyi ettim!

Selam olsun tüm extreem müzik tutkunlarına! Ve bu yaz hayatımızı düdükleyecek metal konserlerinde omuz omuza çarpışacağımız metal brother'lara...

Dip not olarak belirtmek isterim ki; biliyorum, müzik sever insanlarız ve hepimizin arayıpta bulamadığı cover parçalar olmuştur. Bu bağlamda aklınıza takılan rock, metal konseptinde bir cover parça varsa sorabilirsiniz. Aynen mail adresinize çakarım, affetmem. Zira ÖKÜZ GİBİ ARŞİV VAR LAN! ÇOK MUTLUYUM ADETA!

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : Hastanın Şarkısı: Sepultura - Angel (Massive Attack)

  1. Varulfh says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  2. Dreamtime says:

    Linkleri alayım anam.

  3. yeni höpörlörümle nede güzel dinlenilirmiş ayrıca rica edersem linkini bizede verirmisin sayın ulan.

  4. Darkhol says:

    Şarkı her türlü güzel, canlı canlı daha da güzel.

    Hepsini ayrı ayrı merak ediyorum, zira söylediğin gibi kulağa çok sevimli gelen o grupları dinlememek büyük kayıp olurdu.

  5. Varulfh says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  6. yeah. senin arşivin benim arşivimdir moruk..isterim yani öhöm.

Bu gadget'ta bir hata oluştu