Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

THE KIRMIZI

Mekan DOROCK

Biz elimizde biralarımız ve kemale ermiş tarzımızla, masamızda uslu uslu oturmuş konseri izliyoruz.

Arkadaşın arkadaşları şeklinde tanıdığımız grup keyifli ve pozitif enerjilerini bizlere yansıtıyor, her nekadar solist yakın zamanda askere gidecek ve askerliğini uzun dönem yapacak olsa da.

Derken bitiyor konser ve iniyorlar sahneden.

Arada dolaşan bazı bayanlar var ve sahne kenarına gelip gidiyorlar. İçlerinden biri boyu kadar gitarı sahneye taşıyor. Bakıyoruz birbirimize, "abi bunlar mı çıkacak şimdi" diyoruz.

Aklımızdan Cranberries şarkıları dinliyeceğimizi düşünüp, gaz giden ortamın bozulacağından dem vuruyoruz.

Oysa sahneye çıktıklarında, uçuşan baget parçaları gördük. Sıkı grup olduklarını anladık. Saygı duyup diz çöktük.

İşte bir metal gecesinde sahneye parfüm kokusu yayan küçük bayanların o geceden kalma youtube'da bulduğum videoları.

Sanırım geleceğiniz parlak azizim.

Kırmızı - Wasted Years (Iron Maiden cover)

POSTED BY Chopartypical
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : THE KIRMIZI

  1. Darkohl says:

    İtiraf edin, uslu durduğunuz sırada gözleriniz kaç dar pantolona ve memeye kaydı?

  2. Darkohl; O kadar çok sayabilseydim bana fahri matematik profesörü ünvanı verirlerdi :P

    ehehuj Geyik bir yana (:p) harbiden iyi eğlendik. Cranberries kısmına katılmamıştım ama bu kadar da iyi çalabileceklerini düşünmemiştim. Süslü abla ne gitar çalıyor be yav:s

  3. Dreamtime says:

    Ben de geçen sene izlemiştim grubu şansa.Sahneye çıkmak için hazırlanıyorlarken kıyafetlerden dolayı ''aha sıçtık, black çalacaklar kesin'' dedim.İlk parçada pek beğenmemiştim grubu ama giderek iyi olduğunu gördüm.Vokal abla'nın ses sağlam.Yalnız çaldıkları parçalar sağlam olmasına rağmen imaj bilek metalci kıvamında.

  4. Kırmızı bizim barda sahne almıştı ama o zaman 'abla' grubu değillerdi.

    Abi bende sevgilimin gitar çalmasını istiyorum ya sıçarım mk! banane lan gitar çalan bi sevgili istiyorum!

National Geographic POD