Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.15 - Sen Ölürsen Çüküm de Ölsün Benim...

Sen Ölürsen, Çüküm de Ölsün Benim

Ohh sevdiceğim, arsız maymunum, çıtır çerez çokomelim
Gece gece düştün yine aklıma..
Duygusala bağladım sanki 23 bira içmişim gibi..
Hüzünlendim; ya sen olmazsan hayatımda diye;
Sen ölürsen, çüküm de ölsün benim...

Sen yok olursan artık hayatımdan
Artık bakamam başka hatunlara
Daş gibi kalçalara, füze gibi memelere bile...
Arada bir gözüm kaçar, içim gider belki ama, o kadar olur.
Sen ölürsen, çüküm de ölsün benim...

Ey Amazonların en afilli dişisi
Şimdi şu konuda anlaşalım ama bak!
Bu dediklerim sen ölürsen olacak sadece.
Ayrılırsak falan ölmesin çüküm!
O zaman affetmem, koşarım hatunların ardından...
Ama sen ölürsen, çüküm de ölsün benim...

Ama ey ömrü uzun olasıca sevdiceğim
Sen en iyisi ölmemeye bak!
Öleceksen de yaşlanınca ölmen en iyisi.
İşimiz bitince, kuşlar artık ötmeyince falan hani?
Tamam, duygusalız falan ama bu da bi ihtiyaç neticesinde..
Neyse;
Sen öleceksen, çüküm de ölsün benim...


Tıklım tıklım dolmuşlarda yer verdiğim kuzu!
Der ki Aşık Seyfi;
Harcama ulan gençliğimi!
Yeminle bakmam sağa sola, uçan kuşa!
En taş memeye, en cillop kalçaya..
En cenıfır lopeze bile sadece gözümün kenarıylan bakarım,
İçimde sızlar sevginin alevi, gözlerim buğulanır duygudan, göremem memeleri...
Sen ölürsen, çüküm de ölsün benim...
AMA NOLURSUN ÖLME LAN!
Ohh beybi... N'olursun ölme lan...
Çüküm de ölmesin...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.15 - Sen Ölürsen Çüküm de Ölsün Benim...

  1. Darkohl says:

    Melankolik Seyfi Abi, çükünü düşünüyor bence sadece

Bu gadget'ta bir hata oluştu