Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Haddimizde Olmadan!



Merhaba,

Anketin kenarlarından artık örümcek ağları sarkmaya başladı. O kadar ruhsuz insanlar var ki bir türlü yazdırtmadılar bana şu yazıyı.

Kulaklığımın teki bozuldu. İnanılmaz üzünç, ne kadar acınacak haldeyim artık siz düşünün. Adamlar çatır çatır nota yüklenirken ben bunu tek kulağımla anlayabilmeye çalışıyorum. Benden beter olanlar da var.

Şimdi rica etmeye başlıyorum burası kasınç olabilir: Ankete "Müzik dinlemem, otum!" şeklince cevap veren, hayatımın o en gereksiz yerinde yer alan insancıklar, lütfen, yeniden şans eseri blog'a girip bir şeyler okuma gafletinde bulunduysan ve bu yazıyı gördüysen bir iki cümlelik açıklamada bulunabilir misiniz? Buna çok ihtiyacım var, çünkü daha önce hiç bu tarz insanlarla karşılaşmadım ve birazcık konuşup fikirlerinizi alabilmek istiyorum. He biliyorum aslında kendimi kandırıyorum, bu yazıya yapılabilecek yorum sayısı 4'ten fazlasını geçmeyecektir ama yine de bir ihtimal daha var. Güneşle uyandın mı hiç? Çılgın gibi koşarak göklere uzandın mı hiç?

Bizi izliyor görünen 58 kişinin sadece iki elimin parmaklarını geçmeyecek kadar sayıda takipçisi olduğunu biliyoruz. Zaten blog'un ilk dakikalarından itibaren, sırf "ben de varım" (bunu söylerken özellikle ellerime tırnak işareti yaptım ki onlardan biri olayım diye) adına orayı burayı takip ediyor görünen insancıklar yüzünden yorum sayımız 2 ile sınırlı kalıyor. Dolayısıyla ruhsuzlar ordusundan pek çok insanla aynı havayı solmuş oluyoruz.

O değil de, geçtim onu, "gerçekten" -bu da öyleydi- takip edenler bilirler; ne kadar da hoştu değil mi Metal Müzik Türevleri ve Alternatif - Rock - Indie arasındaki çekişme.

Hiçbiriniz de her hangi bir yazıda kalkıp demedi ki nerede bu anketin Türk Sanat Müziği ve Türk Halk Müziği seçeneği. Sizleri de ayrıca tebrik ediyorum. Hele kendimi binbirli türlü tebrik ediyorum.

Metal müziği seçenlere Illdisposed - Let Go,


Alternatif müziği seçenlere ise Dregd'den Bug Eyes armağan ediyorum.


Sevgi saygı duyarak, blog yazarlarımızın diğerlerine aktarıyorum sizi, söz sizde kuzular..

******************************************************

Entellektüel bi oylama olmuş efenim .]

Hem hastanın şarkılarıyla ilgili milletin iradesini de görmüş olduk.. Biz, "müzik dinlemem otum" diyenlerin de, "hip-hop dinlerim" diyenlerin de, "oldies but goldies because so it is" diyenlerin de bloggerlarıyız!

bu arada \m/

******************************************************

Şu çıkan sonuçlara bakıyorum ve yüksek sesle bağırıyorum "kam on fakin hedbengırz!" diye. O ne biçim koymuş metal müzik. Bayılıyorum metal müziğe ehe.

Aslında genel olarak bayılıyorum müziğe. Her türüne bayılmıyorum elbette ama hemen hemen her türünü dinlemişimdir online olarak. (İbrahim Erkal kaseti almıştım ben hem) Bir çok aşamadan geçip -ki bunu eski yazılarımdan birinde uzun uzadıya anlatmıştım- metal müziğin kucağında buldum kendimi. Muazzam bir doygunluk ve muazzam bir müzik arşivi ile geldim buralara. Bu açıdan "metal müzik? yok hocam gençken dinliyorduk işte, yaşlandık artık, kafa kaldırmıyor" diyenlerden değilim ve hiçbir zaman olabileceğimi sanmıyorum. Direkt kafa göz girerim öyle adama açıkçası. Neyse.

Rock müziğin aslında kafayı çekeceğini tahmin ediyordum ama tahminim tutmadı. Pop, Rap, Arabesk gibi türlerin dinleyicilerinin az olduğunu görmek belli bir kitleye hitap ettiğimizi gösteriyor ki; bu da gerçekten şahsen beni sevindiren bir durum oldu. Müzikal geçmişimin bir dinleyici olarak ne kadar dolu dolu geçtiğini bildiğimden dolayı bir çok türe saygı duyamıyorum artık.

Ben listede metal, rock ve klasik bölümlerini işaretledim. Çoğu seçeneğin işaretlenebilirliği vardı elbette ama yoğun olarak dinlediğim türleri baz aldım seçimimi yaparken.

"Müzik dinlemiyorum, otum" seçeneğini elbette benim yoğun ısrarlarım üzerine gördünüz listede. Oraya tıklamayı seçen 5 kişinin muhtemelen şaka yaptığını düşünüyorum. Kötü bir tercihiniz olsa bile müziksiz yaşanabileceğini sanmıyorum. Müzik, insana tek parçada dört mevsimi yaşatabilecek kadar etkileyebiliyor. Mutluyken hüzüne boğabiliyor, agresifleştirebiliyor; bulutların üzerine çıkartabiliyor ve bir anda yere vurabiliyor. Ruhunuza işleyebilen müziği bulabilmeniz dileğiyle sevgiler efendim.

******************************************************

Anketin sonuçlarına şaşırmadım. Keza bizim site takipcilerinin tarzı bu. Bu sonuç, kroların beni okumadığı konusunda hem rahatlattı hemde efkarlandırdı. Aslında hani tuvaletteyim de hem rahatlıyorum hemde yoldakini hissedip bir sigara daha yakıyorum gibi. Hiç kızma, arabesk senin ruhunun gıdası oluyorsa isal olman an meselesi. Ben neden mi tuvaletteyim. tamam tamam ben işaretledim.

POSTED BY Darkohl
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : Haddimizde Olmadan!

  1. The Dude says:

    "metal müzik? yok hocam gençken dinliyorduk işte, yaşlandık artık, kafa kaldırmıyor"
    ben de bu tip heriflere ne diyecegimi bilemiyorum. demek ki herif zamaninda ruhsuz ruhsuz dinlemis. kolpalar yah.

  2. mgntwmn says:

    biliyorsan konuş, bilmiyorsan sus mantığıyla anlamıyorsam ya da ilgi duymuyorsam yazmam okuduklarıma. ancak blog okumayı da bu yüzden seviyorum. bilmediğim pek çok hayatı görebildiğim, pek çok şey öğrendiğim için. yorum yazmayan pek çok okuyucunuz da benim gibi düşünüyor olabilir.
    bir dansçı olarak artık ben bile ayıramıyorum müzik türlerini.o kadar çok çeşide bölündü ki! bir de bunun üstüne kararsızlık ve herşeyden biraz eklenince anket gibi sorusal ve seçimsel şeyler beni bozuyor. ben anketinize katılmadım. ben müzik dinlemeyen ot tayfasındanım diyeyim istersen. müziksiz bildiğin dans ediyorum:)nasıl içli yazmışsın bak parmaklarını durduramıyorum 1 sayfa yazı yazmışım:))

  3. açıkçası ben oylamadım güzel olan her müziği dinleyenlerden olduğum için herhalde. bi kefeye koyamıyorum müziğimi wimparella müziği ; yap ortaya karışık bişiler mod meselesi :DD:

  4. insanların belli bir tarzı ve dinlediği belli bir müzik türü vardır.

    Hatta dinlediği müzik türünden karakter analizi bile yapılacağı idda edilmesi mantığa yatabilir.

    Ama bu tabuyu yıkan bazı insanlar vardır ki, bunlara efsane demek en mantıklısıdır.

    Bu efsaneler sayesinde aslında tarza göre değil esere göre müzik dinlersiniz.

    Mesela bir Orhan gencebay, Cem karaca gibi.

    aslında bu üstadların müziğini dinlerken ne arabesk nede anadolu rock tarzını benimsiyorsunuz.

    Bu bir efsaneyi kalıba sokmaya çalışmaktan öte değil. Çünkü bu insanlar Müzik yelpazesini Türk müziğine kazandırmış adamlar.

    ve bu bağlamda ne tarz müzik sorusuna verilebilecek cevap anadolu rock değildir Cem karaca'yı düşünürken.

    Tabi bu benim kişisel düşüncem

  5. inhuman says:

    Şunu anlayabiliyorum ki bir noktadan sonra insan yazısını okuyanların ne düşündüğünü bilmek ister, onlardan yorum bekler falan normal olarak... Ama bu okuyanlardan bazıları (ya da bir çoğu) sadece izler, yorum yapmak istemez ya da üşenir. O yüzden siz kafanızı yormatın güzel insanlar silsilesi.
    Bu arada listede niye Türk Sanat Müziği yok lan!?

  6. Darkohl says:

    vaay gözlerim yaşardı, dil de papuç gibi. feys olsun tivıtır olsun yardırırsınız tabi. oralardan fırsant bulunmuyor ki, buralar da tatlı gelmiyor doğal olarak. iyi seyirler paşam.

National Geographic POD