Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hasta Adam: Seksomanyak Aktiviti

Öncelikle belirtmeliyim ki aslında uykum çok hafiftir. Yani önceden böyle değildi elbette. Bir uyuduğum zaman sikseler uyanmazdım. Sikseler belki uyanırdım tabi aslında ama yoğun sesler altında uyuyabilmeyi başarabilen bir bünyeydim. Ben bir gün küçükkene annemler beni evde bırakıp, anahtarlarını almadan -yani asrın hatası- teyzemlere inmişler ve döndüklerinde evde bıraktıkları çocuk uyumuş ve bir türlü uyanmıyordur. Çeşitli yöntemlerle (sürekli kapı zilini çalmak, ev telefonunu çaldırmak, cama vurmak, ışıklar saçarak oi oi oi oi diye ses çıkartan ışıldak aletini camın önünde çalıştırmak, adımı bağırmak vs.) beni uyandırmayı denemişler ancak bu başarıya muvaffak olamadıklarından geceyi teyzemlerde geçirmek durumunda kalmışlar.

Ancak şimdi durum farklı. Yanımdaki uyuyan hatun gece rüyasında sessizcene osursa, duyar uyanırım. O derece sapkınlaştım artık. Eski benden eser yok.

Ama bu aralar garip bir durum var. Gerçekten çok garip. Her sabah kendimi bilinmez bir dünyada hissetmeme neden olabilecek kadar garip günler yaşıyorum son bir kaç haftadır.

Her sabah uyandığımda beynimde filler sikişmiş gibi bir ağrı ile uyanıyorum, gözlerim açılmıyor ve açılabildiği anda yatağın her tarafı dağılmış, sperm içinde kalmış buluyorum.

Rüya görmüş olabileceğimi düşünüyorum ama yatağı bu hale getirebilecek kadar ateşli bir rüya görsem unutmam. İmkansız, unutmam. Ki ayrıca, ben rüyasını kontrol edebilenlerdenim. Bir kabus görecek olsam, elinde balta ile karanlıktan bir anda bana saldıran bir adam görsem, sıkıştığım ve baltanın boynuma ineceğini anladığım anda garip bir gülümsemeyle "rüya ki lan bu!" diyorum içimden. Baltalı amcayı bir hüzün kaplıyor, teselli falan ediyorum, gözlerindeki yaşları siliyor sonra. Bu derece rüyalarıma hakim olabiliyorum. Ve ben bu derece rüyalar hakimiyken rüyada 78 ayrı hatunla haremde şoko parti yaptığımı görsem yine de etrafı bu kadar pisletmem. O ana kadar devam ederim ancak son anda tutar kendimi uyanırım. Çevre kirliliği önemlidir.

Ama bu işte bir terslik vardı. Hiç rüya gördüğümü anımsamama rağmen etraf sperm doluydu, kadın kokuyordu, kuku hissiyatı vardı çevremde.

Her sabah beynimde sikişen fillerle birlikte bu manzarayla uyanıyor ve çarşafları toplayıp yıkamaya atıyordum. Derin düşüncelere daldığım bir gün karar verdim. Bu Paranormal Aktivitileri çözmem gerekliydi.

Hemen evden çıktım Eminönü'ne gittim. İkinci el bir kamera aradım ama çok pahalıydı. Vazgeçtim, eve döndüm. Notbuku çıkarttım, vepkemi açtım ve yatağımı tam karşıdan görebilecek bir noktaya yerleştirdim. Çıkabilmesi muhtemel sesleri yakalaması açısından Windows'un ses kaydedici programını açtım. Deneme için odanın her tarafında dolaşarak sesler çıkarttım. Kısık olsa bile kaydediyordu. Akşam neler olacağını merak ederek notbuku şarja taktım.

Akşam olmuştu. Ev arkadaşım Ziya ve kız arkadaşı Nadide eve geldiler. Ellerinde biralar vardı. İçer misin diye sordular ama istemedim. Alkol alamayacak kadar heyecanlıydım. Gece olacakları merak ediyordum. Başıma musallat olmuş bu pislik neyin nesiydi. Cinler tarafından tecavüze mi uğruyordum? Yoksa şizofren falan mıydım? Uyuduktan sonra uyanıyor, gece çıkıp bir hatun buluyor ve sabaha kadar seviştikten sonra camdan falan mı atıyordum? Ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yoktu ve sabah uyandığımdaki baş ağrısı bu konuda beni oldukça korkutuyordu.

Gece oldu. Ziya ve kız arkadaşına iyi geceler diledikten sonra odama geçtim. Notbuku ve vepkemi çalıştırdım ve uyumaya koyuldum...

Ertesi sabah uyandığımda başım yine çok ağrıyordu. Lanetler ederek etrafıma bakındım. Sperm ve kuku doluydu etrafım yine. Ve yine benim bilgim ve isteğim haricinde ateşli bir gece yaşanmıştı. Hemen notbuka koştum. Açmaya çalıştım ama pili bitmiş ve bekleme moduna düşmüştü. Adaptöre bağladım, windowsu açtım ve kaydedilmiş olan video ve ses dosyasını açtım.

Videoda da, seste de bir şey yoktu. Arada bir sağlam bir osuruk sesi geliyordu sadece. İki saat boyunca izledim, arada bir sesler duyduğumu düşünüp geri sardım, tekrar dinledim, kulağımı hoparlöre dayadım, son ses verdim, sanki fısıldaşmalar vardı. Çok heyecanlanmıştım. Kesin cinler periler basmıştı beni. Gece boyunca bana tecavüz ediyorlardı. Videonun en son kısmında kapının aralandığını gördüm. ANANI SİKEYİM! diye geçirdim içimden ve dudaklarım bunu hiç saklayamadığından ANANI SİKEYİM! diye bağırdım korkuyla.

Kapı açıldı. Yarıya kadar açıldı. Bir süre bir şey olmadı. Sonra ses kaydediciden duyduğum fısıldaşmalar geldi aklıma. Saniyelerine baktım. TIPKISININ AYNISIYDI! Cinler basmıştı beni ve o kapının aralandığı andan 15 saniye sonra video bitiyordu. Cinler videoya çektiğimi anlamış ve kaydı durdurmuşlardı. Bu böyle olmayacaktı.

Yıllar yılı delikanlılığın has alasını yapmış bir adamdım. Hiçbir şeyden korkmayacağım konusunda kendimden emindim ve hatta cinler, periler gibi varlıklara inanmazdım. Ama şimdi bu gördüklerim beni hafiften dehşete düşürmüş ve kıçımda hafif terlemeler yaratmıştı.

Çarşafları topladım. Ziya ve kız arkadaşıyla birlikte kahvaltı yapıp dışarı çıktım. Düşünmem gerekiyordu. Notbuku gizlemeye karar verdim. Eve döndüm. Yatağın hemen karşısına notbuku yerleştirdim, vepkemi açtım, notbukun adaptörünü bağladım. Etrafa dağınıklık süsü vermek amacıyla yastıkları notbukun kenarına yerleştirdim. Notbukun tam üstüne atletimi fırlattım. Kol kısmından vepkemi çıkarttım. Oda içersindeki değişik bölgelerde dolaşıp ses ve görüntü kontrolünü yaptım. Her şey on numaraydı. Bu gece ak koyun kara koyun net bir şekilde ortaya çıkacaktı. Tecavüzün ayrıntılarını görmek istiyordum.

Akşam olmak bilmiyordu. Tecavüz kaçınılmazdı ve sanırım içimdeki heyecan tadını çıkartma olasılığım yüzündendi. İzleyecektim. Tahrik bile olabilirdim aslında. Gecesinde bu kadar etrafı kirletebiliyorsam; ki tabi etrafı ben mi kirletiyordum bu da ayrı bir muammaydı ama sağlam bir tahrik olayı vardı ortada.

Gece oldu. Notbuku çalıştırdım. Uyku girmiyordu gözüme. Koyun bile saymaya çalıştım ama tam bir mal işi olduğuna karar verip vazgeçtim. Koyunlar erkeklerdi. Taşşakları sallanıyordu gözlerimin önünde. Dişi koyunlar görmeye çalıştım ama beceremedim. Gece boyunca cinler tarafından tecavüze uğrayan bir insan olarak dişi kelimesinin yavaş yavaş hayatımdan çıkabileceği gerçeğini hissettim o anda. Düşünürken uyuyakaldım sessizce...

Sabah oldu. Her yer sprem ve kuku doluydu yine. Vıcık vıcık bir gece olmuştu ve yine rüyalarımla alakalı hiçbir şey anımsamıyordum.

Koşarak notbuka ulaştım. Ses ve video dosyasını açtım. Bilindik osuruk seslerimden başka bir şey yoktu ilk yarım saat boyunca. Huzursuz uyuyordum. Başıma ve daha acı olanı bedenime gelecekleri düşündükçe sağa sola dönüyordu huzursuz bedenim. Derken kapı açıldı yavaşça ve yine fısıltılar duymaya başladım. 5 dakika boyunca hiçbir şey olmadı. Kapı açıldı ve muhtemelen bu arada cinler içeri girmiş olmalıydı. Vepkemi farketmemişlerdi. Bu gece işler iyi gidiyordu. Aslında cinlerin görünmez varlıklar olduklarını düşününce neyi çekmiş olabileceğimi bile bilemiyordum. Belki yatakta uyanıyor ve sağa sola otuzbir çekip tekrar yatıyordum. Şizofreni ve uyurgezerlik arasında bir yerlerdeydim muhtelemen.

Kapının aralanmasından beş dakika geçmişti ama ne bende, ne yatağımda bir hareketlenme yoktu. Çok paranormal bir aktiviti dönüyordu ortada. Fısıldaşmalar sürüyordu ve o an odama birisinin girdiğini gördüm. İçeri giren Ziya oldu. O an videoyu durdurdum. İçimde biriken şaşkınlık göreceklerimi görmemi engellemek istiyordu. Sonuçlarını düşünemiyordum. Yoksa Ziya ile mi sevişiyordum geceleri? Yoksa?.. Derin bir kabus olacağını düşünüp çalıştırdım videoyu. Ziya yanıma yaklaştı, yavaşça sokuldu bana ve uyuyup uyumadığımı kontrol etti. Şerefsiz ibne, diye geçirdim içimden. Sonra tekrar dışarı çıktı. Şaşkınlığım artmıştı. Belki de biraz gürültü yapmışlar ve uyanıp uyanmadığımı kontrol etmek için gelmişti. Ya da horluyordum falan? Belkide odama giren cinlerin fısıldaşmalarını duymuştu? Artniyetli düşündüğümü hissettim.

Birkaç dakika daha geçti ve fısıldaşmalar sürüyordu. Muhtemelen cinler aralarında pozisyon paylaşımı yapıyordu. İlk kim girecek falan gibi. Kendimi çok kötü hissettim. Dünya gözüyle görülemeyen varlıklar tarafından pazarlık konusu olmuştum. Amına kodumun cinleri diye geçirdim içimden ve götümü tuttum farketmeden anlık bir refleksle...

Ben bunlar düşünürken Ziya tekrar odaya girdi. Elinde bir bez vardı. Parmaklarının ucuyla yürüyordu. Yanıma yanaştı. Yapma Ziya, diye geçirdim içimden ama yaptı. Muhtemelen bayıltıcı etkisi olan eter dökülmüş bir bezle burnuma dayandı. Önce avuçlarının arasına aldığın bir kuş gibi cılız bir çırpınmada bulundum ama sonra bir manda bokunun yere yayılışı gibi yayıldım yatağa. Sabahları uyandığımda beni karşılayan baş ağrısının nedeni anlaşılmıştı. Amına kodumun çocuğu Ziya, diye geçirdim içimden. Sikicem belanı senin, dedim ama görünen o ki birazdan o beni sikecekti...

Ziya başımda durmuş bekliyordu. Sanırım bayılıp bayılmadığımdan tam emin olmak istiyordu. Kapıya dönüp, gelebilirsin, dedi ve kız arkadaşı Nadide girdi içeri. Üzerinde bir don ve atlet vardı. Çok seksiydi ama muhtemelen bu gece Ziya'nın bana kaydığını izlediğim anlardan sonra Nadide'nin seksiliği ile ilgilenemeyecek kadar kırılmış duygular içersinde yaşayacaktım bundan sonraki hayatımı.

Nadide yavaşça sokuldu bana, nefesimi dinledi ve Ziya'yı kolundan tutup yatağımın diğer tarafına atladı. Deli gibi öpüşmeye başladılar. Noluyordu amına koyim. Soyundular. Sonra Nadide bana dönüp baygın bedenimi kendilerine çevirdi. Yan yatar halde sevişmelerini izliyordum. Atletini çıkarttı. Memeleri taştı. Ziya kızın donunu da çıkarttı. Kıçta fena değildi. Sonra bu görmek isteyeceğim manzaralar gitti ve Ziya soyundu. Seviştiler. Defalarca seviştiler ve sonra spermlerini ve kukularını orada bırakıp öpüşe öpüşe gittiler odalarına.

Videonun gerisinde başka bir şey yoktu. Arada bir gelen osuruk sesi haricinde fısıldaşmalarda yok olmuştu. Garip duygular içersinde kaldım video bittiğinde. Amına kodumun manyakları fantezi derdine düşmüştü ve benim yatağımı kurban olarak seçmişlerdi. Her şeye rağmen Ziya'nın beni sikmediğini görünce sevinmiştim. Cinler falanda yoktu. Ama alınması gereken bir intikam vardı.

Ertesi gece olsun diye bekledim. Gün boyunca odamdan çıkmadım çünkü yüzlerini görürsem kendimi tutamayacağımdan korkuyordum. O memelere ve kıça bu kadar yakından bakmıştım. Kendimi tutamayacağım nokta buydu. Önceden de kıçı ve memeleri hoşuma giderdi ancak artık durum farklıydı. Önceden üstlerinde giysi varken görmüştüm, şimdi çıplaklardı. Artık o güzelliklerin aslında çok daha büyük güzellikler olduğunu farketmiş ve onların hemen yanında uyumuştum. Sapıkça sırıttım. Kullanılmış olduğumu bile gözardı edebiliyordum bu durumda.

Gece oldu. Kamerayı falan kurmadım bu sefer. Uyuyormuş numarasıyla sessizce bekledim. Uyumamak için devamlı erkek koyunlar saydım. Hepsinin özellikle taşşaklarını görmeye çalıştım. Uykum kaçmıştı iyice. Arada bir Nadide'nin memelerini de sayıyordum. Kapının açıldığını hissettim ve olabildiğince normal nefes alıp vermeye başladım. Ziya yaklaştı, nefesimi dinledi. Yavuşak ibine, diye geçirdim içimden. Sonra gitti, beş dakika sonra elinde eterli bezle geldi. Derince bir nefes aldım, nefesimi tuttum ve yalandan kıpraştım bezi ağzıma tuttuğunda ve sonra bir manda bokunun yere düşünce yayılmasını canlandırdım yatağımda. Bıraktım kendimi ve nefes alışımı normal seviyelerde salmaya başladım.

Nadide geldi tekrar. Her şey videodaki gibi ilerliyordu. Kulağını ağzıma yaklaştırdı. Çok güzel kokuyordu. Hafifçe araladığım gözlerimle atletin altında belli olan meme uçlarına bakıyordum. Sonra Ziya'yı tuttuğu gibi yatağa fırladı. Soyunmaya başladılar. Beni kendine çevirdi Nadide. Memeler burnumun ucundaydı. Sevişmeye başladılar. İniltiler falan. Bilindik şeyler. İyice hareketlenmeye başladılar, artık gözlerimin yarısını açmış izliyordum. Ziya, ben geliyorum, dedi ve daha fazla hızlanmaya başladı. Tam dışarı çıkıp yine yatağımı kirleteceği anda yattığım yerden fırladım ve kıçının üzerine çıkıp tekrar içeri ittirdim Ziya'yı. İçeri boşaldı. Amına kodumun seksomanyak aktiviticileri sizi! diye bağırdım Ziya içeri boşalmayı sürdürürken.

Memeler taşmış, dedim Nadide'ye; siktirin gidin lan odamdan, demeden hemen önce.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : Hasta Adam: Seksomanyak Aktiviti

  1. mgntwmn says:

    bu bölümde bize böyle hikayelerle gel genç:) ne o öyle kadının budunu sıkmışsın tramwayda. yüz yıllık hikaye :P

  2. paranormal activity den daha heyecanlıydı he :D bende de garip morluklar oluyor acaba bende mi uygulasam senin taktiği :D:DD:

  3. mgntwmn: hayat sürprizlerle dolu işte. ne zaman ne olacağı belli olmuyor.

    wimparella: paranormal aktiviti neticeye baktığımızda saçmaydı. ama burada reel bir gerçeklikten bahsediyoruz. bu hepimizi daha tramvatik bir hale sokuyor, sence de öyle değil mi? bence öyle.öyle olsa iyi olurdu.

    darkohl: öküzcanlığımı mimi ortaya çıkartmıştı, sapıklığımı sen ortaya çıkarttın. hiç kirli çamaşırım kalmayacak yakında. oysa ben kimliğini gizleyen bloggerlardan değilim. bloğun üçüncü yılında, yüzlerca sapık karakter/hikaye yaratan bir insan olarak yakında taşlanabilirim. potansiyelim var.

  4. jumanji says:

    way şerefsiz ziya!! e peki nadide sana kaldı mı? o da seni düşünüyo bence seni kendilerine döndüren o...

National Geographic POD