Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hastalıklı Spor Kulübü İftiharla Sunar!

Dattiri dattiri diye kornalar basarak gelirim ey ahali!

Efendim selamlar, nasılsınız? Beni soracak olursanız, ki sormadığınızın farkındayım ama yine centilmenlik bende kalsın, sormuşsunuz gibi davranacağım; ben de iyiyim. Bunca saçma yazıcıya, bunca adam ayarlamaya çalışmacaya rağmen iyiyim.

Efendim malumunuz biz her çarşamba günü halısaha yapmaktayız. Yıllardır hemen hemen aynı kadroyla halısahalarda ter döktük, soyunma odalarında birbirimizin kıçına havluyla vurduk falan ama hala maç günü adam arama telaşımız bitmedi. Sırf şu adam ararken harcadığım kontörleri Tema Vakfı yazıp bilmem kaça yollasam Tema Vakfı Türkiye'yi Amazon ormanlarına çevirirdi. Gelgelelim hala adam bulmakta sıkıntı çekiyoruz.

Ve biz bu yıllardır uyguladığımız haftalık ritüellerimizde bu kadar yoğun sıçışlara gelirken, bir de utanmadan Nike'ın düzenlemiş olduğu halısaha turnuvasına katıldık.
Takımımızın adı elbette Hastalıklı sdmfoıdsa. Çok puşt bir adamım. Her yere pisliğimi bırakıyorum. Neyse. Fanlarımız olarak izlemeye gelmek isterseniz acele edin bence çünkü ilk maçtan elenebiliriz sadmıofası. Sonra izleyemedikte bi taşşak geçemedik diye üzülmeyin. Ama çok üzülmeyin, çünkü ilk maçta elenmeyeceğiz. Yani taşşak geçmek için vaktiniz var. İlk maçta elenmeyeceğiz, eminim. Çünkü kurallar gereği zaten en az iki maç yapıyorsun sdmıofsamoıfs. Kendimize güvendiğimden konuşmuyorum yani. Neyse. Elensek bile iyi mücadele falan sıçışları söyleyebilirim buradan. Top benim, oynamıyorum!

Neyse. Biz iyi şeyler başarmaya çalışacağız elbette. Tecrübeliyiz ama heyecanlıyız aynı zamanda. Hangisi baskın çıkarsa artık.


Aynı zamanda benim internette oynadığım bir menajerlik oyunu var. Orada da takımımın adı elbette Hastalıklı Spor Kulübü. Ben başkan ve aynı zamanda menajerim. Takımı istediğim gibi yönetiyorum yani. Bakıyorum antrenör işe yaramaz, allaaan tırtı, hemen kovuyorum takımdan. Bakıyorum futbolcu anten, topa vurmaktan aciz, hemen kesiyorum biletini. İstediğim gibi at koşturduğum için gerçekten çok başarılıyım. Geçen sezon 8.ligden başladım ve ilk sezonumda 7.lige yükseldim. Şu an 7.ligde son iki haftadayız ve +10 averajla liderim. Kolay kolay yenilmem ve ikinci sezonumda da bir üst lige tırmanacağım muhtemelen. Harika bir menajerim ayıptır söylemesi. Bi kere yenildim ama o kadar olur.
Neyse.


Bu da geyiksel bir "Hakkımızda" yazısı msıdfs

Genel olarak Hastalıklı bir düşünce tarzını benimsemiş olan takımımız, tek forvetli sistemle ofansif futbol oynama gayreti göstermektedir. Tabii tek forvetle ne kadar ofansif olabileceğimiz konusunda şüphelerimiz var ve bunları yaklaşan 42. Olağan Genel Kurulumuzda tartışacağız. Genel kurulumuza katılmak isteyen taraftarlarımızın yanlarında sandalyelerini kendileri getirmeleri rica olunur. Çünkü geçen genel kurulda yine kavga çıktı ve sandalyeler havada uçuyordu. Bu yüzden bu sene yönetim kurulu olarak, genel kurul toplantısını sandalyesiz yapmaya karar verdik. Ayakta takılıp bir çeşit sinerji ortamı yaratmayı başarabileceğimizi umuyoruz. Elbette bu kararı almamızda 30 bin liralık sandalye masrafı da önemli yer tutmakta.

Aldığımız bu kararın taraftarlarımız ve saygı değer yöneticilerimiz tarafından anlayışla karşılanacağını temenni eder, en Hastalıklı günlerin sizlerle birlikte olmasını dileyerek, sevgi ve saygılarımızı sunarız icabında.

Hastalıklı SK Yönetim Kurulu Başkanı
Beşir HASTAOĞLU

İETT yine hain pusular peşinde sevgili okurlarım. Geçenlerde yardırmıştım ve benim yardırmamı hukuk yoluyla yapan arkadaşlar davayı kazandı ve İETT yapmış olduğu zamları gecikmeli de olsa geri çekmek zorunda kaldı. Artık akbiller yine 1.5 ve mavikartlar yine tek kontör. Üstelik 160'a düşürülen mavi kart kontörü tekrar 200'e çıkartıldı. Bunlar iyi haberler ama İETT yine kararlı, elini vatandaşın cebine ittirecek. Kaçışımız yok.

Son zamanlarda hummalı bir şekilde metrobüs duraklarında, gişelerden çıktığınız anda sizi karşılayan akbilli aletler var. Tüm insanlık "bu ne la amuğa goin?" diye bakıyor aletlere. Ekranları kapalı olmasına rağmen akbilini basıp ekranın açılmasını bekleyenler var sdmaof. Neyse. Bu aletler muhtemelen İETT'nin yeni projesi olacak. Bir metrobüs istasyonuna girerken her bastığınız akbil 2 kontör çekilecek ve indikten sonra, gişelerden çıkacak ve bir kez de bu aletlere akbil basacaksınız. Cihaz giriş ve çıkış mesafesini kontrol edip, yakın bir mesafeden binmişseniz akbilinize bir kontörü geri yükleyecek, ancak uzak mesafeden binmişseniz ekrana "çaktırmadan aşağı bak" şeklinde bir mesaj yazıp, aşağıdan NAH çıkartacak. Muhtemelen önümüzdeki bir kaç gün içersinde bu aletler işlem görmeye başlayacaklar.

Bu yazdıklarım tamamiyle benim komplo teorim olup, göt olmayı canı gönülden istemekteyim. Belediyenin gerçekten vatandaşın hayrı için bir şey yaptığını görmek beni şu aşamada göt etmiş gibi görünse de, ben bu göt olmadan gerçekten gurur duyarım. Aslında internetten araştırsak o aletlerin ne sikime yaradıklarını gayet kolay bulabiliriz ama siktiret. Nasılsa benim dediğim gibi çıkar. Giriş çıkış arasındaki mesafeyi ölçüp, size ya kontörünüzü geri yükleyecek ya da NAH çıkartacak. Mevzu bundan ibaret.


Tamam Belbim biraz lanet olabilir ama İstanbul Ulaşım için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Bilmiyorum, belki bana görünmüyor terslikleri ama metro ve tramvay mevzularında belediyenin çalışmalarını beğenmekteyim. İstanbul'un ulaşım sorununun sadece metro ve tramvay gibi raylı sistemlerle çözüleceğine emin olduğumdan belki bu adamların yaptıkları hoşuma gidiyor, bilemiyorum ama güzel lan. Geçte olsa uzattılar işte metro hattını. Sevindim. Takdir bile ediyorum. Seçim zamanı bile değil üstelik! sadmıoafsd


Bugün otobüste amcanın teki yanaştı bana. Ne iş yapıyorsun, dedi. Teknisyenim, dedim. Hep böyle uzatmak istedim saçlarımı ama çok kıvırcıktı benim saçlarım, ütülerdim falan ama kar etmedi, uzatamadım bir türlü, dedi, gülümsedim. Oğlunun saçları düzmüş ama sevmiyormuş oğlu. O saçlar bende olacaktı şimdi, dedi, gülüştük. Utana sıkıla baktı sonra, kusura bakmazsanız siyasi görüşünüzü sorabilir miyim, dedi. Güldüm. Sizce?, dedim. Eğer solcu değilseniz çok hayal kırıklığına uğrardım, dedi. Güldüm, öyleyim, dedim. Sevindi, biraz anlattı hikayelerini iki duraklık mesafede. İnmeden önce baktı bana, seni çok seviyorum oğlum, dedi sadece bir tek ortak noktamızın olduğunu bildiği halde. Teşekkür ettim, saygılarımı sundum. Öyle indi gitti, tebessüm kaldı dudaklarımda.
Bugün böyle geçti işte. Duruldum lan bi anda sdmaofsd. Maça gidiyorum şimdi, o yüzden kafam dağıldı hanuna. Neyse. Kendinize iyi dikiz canlar!

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Hastalıklı Spor Kulübü İftiharla Sunar!

  1. Vay abi süper. Başarılar şimdiden turnuvada. Yardırmanız dileğiyle!

  2. Sağol Erhan. Bakalım, umutlu değilim aslında pek ama günümüzde olursak yenemeyeceğimiz takım olmuyor. Ama o gün gelmiyor bi türlü sdamıofasd

  3. eFeNDi says:

    yk başkanının adı neden beşir? burda aşk-ı memnu'daki solgunsuratpısırıkboşbakışkorkakmıkorkak beşir'e bir gönderme mi var? (eveettt arada aşk-ı memnu ya bakıyorum! çok trajikomik delleniyorlar, elimde değil, kanalı çeviremiyorum)
    nerde ne zaman maçlar, ilgi bilgi? geliriz ve belki kadraja bile alırız bitakım çalımları :)

National Geographic POD