Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hastanın Şarkısı: The Mayan Factor - Jack Nicholson

Efendim selamlar!

Geçen hafta aslında hastalık bulaştırma sırası Charmi'nindi ancak kendisinin işlerinin yoğunluğundan dolayı (ev-uyku-bar) bizimle bir parça paylaşamamıştı. Bu yüzden geçen hafta boyunca büyük memelerinden dolayı özel bir ilgiyle dinlediğimiz Natalie ablanın parçası mevcuttu Hastanın Şarkısı bölümünde.

Bu hafta sazı yine elime alıyorum ama bu sefer çekinmenize gerek yok; sizleri dünyanın en güzel müziğinden yani Death Metal'den bu seferlik mahrum bırakacağım. Bu hafta Death Metal haricinde dinlediğim birkaç alternatif rock grubundan "en sevdiğim" kategorsinde bir numarayı çeken The Mayan Factor grubundan, 44 isimli albümün en sevdiğim parçası olan Jack Nicholson'ı sunuyorum beğeninize.

Bu parçayı bu kadar çok sevmemde parçanın adının büyük önemi var sanırım, çünkü sözlerini anlamıyorum. Mırıldanır gibi söylüyorlar ve nedense nette bu parçanın sözlerine de ulaşamıyorum. Sıkı bir Jack Nicholson-sever olarak bu parçayı sevmemem mümkün olamazdı zaten.



Parçanın son bölümlerinde yer alan Kızılderilivari ayinsel çığırışlar beni hangi müzik türünde olursa olsun her daim etkilemiştir. Bu açıdan da bu parçayı bu kadar çok seviyorum sanırım. Müziklerindeki akustik ve melodik gitarlar, atmosferik duruşlarına renk katıyor. Grup bildiğim kadarıyla dağılmış durumda. Piyasada milyonlarca sikindirik grup varken bu grubun sümen altında yok oluşu bana gerçekten ilginç geliyor.

Herneyse. Güzel bir parça ve beğeneceğinizi umarım.

Sevgiler, saygılar.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Hastanın Şarkısı: The Mayan Factor - Jack Nicholson

  1. güzel şarkı lan çalarım bunu gitarda:P

  2. Grubun dağılmasının sebebi o mükemmel vokale sahip solist Ray Ray'in altın vuruş ile aramızdan ayrılmış olması. Gerçekten harikalar, neredeyse her parçalarını ezbere biliyorum -zaten iki albümleri var-. Favorilerimi sıralayacak olursam; Warflower, Nothing Really, Gosia, Beauty and the Beast, Hopi Elders, Propoganda, Terrorist, Aim For The Sky, Going To Pieces, Focus/Reborn gibi gidiyo işte yani her parçalarını ayrı seviyorum favori grubum hakkında bi yazı bulunca da bunları yazmak istedim :)

  3. üstadım bilgilendirme için teşekkürler. üzüldüm şimdi gerçi ama :/

National Geographic POD