Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

ÜF. Adam Napmış Lan.

Efendim selamlar! Nabıyonuz lan?!

Hassiktir. İşe bak, tam ilham gelmiş, yazmaya koyuluyorum ve yemeğe çağrıyorlar. Aslında normal şartlarda yemeğe gitmezdim ama yemekte karnıyarık var, o yüzden şu an zerre umrumda değilsin okuyucu. Kusura bakma. Tıkınıp geliyorum.

Yanına yoğurdu koyunca tadından yenmiyor şu karnıyarık. Peşine biramı yudumluyorum. Hayat bana güzel yeminlen.

İlham falan kalmadı tabi. Sıçışlara gelesiiin gelesiiin diye şarkılar çığırasım var.

Böyle arabesksel bir şarkı çığırdıktan sonra aklıma Mahmut Tuncer'in gelmemesi neredeyse imkansız. Bir aralar İzzet Altınmeşe hastalığım tuttuydu, şimdi Mahmut Tuncer'de. Ağzımdan çıkan beş kelimeden yedisi "Mahmut". Resmen Mahmut hastalığına yakalandım. Baktığım her yerde Mahmut var. Mahmutsal teoriler üretiyor, Mahmutsal ilişkiler yaşıyorum. Çocuğum olunca adını erkek olursa Mahmutcan, kız olursa Mahmutnaz ya da Mahmutsu koymayı düşünüyorum. Hatta nüfus müdürlüğüne gidip adımın Mahmutcem olarak değiştirilmesini talep etmekle etmemek arasındayım. Çılgınlarca Mahmut'um.

Ki işin ironik ve komedik yanı, yıllar önce ben minik bir toz tanesiyken, şaka lan o kadar eski değil, ben çocukkene işte, o zamanlar Tatilya diye bir yer vardı, biz çalışan insanlar olarak bir radyodan Tatilya bileti kazandıydık. Tatilya'ya gittik anasının humu kadar yolu aşarak -Tatilya Büzzükdüzündeydi (Beylikdüzü yani. Hep Büzzükdüzü diyesim vardı, dedim, artık hayata daha mutlu bakabilirim) ve ben Büzzükdüzü baz alınarak İstanbul'a bakıldığında, bir Türk filmindeki "annen bir melekti yavrum" repliği kadar uzakta oturuyordum Büzzükdüzüne- ve orada çılgınlarca eğlenmeye başladık. Yamulan, eğilen, sallanan, falan, filan yolları olan tırmanmalı, hoplamalı bir bölüm vardı, oraya girdiydik ve çıktığım anda gözlerimin karşısındaydı Mahmut Tuncer. Ama ben tanımış olmama rağmen zerre sikime takmadan devam ettim eğlence dünyasında kah gülüp, kah eğlenmeye.

Nasıl yapabildim bunu bilmiyorum ama şu an derin ızdırap içersindeyim. Vicdan azabı dedikleri şey bu olsa gerek ve şu an eminim ki Mahmut hastalığına yakalanmış olmamın en büyük nedeni, o gün Mahmut'un yüzüne bakıp, gözgöze geldiğimiz anda zerre sikimde olmadığını ifade eden bakışlarım neticesinde Mahmut'un içinden ettiği bedduadır. Pis bedduaymış. Yıllar sonra buldu beni ve şu an hayatım Mahmut'un ekseni etrafında geçiyor. Tamir ettiğim yazıcının servis raporunu doldururken, teknisyen bölümüne kaç keredir Mahmut yazarken buluyorum kendimi. Kötü zamanlar geçiriyorum.

Müzik deyince! Müzik çok güzel bir şey ve benim aklıma bugün pop müzik geldi amk. Pop müzikten zerre haz etmem ama nefret ederim. Sikindirik bir müziktir şahsi kanaatimce. Amma ve lakin; evvel zaman içinde böylemiydi bu pop müzik, hea, söylesenize hülasa dostlarım? Bir Aşkın Nur Yengi, bir Kayahan, bir Emel, bir Suat Suna varken ve onların içeriğinde dıptısdıptısdıptısdıptısdıptısdıptıs olmayan şarkıları varken böylemiydi bu pop müzik? Bence değildi. Saygınlığı vardı. Seversin, sevmezsin ama kesinlikle sikindirik demezdin. Ama şimdi öyle mi? ALAYINA SİKİNDİRİK. Arada bir Candan Erçetin, Sertap Erener falan var mevzuyu kurtarabilecek. Gerisi traşingenyonazi.

Bi de, en komik olanı bu müzik diye lanse ettiğimiz şeyin içersinde zerre müzik olmaması. Deliriyorum bu dıptısdıptısdıptısdıptısdıptısdıptısdıptısdıptıs'lara müzik denmesine. Aynı dıptısdıptısdıptısdıptısdıptıs'ı çevirip çevirip çakıyorlar. Üzerine iki damar söz. Oh yes. Harika bir popstar. Zaten adamlar Türk insanını çözmüşler. Ver dıptısdıptısdıptıs'ı, ver alttan duman gözlüm, yaralı yüreklim tadında damardan bir söz, ÜF, anında hastası olsun memleket gençleri. Klipte taş manita oynatmak gerek tabi. Unutmamak lazım onu.

Bi de şey var. Sertar Ortaç sdmıfsadıofmoısd Çok komik lan. Söyler söylemez çok gülüyorum. Nedensiz. Bu adamın çok güzel söz yazdığını söylüyorlar. Kabus gibi lan. Aptallık bulaşıcıdır, eyvallah ama empoze style olunca fena oluyor lan. Adam rezil sözler yazıyor. Karşıma bir daha çıkma sakın, Bence bu asrın hatası olur, Kendime başka bir aşk bulurum, Sen beni hiç sevmesen de olur. ÜF. Onüç yaşındaki her Türk genci yazar abi bu şarkıyı. Yazamazsa zeka geriliğindendir bence.

Gururla harcadım elimde kalanı,
Çiçekler aldım sarmadı yaramı,
Acı bile kendine getiriyor adamı,
Bir dikili ağacım yok.
İyileri yakacak,kötülere bakacak,
Daha iyi çıktımı,beni bile satacak,
Yolun ötesinden yüreğime akacak,
Aşka inancım yok.

ÜF.

smdofısdfds

Komik lan.

Bi de aklıma şey geldi. Pop müzikten nefret ettiğimin biraz daha fazlasını da rap müziğe karşı hissediyorum. Tamamen popülist kültürün insanlar üzerine uyguladığı uyuşturuculardan bir tanesi. Duruş sıfır. "Ceza duruşu o yeah". Popülizmin kucağında olup duruş sergiliyor gibi görünmek tezattır. Olmaz. Ve bu türün bu kadar popülist olmasına, bu kadar itici olmasına rağmen her tv dizisinde, her kanalda, bir çok reklamda böyle abartı derecesinde ön plana çıkartılması benim acaip kafamı bozuyor. Boş beleş işler olm bunlar.

Bi de öde öde bitmeyen taksitler var ya, ha onların ta amına koyim olur mu okuyucu? Ne güzel olur onların amına koysam. Hepiniz koyabilirsiniz. Ne uyuz şeyler lan onlar sdmaofas. Kredi kartı borcu bile daha çekici. Netçede harcamazsan ödemezsin falan. Ama taksite girmek zorunda kalıyorsun lan bi şekilde. Veba gibi. Monika Belluççi çekiciliğinde bir şey bu taksit olayı. Bi şekilde kendini içinde buluyorsun. Hayatın çok güzel, her şeyin var ama o koltuk altını gıdıkladığımın şeytanı bi şekilde dürtüyor seni, bi şekilde bi bakmışsın yine senet sepet işleriyle uğraşıyorsun. Tamamen manyaklık amına koyim. Mazoşistliğin en kral örneğidir taksite girmek.

Bi de günler vardı lan önceden. Anneler toplaşırlar yemekler yaparlardı. Biz de anne arkadaşlarının kızlarını keserdik. Tavlardık falan. Ovyeağ. Çok sevimli bir çocuktum önceden, böyle kıllı değildim. Ki o zamanlar kızlar kılsız erkeklerden hoşlanırdı. Tam ben yani. Şanslıydım. Hala kılsız bi adamım gerçi. Bacaklarım Özkoş'un deyimiyle "ağdadan kaçmış kadınlar gibi". Yer yer orman yangını olmuş, yer yer köylüler tarla açmış falan. Neyse lan. Manitalar diyorduk, kıllara döndük. Manitalar. Mercimekli köftelerle birlikte kızlarla kesişir hiç konuşamazdık aslında. Böyle geçti gitti en güzel çağlarım. Hiç filmlerdeki 8 yaşındaki çocuklar gibi gözlerimi kapatıp öpemedim bi komşu kızını. İçim yanar yanar da işte buna yanar a dostlar. Ki dediğim gibi, tüysüzdüm üstelik!

Bi de şey var len şey. Len deyince çok güldüm kendime. Yazınca yani. sdmıfosd. Hala gülüyorum. Nedenini sorma. Alkolün etkisine verebilirsin ama ben vermem. Çünkü asla sarhoş olduğunu kabul etmeyenlerdenim. Ama bişiy diyim mi lan okuyucu. Geçenlerde Rusya'dan arkadaşım geldi, gelirken elbette Rus vodkası getirdi. Çok öküzsel içtik. Aslında öküzsel içmedik. Ben, bizim Tekel'in 1967 votkasıyla karıştırdım olayı. 1967'yi bardağa yarı yarıya koyardık. Bunu da öyle koydum. Sonra oda bize koydu sdmofsomdfas. Yeminle üç bardak sonrasında çişimi tutamaz hale geldim. Ne fenaydı. ÜF.

Bi de şimdi biram bitti. O yüzden çok içlendim bi anda. Başka bira yoksa şarap var. Elbette bir bardakçık şarap içebilirim. Kendimi bununla ödüllendirebilirim. Kendimi şımartayım biraz. Şarabın yanında kaşar peynir yiyim. Yediniz mi? YOK ARTIK?! Denesene lan cahil okuyucu. Acaip iyi gider hea. Ama ben sıcak şarabı sevmiyorum. Siktir lan. Bence güzel değil. Ya da bana yapan doğru düzgün yapamadı. Meyve şarabını seviyorum ama her zaman değil. Ve ben bu cümleyi kurduğum anda "ÜZÜM MEYVE DEĞİL Mİ LAN ALLAAAN MALI" desen harbi sağlam kapak olur. Lütfen deme tamam mı?

Ehe bi biram daha varmış. Nasıl sevindim çılgınlar gibi bir bilsen. Şu yüzümdeki mutluluk ifadesini görsen sarılır öperdin beni. Öyle sevimliyim ki :G

Bi de, yeter lan galiba. Ama yetmeyebilir aslında. Hala yazasım var. Ve aslına bakarsanız biraz daha yazarsam geyik kısmından sıyrılıp içimdeki nefretleri kusma moduna girebilirim. Ama ondan önce söyleyeceğim bir şey var. Ki hepinizin bunu beklediğini biliyorum. Tüm bu saçmalıkları okuma nedeninizin bu olduğuna eminim. Şaka lan hiç emin değilim. Hatta neden bahsettiğim hakkında bir fikrim bile yok. Saçmalığın önde gideni. Ama Selçuk Şahin bile gol atabiliyorsa Cincona daha ben ne diyim lan sadmofıasdmıofsımoafmıoasfsmısd Çok güldüm, çok eğlendim. Hala eğleniyorum. Değişilmez bir kader, değişilmez bir gerçeklik. Selçuk Şahin bile atabiliyor lan sdmofısamdıofsd. Çok komik.

Amon Amarth dinliyorum uzunca bir aradan sonra. Evvel zamanda konserde fotoğraflarımızı çektirmiştik. Güzeldi. Ama sonra bilgisayarımın harddiski yandı ve hepsi bilinmez diyarlara, görünmez ufuklara doğru yol aldılar. Sadece bir tanesi var. Vokalle birlikte olanı. Kıyak konserdi. Eskiden çok konsere giderdim lan. Neyse. Bu sene yine sağlam konserler var. Heyecanlıyım. Deicide geliyor lan :G


Süt gibiyim Hypocrisy tişörtümle ehe. Heyecanlıymışım lan sanki. Öyleymişim gibi farkettim şimdi. Neyse.

Ve Neyse. Kendinize iyi dikiz canlar. Yarın daha ciddi bir mevzuda görüşürüz.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 6 Comments

6 Responses to : ÜF. Adam Napmış Lan.

  1. mgntwmn says:

    büzzükdüzü iimiş:)

  2. şarkı sözü deyince aklıma cornelius'un yazmış olduğu şiir geldi.

    gerçekten acıklı, gerçekten derinden izler bırakırken aynı zamanda düşündüryor da...

    "Şanzelize'de görmüşler seni.
    Kağıt helva arasında çiğköfte yiyormuşsun.
    A4 boyutundaymış kağıt helva.
    Şanzelize'de heyelan olmuş o sabah.
    ***
    Marsilya 8.Noteri şahidim olsun ki
    Arkandan "Ekmek kadayıfı bulamazsa
    Pasta kreması yesin" demedim,
    Şanzelize'ye tsunamilerin vurduğu o sabah.
    ***
    Sen beni ben olduğum için değil,
    Seni bensizlikte sen olduğun gibi
    Ve sana beni sende seni ben bana bende...
    Anladın anladın, anlamamış gibi yapma.
    Şanzelize'de kriz masası kuruldu bu sabah."


    sertaç ortaç da neyin nesi?

    büzükdüzüne taşımışlar Şanzelizeyi.

  3. Darkohl says:

    1. Mahmut Tuncer hastalığından nefret ediyorum. Bazen gerçekten sinir bozucu olabiliyor.
    2. Seni çekici yapan yanlarından bahsetmekten vazgeç, o yanları cimciklerim çizerim.
    3. Hala sıcak şarap sözün var bana.
    4. Daha taksite girmedin bile!
    5. Mercimekli köftelerle manita tavlayamazsın, sen işi bilmiyormuşsun süt bebesi. Odasından çıkmayan ya da top oynamaya giden erkek evladı kız çocuğuna her zaman daha çekici gelmiştir. Emin ol ne yapar eder bir şekilde odana gelebilmeyi başarır eğer akıllıysa, ki değillermiş anlaşıldığı ve görüldüğü üzere.
    6. İyi güldüm, üf.

  4. mgntwmn: hepimiz iyiyiz aslında. ama bu açıdan baktığımızda büzzükdüzü en iyisidir. şaka bi yana, beylikdüzü amma gelişmiş lan. modaya ayak uydurup oradan ev alasım var ama param yok ehehe

    chopartypical: cornelius üstadımızdır, candır. bütün popstarların cornelius'tan öğrenecekleri var.

    darkohl: 5. madde fenaymış. tecrübelisiniz sanıyorum? sdamofds edepsiz. 6. madde iyiymiş. katılıyorum size. ben de çok güldüm. 4. madde yalan olur. ödediğim taksitlerim var. 1. maddey, tamamiyle talihsizlik olarak değerlendiriyorum. mahmut rules.

  5. Buket says:

    karnıyarık deme bana bi daha!!! insaf, allahtan resmini koymamışın!

  6. Buket; üstüne yoğurdu da döktün mü ne güzel oluyor bi bilsen sdmıofsamdıo ÖFFFF beah! Bu akşam yine yiyeyim bariğ sdmıofds Sen de yesene? Yoksa ingiliş men bilmeyor mu karnıyarığı? msdıofsdaıo Yazık lan. Yurtdışına gitmenin en büyük handikapı bu sanırım. Senin için en çok üzülüyorum :Sdmıfsoımf

Bu gadget'ta bir hata oluştu