Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Absolute Vodka Rock Edition

Selam hastalıklı bünyeler,

Geçenlerde sevdiceğimle yine bir içki alışverişi sırasında Demşah abinin dükkanındaydık. Her zamanki gibi şarapçıydık o gün.

Hani bir anlık görüntü yakalama mimiği vardırya insanlarda, bir bakarsınız sonra kafanızı çevirirsiniz ve aynı nanosalise içerisinde tekrar kafanızı o görmüş olduğunuz yere doğru çevirirsiniz. Yani aslında sadece yaklaşık 25 derecelik bir açıyla kafanızı döndürmüş olursunuz ama gözleriniz aslında oradan hiç ayrılmaz. İşte böyle bir "an" içerisinde gördüğüm harikulade bir görüntüden bahsetmek için yazıyorum sırf bugün. Niye, çünkü istiyorum onu, canım çekiyor.

Absolute Vodka'nın her zaman yaptığı şekillerden bir tanesine daha şahit oluyor gözlerim. Bir önceki senesinde pırıl pırıl gözlerimi kamaştıran Disco ve Masquerade, şimdi ise var gücümle death metal'e vurup bünyeyi headbang'e bırakmamamı istiyor. Adrenalin salgılatılıyor bildiğiniz gibi değil.

Uzaktan bakışıyoruz bir süre, üstüne giydiği deri kıyafetiyle fethediyor benliğimi, bu nasıl bir çekicilik. Üstündeki vamp çivileri ise bir başka sertlikte. Sevdiceğime bakıyorum gamzesine yapışasım geliyor. "Demşah abi" diyoruz "dokunabilir miyiz en azından" uzanıyor, uzatıyor ellerimiz arasında muhteşem bir güzellikte kaydırtıyor kıvrımlarından. Hissettğimiz sertlik ise bir başka derinlikte, tarifi; yaşanmaz anlatılır cinsten. Sorulması gereken en son soruya geliyoruz. "Günahı nedir bunun?" Aldığımız cevap tabii ki tatmim etmiyor. Unutuyorum hemen, hiç sormamışcasına ne de olsa tatlı bir sürprizden ibaret. 45-50 lira aralığında hatırlıyorum ederini. İçince afiyet olacak cinsten.

Burdan duyuruyorum, kendisine sahip olduğum anda alacağım her yudumunda death metal dinlemek istiyorum.

Sarhoş olmayacağımı kim söyledi ama sevgi saygı çerçevesinde.

notum: Absolute Mango sayfasını özellikle seçtim koydum bilginize.


POSTED BY Darkohl
DISCUSSION 14 Comments

14 Responses to : Absolute Vodka Rock Edition

  1. migrosta nostalji yaratan bir seri bu.

    nezaman migrosa gitsek cemle bira almaya biraz bakıyoruz uzaktan.

    bendeki etki ise ozan orhondaki etki gibi oluyor şöyleki;

    http://www.youtube.com/watch?v=RtKizOLq1yQ

    muhakkak bakınız. aynen öyle oluyorum çünkü.

  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.
  3. mgntwmn says:

    ben vanilyalısını değişmem. yana yana içerim:)
    o değil de, dün ozan orhon'u gördüm. bir insan kendini bu kadar mı bitirir!
    ben de bitmek istiyorum! Okeye dönmek istiyorum!

  4. hiç olmuşmuydu. Ozan Orhon kimdir diye sorsam kaçımız birşey söyleyebilir.

  5. mgntwmn says:

    sizi bilmem. ben geldiğim nesil itirabirye bu soruyu rahatlıkla yanıtlayabilirim:)

    ama ortada kuyu olduğu için yandan geçin!

  6. Darkohl says:

    Çocukluğumuzun en kötü popçusu, tek bir şarkısını dahi hatırlamıyorum şu an, tek bir iyi bir şey hatırlatmıyor bana kendileri, hep bir antenlik hep bir saçma mevzular kümesi, ne bileyim öyle bir buhran işte.

  7. mgntwmn@

    Nesil derken? Yaş olarak diyorsan daha dün gibi aklımda şu şarkı;

    http://www.youtube.com/watch?v=kSB-OV8DbH0

    En ünlü olduğu dönem, en ünlü şarkısı.

    benim için kısaca çöp. Bukadar kolay harcarım böyle dans eden bir adamı.

    m.jaksın balık ayhan arası bir yerde.

    Şarkı o zamanın popüler kültürüne göre kalburüstü, ama ozan.. bi git diyesim geliyor. yakışmıyor olmuyor abi. bence hep memelere bakmalı. hatta duyduğuma göre baktığı memelerde eşine aitmiş.
    hasbinallah.

  8. mgntwmn says:

    andromeda mııııı! biz kız lisesindeyken her hafta toplayıp buraya götürüyorlardı. biz de saf saf tayfundur, ozan orhondur dinleyip tepiniyorduk:)

    şaka bir yana benim aklımda elvis taklitleri kalmış bu çocuğun. öyle bir aileden gelip, güzel bir sese ve ortalama bir yeteneğe sahip olup kendini böyle harcıyan az bulunur.

  9. ben kullanmıyorum kendilerini ama şişelerinin ve bardaklarının bağımlısıyım :D

  10. olm böyle popülist işlerle alakam olmaz ama çok çekici duruyor harbiden. alıp şekil yapacağım bi ara. alınmayacak gibin değil bence.

    "ozan orhon'a kafam girsin bu arada" desem bana dava açar mı lan? smdoıfas.. yok lan girmesin. ozan orhon'a sevgiler, seviyoruz kendisini ama inanın adı şurada geçmeseydi kim anımsardı onu şu asıl amacı memeleri ön plana çıkartmak olan özkoş beyin haricinde? msdoıfsd

  11. meme ile ilgili yazına link vermek istemiyorum. bir hafta kendime gelemiyorum yoksa.

  12. memeler üzerine master yaptım ben, bu konuda bir çekincem yok. gönül rahatlığıyla link verebilirsin mdsofsd holy tits! \m/

  13. mgntwmn says:

    Cem istesende şu an kafan girmez ozana.adam bildiğin 36 bedene düşmüş:)

  14. karakter olarak mı ? :P

Bu gadget'ta bir hata oluştu