Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Bir Fasondur Millet, Paçoz Düşlerimde.

"İnternet' te geziniyorum gözlerim kapalı". Adını bilmediğim insanları dinliyorum. Dinliyorum da nerede, kiminle yaşadığımı yüzüme bir tokat gibi vurmasına engel olamıyorum.

İnternetimde en son donanıma sahip insancıklarım var. Donları dolce gabbana, makyajlı, allı, pullu. İçleri tamamen boş, saçları jöleli. Akıyor jöle kafatasından içeri. İçi ancak böyle doluyor.

Öğretilen bir bıyıkla en koyusundan vatansever olunduğu. Yada Öğretilmesini arzuladığı bu. En kolayından, suya sabuna dokunmadan. Hazır kendiliğinden de çıkıyor meret. Bir elimde de tesbih olursa vatansever kim imiş seyret.

"İnternette geziniyorum gözlerim kaplı" Galyana gelen insanlarımı izliyorum. İzliyorum din elden gidiyor derken ağızlarından çıkan salyalar ile ateist oğlanları. Kelle isteyen bir kelleyi. Kendi bokunda çürüyen bir sakalı. Yılın bir günü yardım diye kesilen büyük başları. Geriye ne kaldı bulamıyorum.

Sahi fakir hala fakir değil mi? Şu anda 345 gün öncesinden aldığı eti yemekle mi meşgul ? Yada öyle birşey kapısının önünden geçti mi? bilemiyorum.

"İnternette geziniyorum gözlerim kapalı" Fason insanlarım arasında paçoz düşler üretiyorum. Piramit'in ne olduğunu bilmeyen bir tarih öğretmenim. Vatan için dökülen kanlara helal olsun demekle yetinen ve bunu söylerkende Vatan teriminin sadece topraktan ibaret olduğunu düşünüyor olmasından kaygı duyduğum VATANdaşlarım var.

"İnternette geziniyorum gözlerim kapalı" Bir duyum eksik diğerlerinden farklı olarak. Sadece bir duyum. Bilmediğim okadar çok şeye rağmen hala yorum yapmaktan çekinmiyor olmam sizden biri olmam yüzünden.
Sizden...
Tam anlamıyla içinizden...





POSTED BY Chopartypical
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Bir Fasondur Millet, Paçoz Düşlerimde.

  1. The Dude says:

    bana hic rastgelmedi yahu boyle absurd sorulari olan ropartajlar :|

  2. Bence tipten seçiyorlar.

National Geographic POD