Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Deviant'dan Seçmeler


Baliklar icin Gozlem Kulesi by ChoPartyPiCal on deviantART

POSTED BY Chopartypical
POSTED IN ,
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Deviant'dan Seçmeler

  1. ivy says:

    chopartypical da olsaydı keşke bu başlığın içinde. Bence şimdiye kadar çektiklerinin en güzeli o. Nasıl bi ruh halindeyken çektiysen aynen yansıtmışsın. Ya da ben öyle hissettim. Bilemedim şimdi :)

  2. Darkohl says:

    bu DA üyesi olmayan insanlara köpek muamelesi yapıyor sen de inatla buraya koyduğun fotoğrafları DA çükünün içinde koyuyorsun. zaten vermişsin altta linkleri niye bizi bu durumlara düşürüyorsun be adam!

    Evet, garezim var.

  3. @ivy: Beğenin için teşekkürler. Bir an geliyor oluyor işte. İnan önceden bir tasarım yapmıyorum şöyle olsun diye. Dediğin gibi tamamen ruh hali.

    @darkohl: DA dan link veriyorum orjinalini açın diye ama üye olmayınca açılmıyor sanırım. Bu konuda esasen ne yapacağımı bilemiyorum. Siteye yüklesem olmuyor link versem olmuyor. fotokritikten de denedim foto bulunamadı diyor. lanet şey.

National Geographic POD