Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hastalıklı SK : Son Durum...

Efendim selamlar! Nasılsınız?

Bizler takılmacaya devam işte. Ovye.

Öncelikle belirtmeliyim ki; menajeri olduğum Hastalıklı SK çocuğu koyarak 6.lige yükselmiştir. Taraftarlarımızla bu başarıyı çılgınca paylaştık geçen hafta. Hepsine bira ısmarladım. Sınırsız ;)

Aslına bakarsanız lige ilk başladığımda rakiplerimi analiz ettim ve zor geçebilecek bir lig olacağını düşünmüştüm. Ama zamanla aslında hiçte zor geçen bir lig olmadığını ve alayına çocuğu koyabileceğim konusunda yoğunlaştı düşüncelerim. Ve gelgelelim son hafta skor tabelasına baktığımız zaman aslına bakarsanız ligin iki takım için kolay geçtiğini, diğerleri için ise bi sikim ifade etmediğini gördük. İki takımdan birisi olan benim Hastalıklı SK. +1 gibi sikko bir averajla şampiyon olarak bir üst lige yükseldi. Ama ikinci olan Çakırlar JK, playoff maçları oynadıktan sonra muhtemelen yanıma gelecektir. Beni tek yenebilen takım olduğundan dolayı bu yükselişi hakediyor.


Gelelim Nike Halısaha liginde mücadele eden Hastalıklı'ya.

Efendim. Şimdi. Şey. Acaip güneş vardı bi kere. Hem maç altı kişilikti; ki biz hiç altı kişi oynamadık yıllardır. Sonra saha ufaktı. Sonra üst filelerden gol yedik, hakem golü saydı. Beleşe penaltı verdi falan. Sonra bizim gözleri göremeyen arkadaşımızın gözlükle oynamasına izin vermedi. O gözlükle oynasa var ya; ÜFF ne pis yenerdik he. Evet.

Öhm. Yok, tamam, olmadı. Biz rakip bekliyorduk adamlar terminatör gibi çıktı. Bi gram yağ yok adamlarda. Köpek gibi koştular, sert ve iyi oynadılar. Muhtemelen bir çoğu amatör takımlarda oynuyorlar. Sıcaktan ve yukarıda saydığım sikko bahanelerden etkilenen takım bi türlü oyunu oturtamadı ve güzel bir fark yedi sdaoıfsdaofas. Olsun lan. msdıofsd :(

Adamlar çok gençti olm msaoıdmas. Yaşlanmışız, onu gördük şu geçtiğimiz pazar günü. 20 dakika sonra açılıyor bizim ciğerler ama işte işin trajik yanı, maç 30 dakikaydı :( smadıofmsdı.

Neyse. Bir maçımız daha var ve matematiksel olarak şansımız devam ediyor. ( 2 + 2 = 4 ) Biz önümüzdeki hafta oynayacağımız Napoli maçını yenersek ve ondan sonraki hafta Napoli, Kareas'ı yenerse iş averajlara bakar. Tabi işin iki tane sikko boyutu var. Birincisi bizim averaj kafadan -6 sdmıofsmofsa. Çok yedik lan :( İkincisi biz Napoli'yi yensek bile, bizim BİLE yendiğimiz Napoli, bizim 6 fark yediğimiz takımı nasıl yenecek? sdamofsdaf Şaka gibiyiz. Ne günlere kaldık yarebbi :(

Neyse. Öyle işte.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Hastalıklı SK : Son Durum...

  1. önümüzdeki maçlara bakıcaz :P

  2. Darkohl says:

    bir kere ciğeriniz yetmiyor, sonra götünüz göbeğiniz kocaman, Yavuz hariç, sonracıma ahahah çok gülüyorum lan size. Demek ki sizin bunca zaman karşınıza çıkan takımlar gerçekten çok kötüydü ben bile daha güzel oynardım yani o derece kötü.

    Her neyse bırakıyorum menejerliği, zaten maça çıkmadan iki koşmayı bile akıl edemiyorsunuz gf

National Geographic POD