Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Memleketimden İnsan Manzaraları... v.II

Efendim selamlar! Nasılsınız lan! Beni soracak olursanız, gördüğünüz gibiyim. Bu aralar pek takılamıyorum buralara. Takılmak istiyorum ama motivasyonsuzmuşçasına takılmadan geçiyorum..

Yine biriktirdiğim memleket insanları var. Onları anlatayım istedim yine. Old skool bir milletiz gerçekten.


* Yolda yürüyorum, bir kaç tane adam kendi aralarında konuşuyorlar. Bir tanesi tam yanlarından geçtiğim anda "Halamın oğludur ama harbi orospu çocuğudur" dedi sdamfasıofsd. "Halamın oğludur ama" diyerek halasını ayırıyor hesapta ama "harbi orospu çocuğudur" diyerek halasını Ankara Genelevlerindeki teyzelere çeviriyor bir anda.

* Amcamınoğlunun çocuğu oldu. Minicik bir şey. Çüklü. Doğum sonrası hastane ziyaretine gidiyordum. Önümde iki kadın yürüyordu. Karşımızdan bize doğru gelen bir kadın gördüm aralarından, sonra kafamı başka bir yana çevirdim ve tekrar önüme döndüğümde o iki kadının arasından gördüğüm kadın bi' anda yok olmuştu. Açı nedeniyle görememiştim elbette ama ota boka hikayeler yazıp kendini eğlendirebilen bir adam olarak bir korku filmi yazmaya başladım kafamda kendimi eğlendirmek için. Dandik uzakdoğu filmlerindeki gibi bir anda görünüp, bir anda kaybolan hayaletler style geyikler çevirerek önümdeki iki kadının yanlarından geçiyordum ki, kadınların teki "
seninle konuşmuşsa ruhu gelmiştir dedi bana bla bla..." dedi. Hulen?! Az önce kendi kendime doğaçlama sıçarken, önümdeki kadınların da hemen hemen aynı şeylerden bahsetmesi ilginç oldu. Ama daha ilginci insanlar hala bunlara inanıyor lan dsmfoısdoıfs. Seninle konuşmuşsa ruhu gelmiştir, yok konuşmamış sadece sevişmişse azmışsındır, karşında oturmuşsa seni anmıştır, arkandan parmaklamışsa mezarda ters dönmüştür, falan? sdamıofsa. Ulen ne acaip milletiz. Ölünce görcem ben sizi bakalım münker mi var yoksa kahverengi bot giymiş tırtılgiller mi? sdmıofsamo

* Ehliyetim yoktur. Aslında sınavı kazandım ama biraz maddi saçmalıklardan, birazdan çok daha fazla üşengeçlikten hala almadım ehliyeti. 2007 den beri dsaoıfsda Bu yüzden şirkette benim uzakta bir yere servise gitmem gerekirse bana bir tane şöför ayarlamak durumunda kalıyorlar. Ve ben şöför olmadığımdan yollara falan dikkat etmem normal olarak. Kitap okurum, geyik yaparım, uyurum falan, ne bileyim. Yine böyle bir durumda, şirketteki arkadaşlardan bir tanesini verdiler yanıma. Her kavşakta yolu bana soruyor, buradan mı girecektik, şuradan mı geçecektik.
Ne bileyim olm ben, şöför sensin, deyip topu kendisine bırakıyordum ama en sonunda azıcık dellenmiş olacağım ki, "olm ben araba kullanan adam olsam yolları bilirim. Ama ben kullanmıyorum. Tabelalara bakıyorum, mağazalara bakıyorum, ağaçlara bakıyorum, bak kızlar yürüyor, kızlara bakıyorum" şeklinde saçmaladım. Tüm arabeskçi mimiklerini topladı ve utangaç bir küçük emrah gülümsemesi ile "Yüzüne bakıp götünü kaldıracağıma, götüne bakıp çükümü kaldırırım, diyorsun yani" dedi tüm alakasızlığıyla. Sessizce gömüldüm koltuğuma, diyecek bir şey bulamadım sdmaıofs. Nasıl mantalite lan bu sdmıofs. Oğye! Kimlerle çalışmak durumunda kalıyorum.. Balayında tesettür otele gidecek bunu diyen adam sdamofsdf

* İsmi lazım olmayan bir bankaya servise gittim. İçerde telefon çekmediği için kapının önüne çıktım ve telefonla konuşuyordum. Amcanın teki bankadan içeri girerken cebindeki bi tomar parayı yere düşürdü ve farketmeden devam etti. Arkadan bir kişi seslendi amcaya, amca geri döndü, eğildi, paraları aldı, "çok olunca böyle oluyor tabi" dedi dsmıofsdmıfos. Amına koyim amca ya sdamıofmsdıofs.

* Ankarada sevdiceğimle birlikte yürüyorduk amaçsızca. Havadan sudan geyikler esnasında bir tane adamın iki tane türbanlı kadınla konuşmasını gördük. Yanlarına yaklaştığımızda "lütfen hadi, rica ediyorum" diyordu adam. Kızlar "ay bilmem ki komşular ne der" tribindeki genç kızlar gibi utangaç gülümsemeler eşliğinde
istemem yan cebime koy cevapları veriyordu. Yanlarından geçtik ama durum komik olduğundan dönüp bakmaya devam ettik. Adam tüm pişkinliğiyle iki tane türbanlıya yazıyordu ve iki türbanlı bu olaydan aşırı derecede memnundu. Adam bir anda karşı kaldırıma fırladı, taksinin kapısını açtı, hadi buyrun falan derken "lan adam taksiciymiş", dedim ben ama türbanlı ablalar taksiye binince taksi şöförü başka yerden çıktı geldi. Abi ayak üstü çapkınlığın kraliyet armasını soktu gözümüze. Helal olsun dedik sevdiceğimle birlikte.

Memlekette durumlar böyle efendim. Literatürünüze yeni cümleler, yeni kalıplar katmış olan Türk halkına minnettarlığınızı buradan iletebilirsiniz. sdmıofsd götüne bakıp s.kimi kaldırırım dedi ya adam sdamofasıdmofs. Of.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Memleketimden İnsan Manzaraları... v.II

  1. inhuman says:

    off resim çok bomba

  2. Darkohl says:

    Hayat bizi göt etmeyi seviyor..

Bu gadget'ta bir hata oluştu