Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hastanın Şarkısı: Hatesphere - Drinking With the King of the Dead

Muhtesem islerle ugrastigim icin ne yazi yazmaya firsatim oluyor ne de aklima geliyor yazi yazmak, ama olsun ben simdi yaziyorum diye Ozkan ustume 3 tane birden yazi yazar, serinletir sizi biraz.

Benim su anda burada bulunmamin tek amaci size Hatesphere'in o muazzam guclu havasini solutmak. Gitarlarin akorlarina basan o damarlardan cikan ihtirasla, sesini ritimlere uydurabilmeyi bu kadar rahat akil edebilen bir adamin hissiyatlariyla, uzuvlarin tamaminin bir anda hareketlenmesiyle ortaya cikan butun ihtisamin bize sunulmasidir Drinking with the King of Dead.

Ankara konserlerine is yerinden cikip gitmistim topuklu ayakkabilar filan pek degisik bir konser macerasiydi. Bu sarkida kaybetmisim kendimi. Ahan bu da guzelliklerinden.


Uzatmiyorum, gerek yok, cunku ilgisini ceken herkesin sevebilecegi turden bir parca.

POSTED BY Darkohl
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : Hastanın Şarkısı: Hatesphere - Drinking With the King of the Dead

  1. iyiymiş şarkı.
    konserine gidelim
    topuklu ayakkabılarımızla :)

  2. mgntwmn says:

    ya siz 3 kişi yazıyorsunuz ya ben bazen bakmadan hepinizi bir yapıyorum kafamda. 3ü bi yerde:)

  3. Darkohl says:

    3,5 tan 4'üz biz heh

National Geographic POD