Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

İleri Derecede İngilizce Kursu..

Selamlar efendim! Adetim değildir ama dün bu maili aldığımda yarıla yarıla okudum maddeleri, dolayısıyla sizin de okuyup eğlenebilmeniz için paylaşayım dedim. Yazana selam olsun! sdmfs



My mother to be my wife: Anam Avradim olsun

Come with ball my brother Come with ball: Topla Gel Abicim Topla gel

Chicken translation: Pilic cevirme

Leave the door december: Kapiyi aralik birak

Where is this waiter who I put: Nerede bu kodumun garsonu!...

Clean family girl: Temiz aile kizi.

Your hand is on the job your eye is on playing: Elin iste gozun oynasta

Sensitive meat ball: Icli kofte.

Urinate quickly, satan mixes: Acele ise seytan karisir

There is no saturation to her observations: Onun gozlemelerine doyum olmaz

Man doesn't become from you: Senden adam olmaz

Enter the desk: Siraya gir

Look my ram, I'm an Anatolian child, If I put, you sit.: Bak kocum, ben Anadolu cocuguyum, bir koyarsam oturursun

Airplane out of the fart, say hi to that sweetheart: Osuruktan teyyare,Selam soyle o yare

Master !!! do something burning-turning in the middle: Usta !!! Ortaya yanardoner bisi yapsana

Exploded egypt has escaped to my bosphorus: Bogazima patlamis misir kacti

In every job there is a no: Her iste bir hayir vardir

She is such a mother's eye girl: Çok anasinin gozu bi kiz

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : İleri Derecede İngilizce Kursu..

  1. deyimler atasözleri çok milliyetçi olm.:) bir milletin söylediğini diğer millet anlamıyor.

Bu gadget'ta bir hata oluştu