Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hayat İçince Güzel...

Ben kendi başıma yiyorum lahmacunları valla. Yanında biramı da içiyorum. Biramın köpükleri bıyıklarıma da bulaşıyor. Lahmacunun peşine tuzlu fıstığımı da yiyorum kabuklarıyla birlikte. Hayat bana güzel olm. İçince herşey güzel. Hepsi bana güzel.

Bu cumartesi çalışmasam, ben de vursam kendimi yollara sevdiceğim ile birlikte, Şile'ye falan gitsem, ne de güzel, ne de hoş olurdu Türkiyemin Keko Turizmine açık sahillerinde... Ama gel gelelim, gelemiyor o düşlediğimiz güzel günler. Ama olsa kafam güzel, herşey olurdu mükemmel. Şiirsel derecede içesim var, çakır keyif olasım var. Esen rüzgarın tenimi yalayıp geçişini yaşamak ve yüzümün gülümsemesini, yudumladığım biranın dudağımın kenarından akıp, göğsüme damlamasıyla pekiştirmek isteğindeyim.

O his çılgınlık verici bir güzellik. İşte o zamanlar çok mutlu oluyorum. Buz gibi biranın, buz gibi dokunuşunun gülümsetici etkisi.. Düşünce sınırlarını kıran rahatlık ve mayhoşluk, diline vurduğun pranganın kırılışı, senin hayattan bezmene neden olan bir çok kaliteli bokun tanrısal sarılığın arkasında yok olması, notaları anlama kapasitesine indirilen aydınlık, şiirlere anlam katan ferahlık, gülümseten suskunluk, coşturan muhabbet, konser alanında tüm hücrelerine verilen gaz, sevişirken bulutların üzerinde yüzmene neden olan afrodizyak ve böbreklerini çalıştıran sidik ve dahası. Bünyeye göre değişiklik gösterebilir.. Uwww beybi. İşte hayat bu yüzden içince güzel...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Hayat İçince Güzel...

  1. mgntwmn says:

    drink locally, think globally,

  2. eşşek gibi çalıştığım 1 senenin intikamını da işte bu şekilde alması apayrı bir keyif. her gün o sıcağın ortasında o buz gibi birayı yudumlamak. bildiğin hamak kurasım da geldi balkona, çok süper olur bence, yarın denemeli. votka motka aldım özlemişimdir belki diye ama hiçbiri biranın yerini tutmuyor, can-ı gönülden katılıyorum. ayrıca yazıdan çok şukela efes reklamı olur, yetkili mercilere ulaştırmalı aslında..

Bu gadget'ta bir hata oluştu