Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.16 - Dün Gece Depreşiktim...


Dün Gece Depreşiktim

Oh beybi, özledim seni...
Dün gece depreştim yine..
Darlandım, duramadım yerimde...
Bira açtım..
Maç izledim..
Hakem İngiltere'nin golünü vermedi ama s.kimde değil
Almanları tutuyordum ben zaten..
Dün gece depreşiktim, hüzünseldim işte böyle...

Oy benim Mikelanjelo tablom..
Dün gece depreştim, hislendim..
Maç bitti yattım ama sıcak geldi
3 sivrisinek desenim daha var artık duvarda
Kökü kazınmıyor ibnelerin..
Sıcak vurdu, pişik yaptı taşşaklarım..
Üfledim..
..
Geçmedi...
Dün gece depreşiktim, hüzünseldim işte böyle...

Off.. Off..
Orostopostom, kompostom!
Dün gece depreştim, hislendim..
Çıkıp dolaşayım istedim..
Resmini çizeyim istedim duvarlara
Adını haykırayım cami avlularında
Ağaçlara tırmanayım istedim sevdiceğim, maymun olayım istedim..
Sonra vazgeçtim, üşendim..
Dün gece depreşiktim, hüzünseldim işte böyle...

Hiç tanımadığım bir hatuna usulca sokuldum bebeğim!
Sana da benzemiyordu üstelik..
"merhaba" dedim, adet yerini bulsun diye..
Önce süzdü..
Sonra "siktir git" dedi...
Hislendim ama çaktırmadım
"Ben zaten seni deniyordum" dedim, uzaklaştım gözlerimi silerek
Dün gece depreşiktim, hüzünseldim işte böyle...

Dün gece İbrahim Erkal gibin bağırmak istedim "Bir sana yandım ben" diye!
Az önceki hatunun etkisi yoktu bunda....
Karıştırma onu...
Neyse.. Nitekim bağırdım...
Dövdüler beni..
Çocuk uyanmış..
Orospu çocukları.. Ağzım kanadı..
Dün gece depreşiktim, hüzünseldim işte böyle...

Ey benim gaydırı gubbak Cemile'm...
Niçin niçin beni üzersin?!
Der ki Aşık Seyfi;
Dün gece depreşiktim sevdiceğim
Hüzünseldim, yıprandım..
Sıcaktan pişik oldum..
Üfledim..
Geçmedi..
Dün gece depreşiktim..

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.16 - Dün Gece Depreşiktim...

  1. cornelius says:

    Cerard Ve Lampard Gibiydik seninle
    Ne birlikte olabiliyorduk ne de ayrı...
    Sen yokuş çıkamazken bense inemiyordum bayırı,
    Ruhlarımız birlikteyken bedenlerimizin arasına yollar, yabancı kollar, zor yıllar giriyordu.
    *
    Cerard Ve Lampard Gibiydik seninle
    Başarı için yüreklerimiz yanardı için için
    Uçarı, dinamik ve bir o kadar da sergüzeşt yaşanmışlardık birbirimiz için...
    Göğsüm daralıyor, ciğerlerim kanıyor, sonumuz ne olacak böyle?
    *
    Cerard Ve Lampard Gibiydik seninle
    Oyunu iki yönlü oynayabilirdik
    Çocuk ve kariyer yapabilirdik
    Derinlemesine paslara hareketlenebilir, verkaçlarla rakip savunmayı hallaç pamuğu gibi atabilirdik...
    Ta ki benim gugıl'a hallaç pamuğu yazıp hallaç pamuğunun aslında ne olduğunu bir türlü bulamadığım o lanet olasıca güne kadar.
    Ve sen... Artık... Sadece Sen.

    - İbrahim Sadri

    İngiltere'nin Golünü vermediler satırını görünce bu şiir düştü zihnime. Paylaşmak istedim. Umarım teraziye tıklar +rep'leri esirgemezsin benden.

Bu gadget'ta bir hata oluştu