Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Bill Frisell - Focus






















Bill Frisell - Focus

POSTED BY Chopartypical
POSTED IN
DISCUSSION 5 Comments

5 Responses to : Bill Frisell - Focus

  1. mgntwmn says:

    beğendim. ama hiç tahmin etmezdim bu kadar sakin parçalar çıkacağını bu blogdan:)

  2. ulan sapkın özkan, iki gün daha bekleyip hastanın şarkısına koyaydın ya şunu! ne acaip adamsın hanuna. ki bu arada mgntwmn; sert olsun çamurdan olsun! sdmıofs. yok yok arada yımışak şeyler de olur ama az olur. olsun. gf

  3. Darkohl says:

    Özkan seni bundan sonra yaptığım hastanın şarkısının üzerine, şarkı içeren yazılar yazmaktan men ediyorum!

  4. Magnet benim koyduğum parçalar genelde yımışak olur. kulak memesi kadar yımışak bir kıvamda olduğum için olsa gerek :)

    (kurşunsuz) cem hastanın şarkısınada buluruz sen merak etme 100 oktanından :)


    Bu arada pelincim nezaman yazı yazacaksın ona göre üzerine bişi yazmam lazım :)

  5. mgntwmn says:

    kavga etmeyin yaw. kendimi aile faciasına sebep olmuş gibi hissetmek istemiyorum :s

Bu gadget'ta bir hata oluştu