Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hastanın Şarkısı: Editors - You Don't Know Love

Balkonumuzda, haftalardır üstlerine titreyerek büyütmeye çalıştığım ipek çiçek çiçeklerimin tohumları, henüz her hangi bir yaşam belirtisi göstermemiş durumda.

Nisan ayında ekmem gereken tohumları, temmmuz ayının tam oratsında güneşin alnında ektiğimden kuruyan toprak arasından bir türlü nefes alarak gün yüzüne çıkamadılar.

TEDİ adındaki 1 milyoncu mağzasından, 1.99 TL'ye aldığımız fesleğen sırf onları kıskandırmak içindi ama fesleğeni de güneşin alnına koyunca o da kendinden geçti. Neyseki onu kurtarmayı başardık. Yavuz insanı, dallarını budaklarını salmış hayata küsmeye yüz tutmuş bir vaziyette bulunca zavallı fesleğeni, kıskandırmanın hiç bir öneminin olmadığını betimlemiş oldu, çaktırmadan. Şu sıralar yatarken yanıbaşında barındırıyor sivri sineklerin saldırısından arınmak maksadıyla. İşe yaradığını söyleyemem!

Bu zamandan sonra pek işe yaramayacağını bilsemde, balkon duvarının altına koydum gölge içeren kısma. Evet, bu sene göremeyeceeğiz kendileri. Artık seneye. Kendilerine yaptığım bu hüzünbaz girişim yüzünden hastanın şakısını da, kurumaktan helak olup beni sevindiremeyen ipek tohumlarıma armağan ediyorum.

Öncesi sonrası, varlığı ile yokluğu benim için hep bir olan, İngiltere'de geçirdiğim onca zamanlar içerisinde pek çok adımımda beni gizli bir gölge gibi takip eden Editors, cafelerde, alışveriş mağzalarında ya da alakasız yerlerde yaşantımın soundtrackleri gibi takılırken şimdi ise bana tatlı çiçeklerime göstermediğim ilgiyi hatırlatırcasına "you don't know love like you used to" diyerek artık eskisine nazaran ne kadar da umarsız olduğumu yüzüme yüzüme vuruyor.

2009 senesinin In This Light And On This Evening albümünden You don't know love ile sizleri sevgi ve saygıyla selamlıyor, iyi niyetlerinizi eksik etmemenizi temenni ediyorum. Bari seneye kocaman bir enerji depom olsun.



Olsun, seneye olsun bizim olsun.

POSTED BY Darkohl
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Hastanın Şarkısı: Editors - You Don't Know Love

  1. şarkı güzelmiş :)

  2. mgntwmn says:

    ya ben sizi hep karıştırıyorum ya, sen de çocuklara göre daha az yazıyorsun -sanırım bunun da etkisi var- dedim çocuklara bak çiçek böcek olaylarına girmişler:)

    eskiler şöyle der: "yakışırken giyeceksin, yakarken yiyeceksin, yetişirken ekeceksin" :))

  3. benimde pestolarım var toprak ve saksı bulamadığımdan henüz dikemedim. bi milon cuya:) da gitmek istemiyorum toprağı çok iyi değildir kanımca.

    yalnız bir kalp kalbe karşım varki rapunzelin saçları gibi oldu hehu :)

  4. Darkohl says:

    sevgili çekici hatun, biraz tembellik yapıyorum bir şeyler yazmak için, bu yüzden pek görünemiyorum ortalıklarda
    ki zaten yazsam da özkoş üstüme en az sekiz tane yazı yazdığından altlarda kaybolup gidiyorlar ya yaa..

National Geographic POD