Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Tüm Dostlara...


İçiyorum yine.. Kadıköydeyim tam 4 yolun ağzında ve etrafımdan güzel ya da çirkin kalçalar, küçük, büyük ya da sarkmış memeler ve zerre umrumda olmayan çük sahipleri geçiyor. Dikkatimi dağıtacak kadar çoklar..

Ve ben içiyorum yine. Olabildiğince rahatım şu an. Umursamıyorum referandumu, parasızlığımı ya da kakamın gelmiş olmasını. Son bir yudumu kalmış 50'lik daha sevimli, daha umursanası..

Günün bu saatlerinde içmesi ayrı bir zevk; ki aslında havanın kararmamış olduğu herhangi bir saatte içmek ayrı bir zevk aslında. Ayrı bir tadı var bu saatte biranın. Kafada bıraktığı ayrı bir mayhoşluk var. Daha sevindirici şeyler düşünüyor insan gece içimlerine göre!

- Bir bira daha?
- Alıyım.. diyor hiç ses çıkartmadan; sadece mimikleriyle..

Bir sonuca vardıramayacağım zevklerin tarifi bunlar. Beni, benim gibiler anlayabilir; bi' ihtimal..

Şu aralar "içme" keyfinden kendini soyutlamış olan eski zamanların en iyi alkol muhabbetçilerinden biri Onur'a;

Hiç bir zaman içme keyfinden soyutlanabileceğine inanmayacağım, tüm zamanların en iyi içicisi olan Hüso'ya;

Benimle birlikte bir çok tekel bayisini zengin etmeye and içtiğini düşündüğüm, olgun alkoliklik muhabbetleriyle kafasını s.ktiğim Özkoş'a;

Gay birası olduğu konusunda hiç taviz vermeyeceğim Miller'dan asla taviz vermeyen Emrah'a;

Birayı su bardağında içip beni kahırların en taşşaklısına sürükleyen Yavuz'a;

Çarşı izninde Bodrum kalesinin gölgesinde anıra anıra şarkılar söylediğimiz Ahmet'e;

Canı bira istediğinde beni hiç unutmayan ablama;

İçmenin dayanılmaz hazzına bir türlü varamayan ama her festivalde bira ısmarladığım/ısmarlattığım Seyhan'a;

Akşam için stokladığım biraları sabah kahvaltısında içen yavşak asker Yalçın'a;

"Alkole destek" süpersoniğini keyifli leşlikte yaşadığımız Canselmo'ya;

"Demşah'a uğrasak mı lah!" diyerek zaten kandırılmaya meyilli aklımı çelen hayatımın hatununa;

Adını sayamadıklarıma, saymak isteyipte yazacak bir şey bulamadıklarıma; kısaca işte;

Tüm dostlarıma! İçiyorum sağlığınıza...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 7 Comments

7 Responses to : Tüm Dostlara...

  1. tam da şuan elimde bir kadeh rakı, 18 yaşındaki karaciğerimin sağlığına içiyordum. şerefe efendim..

  2. zengin ettik değil mi la sahi demşah abi nerde şuan :)

  3. mgntwmn says:

    karaciğererimize içelim!

  4. Yavuz says:

    Argadaşım evde temiz Bira Bardağı diye tabir ettiğimiz bardakhtan yokhtu nabıyım.. :) İçelimde neyle olursa olsun.. Sağlınıza..

  5. Darkohl: Şerefe kuzu!

    Alesse: Oraya "beraber içemesek bile alkolden aynı tadı alabildiğimiz tüm dostlara" diye ekleyecektim ancak unutmuşum, ki o bölüm en çok sizi kapsıyor..

    Özkoş: Adam dünya turuna çıkmış olm! Gerçek! :G

    Magnet: "Atın ölümü arpadan olsun" atasözünün hayat bulduğu yegane olay bu alkol olayıdır zaten; şerefinize efenim!

    Yavuz: Evde su bardağı, çay bardağı yok diyebilirsin ama bira bardağı yoktu dersen çok gülerim bak haberin olsun sdmıofsad

  6. ohaa helal olsun ona ozaman verdiğim tüm paralar :)

Bu gadget'ta bir hata oluştu