Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Buradan Giderken






Önce müzik.

İnterference'den Vaj Vaj...

Derinden gelen sese kulak verip,

içimdeki benle barışmak umuduyla açıyorum sesi bir kaç kademe daha.

Dalga sesleriyle karışılıyorsun beni yine,

Anlatmaya başlıyorum...



Bir bulut olsam.

Dolaşsam Dünyanın yüzeyinde diyordum,

teras katında yere uzanmış ufku seyrederken.

Evsiz, bir berduş olabilirdim,

hatta bir evim olmasa bile,

bir odam da olabilirdi.

Belki ağaç gıcırtılarıyla dolu bir gecemde.

Merdivende dolaşan ayak sesleri eşlik ederdi bütün geceme...

Olmadı...

Bulut olmakmış bana nasip olan,

Dünya yüzeyinde dolaşır gibi teninde dolaşmakmış.

Dolaşıp bütün sağnaklarımı sana adamak,

Sonra kaybolmak.



Yerini yadırgamış bir çiçek gibi,

solarmış yapraklarıma yazılmış satırlar.

Hergün bir sonrakinin geleceğini çalmış.

Dışa bağımlı,

yaşam destek ünitesinde,

bir hayat varmış senden önce yaşanılan.

Seninle noktalanmış.


Şimdi bu uzandığım yerden kalktığımda,

önce ayak izlerim,

sonra yatağındaki vücudumun çukuru,

ve en son anılarım kaybolacak.

Sabah yine yağan yağmur sesine şarkı söyleyecek

pencerene konan kumru,

Oysa çaldığım gitarın sesine eşlik edemeyecek,

Ben buradan giderken.


Nabız atışlarım düşecek,

başım dönecek, sendeleyeceğim,

belkide düşeceğim,

Anılarımıza takılıp.

Herzaman koşarak indiğimiz,

Tophane yokuşu bu kez ağır gelecek,

Böcekli tekel, içkisiz dia,

köşede üzüm aldığımız bakkal amca,

Devam edecekler durağanlıklarına...


Ya İçimdeki sevgi,

Kuru ağaçlara kazınmış aşk sözcükleri gibi baki kalacak,

Boyadığım pervazlar,

Duvarlar...

Zamanın izi solgun duvar yüzeyinde,

lacivertinde derin maviler bulduğum,

inciler topladığım dolabının yüzeyinde olacak.

hepsi bu...


Peki ya hepsi sözcüğüne sığmıyorsan?

Sensizlik mi içtiğim şarabın adı?

Hayır,

Bu böyle olmayacak...


Geri gelişlerin en güzelini dikeceğim,

Gözyaşı değil, sevgi akacak onun taç yapraklarına.

Ve arkamdan su gelecek,

Bahar hazırlığı başlayan dar sokaklarda..

Ben buraya geri gelirken.

(fotoğraf Peter Daverington'un Aya İrini konserinden)

POSTED BY Chopartypical
DISCUSSION 0 Comments

National Geographic POD