Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hastanın Şarkısı: Decimation - Nocturnal Chaos

Efendim selamlar!

Dumanı üstünde olan bir albümden, lezzetiyle ve tekniğiyle beni benden alan muazzam bir parça paylaşıyorum bu sefer sizlerle.

Tarz olarak muhtemelen takipçi kitlemden kimsenin sallamayacağı bir tarz olsa da müzikal olarak baktığınızda, sertliği bir kenara atarsanız, alt yapısındaki muazzam müzikalite ve emeği görebilirsiniz bence. Ki ben Brutal Death Metali pek sevmem. Ama bu grupta başka bir şey var, özellikle bu parçada bambaşka bir şey var. Vokal tekniği de muazzam, ritim duygusu da. Neyse.

Decimation Ankara'dan bir Brutal Death Metal grubu. Müziğin sertliğine bakmayın, hepsi çiçek gibi çocuklar sdfsdmı. Gitarda pek sevdiğim sevdiceğimin kardeşi Erkin, davulda müzisyenliğine uzun zamandır hayran olduğum, bir türlü tanışma fırsatı bulamadığım Goremaster Cem abi, bas gitarda Mert, diğer gitarda Emre ve vokalde Volkan'dan oluşuyor grup. Yazının başında da belirttiğim gibi albümleri Amerikalı bir firma olan Comatose Müzik tarafından daha yeni piyasaya sürüldü. Yakın zamanda metal müzikle alakalı satış yapan tüm mağazalara ulaşacak sanırım.


Tüm bunlar bir yana, elemanlarını tanımıyor olsam da bu gruba kesinlikle hayran olur ve destekçisi olurdum. Müziklerinin kalitesi gerçekten üst düzeyde ve bu parça özellikle arıza olarak nitelendirilebilecek türden. Zaten Goremaster ne yiyip içiyor, nasıl bir enerjiyle çalıyorsa o davulu parçaya muazzam bir tekniği var herifin ve ben, müzik-kulağı-fakiri bir insan olarak sadece ağzım açık izleyebiliyorum ehueh.

Fazla uzatmaya gerek yok. Tüm dünyadan sağlam tepkiler alıyor şu ara albüm ve umarız hakettikleri yerlere varabilir ve yıllar sonra Decimation dendiğinde Death Metal arenasında isimlerinin hatırlandığını görebilirler.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Hastanın Şarkısı: Decimation - Nocturnal Chaos

  1. floydian says:

    Awesome song. Thanks for sharing. Rock on.

Bu gadget'ta bir hata oluştu