Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

HE YANİ EVET

Selamlar efendim. Naber? İyidir benden de!

Çok fena bir şey lan ramazan. Kaldırsınlar artık bence. İnsanlarda trip oluşturuyor. Sokakta yemek yiyemiyorsun misal. Sakız bile çiğneyemiyorsun. Misal bugün motorda karşımda oturan adam dudaklarını mırmırmırmır diye oynatırken; ki dua okuyor, biliyorum, çocukken ben de okudum, çok kötü, pis pis bakışlarla süzüyordu bizi. Herkes saygı bekliyor. Sikerler saygısını afedersin. Ki benden daha saygılısı yoktur, emin olun. Günlerim aç kalmakla geçti şu mübarek ramazan ayında. Tüm oruç tutanlar saygı bekliyor. Önümde yemek yeme, önümde su içme. Ben mi diyorum sana oruç tut diye? Tutma abi darlanıyorsan? Ben senin oruç tutmana karışıyor muyum? Senin yüzünden yemek yiyemiyorum lan manyak adam? Sokakta yemek yiyenden etkileneceksen bi siktir git tutma oruç o zaman? Bunu nefsini kontrol edebildiğini göstermek için yapmıyor musun zaten? E, yap o zaman? Benden ne istiyorsun?

E, mahallemdeki tek tekel bayi kapatıyor tükkanı. Üsküdar'ın merkezinde açık tekel bulmak için çılgınlar gibi yürüyorsun. Her şey aleyhimde delil olarak kullanılıyor lan! İçmiyorsan içme ama bu tekel bayiciklerden ne istiyorsun. Adamlar nasıl baskı görüyorlarsa; ki bizim mahalle bu konuda düşman başına, tükkanlarını açmaya korkuyorlar. Al işte, bana saygı göstermiyorsun sen. İçme özgürlüğümü alıyorsun elimden. Cehennemde yanmak istiyorum ben hocam, sana ne?..

Çok içerliyorum okuyucu. Alkol alma özgürlüğüm elimden alındığında gerçekten sinirleniyorum. Mahallende büyük bir süpermarket falan yoksa sıçtın. Otuz gün boyunca alkol haram sana. Kilometrelerce uzaktan evine alkol taşımak zorundasın. üf. Derdin böylesi düşman başına.

Aklımdaki tüm çelişkilere rağmen sırf bu libidosu bozuklara inat gidip referandumda kıçımın rahatını bozup HAYIR diyeceğim lan! msdıofs

Aklımda çelişki bol. Ona yalan diyemem. Çok sıkı bir boykotçuyum aslında. Koca anayasanın çük kadar maddelerini değiştirmekle ne değişir, bu darbe anayasasını korumakla ne değişir... Kim işine ne gelirse onun peşinde. Ama bunlar Evet diyorsa kesin vardır bi ibnelik. msdfsa.

Yok yok, herşeyin farkındayım. Her maddenin ne anlama geldiğini görüyorum. Boykot etmek istiyorum ama sokaklarda gördüğüm pankartlar sinirimi bozuyor biraz. "Bu adamlar"ın dedikleri olmasın diyorum. Gerçekten "bu adamlar" lan.

Şunu gördüm birkaç saat önce:

HE YANİ EVET (renklerine kadar herşeyiyle aynısını resmetmeye çalıştım)

Abi üzgünüm, böyle bir pankartı hazırlayan adamla aynı düşünceleri paylaşamam. Sen ne diyorsan ben gayet tersini yaparım. Bu ne lan. Fotoğraf makinam olsa, çeksem, pulitzer ödülünü alırdım. Bu ne lan samıofs. Heeeeğ, yani evet. Ölün gidin lan. Üsküdarlı Rizeliler derneği. Yazık. Evet demenize bir şey diyemem, ki neden evet diyeceğini gayet iyi anlatan adamlar var, takdir ediyorum. Bana doğru gelmese bile adamın söylediği, inandığı bir şeyler var. Ama adam HE, YANİ EVET. diyor. Abi bi siktirgit allaasen.

İçiyorum şu an. Ve pek mutluyum. Malevolent Creation (malavuran kırıeyşın) yeni albüm çıkartmış, onu dinliyorum ve bu sikimtrak yazıdan sonra hakkımda düşünecekleriniz de beni pek ilgilendirmiyor. İnadına hayır dicem lan sdmıofsd heee, yani evet. yazık abi.

Hele Erdal Eren'i falan kullanmıyorlar mı orada.. Erdal Eren'in ne suçla yargılandığını bile bilmiyorlardır. Ki bilseler "iyi olmuş şerefsize" derler. Üzülüyorum cahilliğimize, araştıramayan beyinlerimize. Ama şu an daha fazla yazasım yok. Kafam da basmıyor zaten. Öptüm bye.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 10 Comments

10 Responses to : HE YANİ EVET

  1. mgntwmn says:

    bırak üsküdar'ı, moda'ya gel. evde iç, sokakta iç, ramazanda iç, hep iç. ama reflü oluyor insan. yoo hayır:)

  2. geçen gün doktor benim reflü olduğumu iddia etti. ben reflüyü bi kadın hastalığı kategorisine sokan bi insan olarak lanet olsun nereden bulaştı bu illet diyordum. 3 senedir moda'da oturuyorum ve bu yorumun üstüne demek ki sebebi bu semtte yatıyormuş.:)

  3. mgntwmn says:

    hahahahahah. kendimize dikkat edelim komşu:)

  4. süpercem says:

    Bugün, HE DEDUK DA EVET diye bir pankart daha gördüm. Tanrılar mı çıldırdı, Rizeliler mi, orasını çözemedim ama hep istemişimdir Kadıköy sınırlarında oturmayı.. Güzel ve özgür bir mekan.. Üsküdarda direkt kabız oluyorsun, reflü daha iyi..

  5. tam buraya yorum girmeye geldim ben de dün he deduk da evet pankartı gördüm diye. geç kalmışım. "dünyalılardan tiksiniyorum" pankartı asıcam ben de yakında

  6. olm ben taksimde takılıyorum ne oluyor ucuz şarap bulcam diye ( ucuz değil olması gereken fiyat) ta beşiktaş migrosa kadar pedal çeviriyorum. ordada tellibağı bitiriyorlar resmen reyonda telli bağa ayrılan bölüm bomboş. ayıptır yapmayın diyorum nafile, cumartesiye dayanıyoruz, cumarteside bize. tophanede dia var içki yok manyak bunlar şoparların göbeğinde içki satılmaz mı. herşeye rağmen sahilde bisiklete binmek keyifli oluyor hele ucunda şarap varsa. Rengine yandığım mantarına taptığım güzel şarabım. bu arada Malevolent Creation üzüm adı gibi lan. yada herşey kafamda fermantasyon oluyor. :)

  7. alkol konusundaki hissiyatını ben de 'sürekli tekel'ime uğradığımda efes dolabının üzerine örtülmüş sofra bezini gördüğümde yaşıyorum. hüzünlü gözlerle bakıyoruz tekel amcayla birbirimize paranın üstünü alırken, pek kötü oluyorum böyle zamanlarda..

  8. çok sarhoş oldu yazılarınız ramazan razaman töbee

  9. The Dude says:

    6 gunluk bos zamanim vardi dedim anamla bubami ziyaret edim. o arada arkadaslarla da icerim diye dusunuyorum. ramazan oldugu aklimdan komple cikmis. geri kalan 11 ayda cayir cayir ictigim adamlarin yarisi oruc tuttu geri kalan kismi da bira orucu gibi fantastik islere girmis. cok acayip oldu.

  10. The Dude: bira orucu sanırım "ottur günahı yoktur" tribine giriyor smıofs. Bayılıyorum müslimlere.

    wimparella: boşver bacım, içelim güzelleşelim!

    Alesse: seninle bir gün oturup içmek istiyorum, gerçekten bak!

    Özkoş: topsun. bitmiştir o içkiler. gerçi başbakan şopar açılımı yaptı, adamlar imana gelmiş olabilir swmıfs.

    can: çok pis erken görücüyümdür sdaf. Türksün, göster ürksün! pankartlar arasında tek geçeceğim pankarttır.

Bu gadget'ta bir hata oluştu