Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Abdullah'mıyım ki Gül'eyim...

Bilmiyorum. Sanırım yavşak biriyim. Ya da ciddiyetsizim her türlü ortamda ya da adam yerine konulmuyorum ya da hatunlar bende bir potansiyel görüyorlar ve şanslarını yitirmek istemiyorlar. Yıllardan beri, ciddi ya da tamamiyle yavuşak bir ortamda, yani ortamın nasıl olduğu mühim değil, her türlü ortamda, aynı yaşıtım olan herhangi bir erkek insanına "abi" denirken, bana hiç "abi" dememiştir bu hatun insanları. Bana abi denmemesi zerre s.kimde değil elbette ama neden onlara diyorlar? Nedir yani?..


Geçen gün düşündüm, taşındım, eğer ki bir gün cinayet işlemek istersem en tehlikesiz cinayet işleme tekniği nasıl olur acaba diye düşündüm. Aslında böyle gelişmedi tabi olay, ben şimdi kılıf uydurmaya çalışıyorum. Bildiğiniz sıçıyordum ve aklıma geldi; insan sıçarken çok savunmasız. Yani o ıkınma ya da yıkanma-silinme anında içeriye herhangi biri girse yapılabilecek ilk iş çükünü-kukunu saklama ihtiyacı olur. Refleks bunu gerektirir yani. Deneyin. Bir gün umumi bir helada çat kapı girin içeri. Ben denedim. 10 kişiden 9'u "yuh ulan ayı" dedi ama tabi konumuz bu değil. Hepside otomatik olarak apış arasını kontrol altına aldı, eliyle kapattı falan. Otomatik bir güdü. "Çükler ve kukular gösterilmemelidir." Çocukken bir ikon olan çük uzvu, büyüyünce gösterilmiyor ve "göster amcana çükünü" tabusu 12-14.ncü yaş günleri arasında yıkılıyor ve otomatik olarak 12-14.ncü yaş günleri sırasında çük ve çevresinde çıkan tüyleri gizleme, utanma güdüsü giriyor devreye. Neyse işte. Anladınız siz. Bu evrede insan tamamıyla savunmasız oluyor. Çek silahı, dur karşısında herifin, o hala çükünü göstermeme derdinde olacaktır. Kesin. Deneyin göreceksiniz.

Şu belediyenin çözümlerine de hayranım bu arada. Metrobüsler çok sıkışık dedik, ezilerek yolculuk ediyoruz, dedik, adamlar hemen çözümü buldu. Bir zam çaktılar -ki bundan daha evvel bahsetmiştim, süpersonik 'geri ödeme cihazları' style- şimdi ferah ferah gidiyoruz. Her basış iki çekim alıyor, 3 durak içinde inersen o süpersonik geri ödeme cihazları sana bir kontörünü geri yüklüyor. Müthiş çözüm. Neyse. Hal böyle olunca metrobüs kullanımı eskiye nazaran -impaled nazarane oh yes!- daha azaldı. Büyükşehir belediyesine çok teşekkür ediyor ve zamları protesto edenleri kınıyorum! sdmıofa

Ha bu arada, iddaa olayındaki şanssızlığımı kırdım! Dün sevgili Onur kardeşime söylediğim hemen hemen tüm maçlar tuttu ama şanssızlığımı bildiğinden pek sallamamış, o da yatmış ve bende şanssızlığımı bildiğimden ben de oynamadım ve ben de otomatik olarak yatmış oldum. Ama olsun bana umutla geçen, günlerim yeter! sdamıfosa Ama en sikkosu da canlı skoru takip edip, bahis verdiğin takımın son dakikalara berabere girmesi ve sen maçı izliyormuşçasına, bahis verdiğin takımın adının yanında bir top işareti belirip, orta hakemin orta yuvarlağı göstereceği anı bekliyorsun stres içinde. O anlar bahisçiyi yaşlandırır a dostlar! Ya da bahis verdiğin takımın son dakikalara bir farkla önde girmesi ve senin maçın bitiş düdüğünü teskere bekleyen asker misali beklemen... Ama neyse. Artık kurtuldum bunlardan çünkü şanssızlığımı kırdım. Bence kırdım. Olsun.

Çıkmam lazım artık. Gidip basketbol maçının biletlerini alacağım daha. oho-ğo.. İşimiz çok.

Bir de; artık öğretmenler gününde dolmakalem falan almak yasaklansın amk sdmıfsa. Bıyığı çıkmayan öğretmenlere takma badem bıyık alın misal. Adam çok dua eder. Şimdi CV'lerde referans gibi o badem bıyık. Bayan öğretmenlere de türban ;) Cikssss!

Sevgiler, esen kalın!

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Abdullah'mıyım ki Gül'eyim...

  1. mgntwmn says:

    "referans gibi badem bıyık" hihihi

  2. Darkohl says:

    yavşaktan çok şımarıksın ama yine de en savunmasız an namaz vaktidir..

National Geographic POD