Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Belli Oluyor!

Yaşlı amcaların gerçeği kabullenememesini -kabullenememe; oldukça komplike bir kelime değil mi sizce de?- kabul edemezsem ben de onlar kadar inatçı olur muyum lan acaba? Bence olmam. Çünkü bariz bir şeyden bahsediyoruz şu anda!


Saçları olmayan amcaların, yanlarda kalmış saçlarını uzatıp, uzamış olan tellerini kel kısmına doğru tarayıp diğer tarafa ulaştırarak oradaki kel kısmı kamufle etmeleri... Bknz: Devlet bakanı Faruk ÖZAK. Buradan Faruk ÖZAK'a sesleniyorum: Sayın bakanım! Kel olduğun belli oluyor. O yandan çıkan saçlarınızı kel kısımlara doğru tarıyor olmanız, biz insanları, saçınız olduğu konusunda zerre ikna edemiyor. İnanmıyoruz. Ama bunu dile getirdiğim için bana dava açmanıza gerek yok.

Diğer amcalar da bu açıklamamı üstlerine alabilirler. Kaçış yok. Bir gün hepimiz kel ve göbekli olacağız. Bunu gizlemenize gerek yok. Şu an etrafınızda dolanan tüm taş hatunların koca kıçlı ve sarkık memeli olacağı gerçeği gibi bir durum bu.

Onun ötesinde bugün bir tanesini gördüm; hem yandan taramalı kamufle yöntemini kullanmış hem de saçlarını boyatmış. sdaıofsad. DABIL handikap! Her şey açık ve ortada. Kafasını kuma gömmüş bir devekuşu gibi; saçlarını boyatmış bir albino gibi...

Dip boyanız gelmiyor mu olm sizin mdsmfasm.

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Belli Oluyor!

  1. Yalçın says:

    peki sana hiç kel kalmayacağımı ve göbekli bir erkek olmayacağımı söylesem (kendimden bahsediyorum elbette) bana ne derdin. belkide ben seçilmiş kişiyimdir, olamaz mı?

Bu gadget'ta bir hata oluştu