Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Closed... v.2

Herkesin kendi s.kinin keyfinde yaşadığı zamanlardan geçiyoruz. Özellikle ben, çuvaldız sahibi olaraktan, gün içinde sikko yazıcılarımı tamir ederken aklımda onlarca hikaye kuruyor, bazılarını not alıyor ve akşam olup, eve geldiğim zaman ise umursamaz bir dudak büküşüyle hiç birini taslaklara bile eklemeden silip atıyorum hafızamdan.

Yazarken kafa rahatlığı şart çünkü. Oturduğun yerden, dinlediğin müzikten, akşam yemiş olduğun yemeğin lezzetine kadar bir çok şey etkiliyor düşünme hürriyetini. Gün içinde yediğin bir zılgıt, akşam otobüsünde hal ve hareketi nedeniyle kendisinden nefret ettiğin bir insan evladı, gazetede okuduğun zam haberi, yaklaşmakta olan aysonu ve yaklaşmakta olan aysonunun cebinde bıraktığı boşluk, yaşadığın bel ağrısı, ufak bir hareketinle ona eklenen boyun tutulması, ellerine ve ciğerlerine bulaşan toner tozu; gülümseyemeyişin yani; etkiliyor insanı ister istemez ve aklından geçen zilyonlarca cümle uçup gidiyor ya da sen, itiyorsun elinin tersiyle onları...

Şahsım adına böyle durum. İsteksizlik değil ama farklı bir durum bu. Ve bu durum hayatımın büyük bir bölümüne yayılmış gibi duruyor şu aşamada. Bira bile istemiyor canım; ki bunda biranın 3.05 TL'na yükselmiş olmasının büyük etkisi olacak önümüzdeki günler için, futbol izlemek eğlendirebiliyor bazen, oynamak da istemiyorum şu aralar; ki oynamıyorum bir kaç zamandır; ki zaten isteksizliğimin yanında bedensel ağrılarımda etkili bu oynamama kararımda.

Aklımda bir sürü proje var aslında. Yepisyeni siteler, kahramanlar ve seriler var. Ama yapacak direnci gösteremiyorum bir türlü. Olur elbet.

Diğer yazarımsılar zaten hiç ortada yoklar. Onların ortalarda olmayışı da beni etkileyen nedenlerden elbet.

Yakın gelecekte düzen, dizayn, hede ve hödö olmak üzere bir takım değişiklerle buralarda olmayı ümit ediyorum; Sevgili 3 kişilik okur kitlesi...

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 10 Comments

10 Responses to : Closed... v.2

  1. Yavuz says:

    Ben Şahsım Adına Her Zama Hertürlü Desteği Vermek İçin "Elimden Geleni" Sen Onları Biliyorsun Yapmaya Hazırım.. Makalenin Sonunda Kendine Haksızlık Ettiğini Düşünüyorum.. Daha İyi Olacak Aynen Devam..

  2. The Dude says:

    calismak insanin hayatini somuruyor yahu...kronik bir isteksizlik hali...en azindan bende

  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.
  4. Yavuz: Eyvallah, bu site işiyle ilgili bir çalışma yaparız yakın zamanda..

    The Dude: Çalışmak öldürür! sdamıo Elimden gelse, hiç çalışmadan, tüm gün g.tümü büyüterek yaşardım..

    Chopartypical: Hayattan zevk almadığımı değil, "yazamadığımı" yazdım. Yer yer isteksizlikler olduğunu inkar etmiyorum zaten. Dönemsel şeyler bunlar. Son cümlelerinden de ne anlatmaya çalıştığını anlayamadım. Beni ilk tanıdığın süreçten bu zamana kadar neler, nasıl değişti, bunun muhasebesini sen de yapabilirsin elbette. Ayna şimdi mi değişti bir anda? Yerli yersiz kullanılan süslü sözler yanlış anlaşılabiliyor gibi..

  5. Yavuz says:

    Facebook'tan da Söylemiştim, Buradan da Söyliyim.. Özkan, Sen Olmuşsun Artık.. Dön Özüne.. :)) Yoksa Hiç Dönemiyeceksin..

  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.
  7. Benimle ilgili gözlemlerini paylaşacağın yer burası değil. Özellikle mevzu kişisel meselelerse, hiç değil. O açıdan bunlar yerli yersiz süslü sözler oluyor. Ben sana gerisini mail atarım.

  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.
  9. Adsız says:

    çıplak kadın resimleri eklesene :)
    fırat..

  10. yeni şehir, yeni mekan, yeni insanlar, yeni yatak yorgan derken bloga girip birşeyler karalamaktan korkuyorum şahsen garip bir şekilde cem bey, bloglara göz atayım, bakayım kim neler yazmış dediğim saniyede de düşüncelerimin tersine hareket edip diziporttan dizi izliyordum son zamanlarda. bugün cesaret edip açtım blogu, birşeyler yazamadım tabi ki -hayal gücüm yoğun bakımda, adam gibi bir cümle kuramıyorum o taslağa- ama yavaş yavaş bloggerların sayfalarına dadanıyorum. yazı yazamama olayına da diyecek pek birşeyim yok azizim, artık "mevsimdendir" bahanemi bile takınacak havada değilim.

    sağlıcakla kalınız şimdilik..

Bu gadget'ta bir hata oluştu