Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Haydar Baş, Guns N Roses ve Saadet Partili Yalçın...

* Korkulacak bir şey kalmadı, tehlike geçti, artık herkes derin bir nefes alıp rahatça koltuğuna yayılabilir. İş Aş Haydar BAŞ, bu seçimlerde Demokrat Parti'den millet vekili adayı olmuş. Yani hala hayatımızda ve ülkeyi kurtarma planlarıyla uğraşıyor. Hayırlı olsun! OH.

* Tamam, bir çok heavy metal fanı bana kazabilir ama elbetteki umrumda değil. Şimdi bu Guns N Roses kafasında gruplar var ya, bence bunlar böyle altı ayda bir falan dinlenirse gerçekten keyifli olabiliyor, o zaman eğlendirebiliyor adamlar. Bak, tamam, adamları sevmiyor değilim ama sürekli Guns N Roses ve o kafada müzik yapan grupları dinlesem yeminle cozuturum. Garip sesler çıkartır ve sümüğümü yemeye başlarım. Ki bunları Guns N Roses ve o kafada müzik yapan grupları sevmeyen biri olarak değil, dinleyince gayette mutlu olan bir adam olarak söylüyorum. Ama altı ayda bir. En erken.

Bugün Guns N Roses dinledim misal. Yedinci şarkıdan sonra kapattım. Ayların vermiş olduğu ayrılık rüzgarını yedi parça kapattı. Mutlu oldum, eğlendim, bilmediğim şarkılara eşlik ettim ve yedinci şarkı son durağımdı. Sonrasında Sinister taktım diskmane. Dedim, hayat budur. Elveda Guns N Roses ve o kafada müzik yapan gruplar, en az altı ay sonra görüşürüz! Sinister'dan sonra taktım bi Ulcerate. Dedim, hayat budur.

* Uzun zamandır şöyle oturup bir film izleyemedim. Yani izledim ama istediğim ayarda olmuyor. Televizyondan izliyoruz ve altyazısız oluyor mecburen ama güzel de filmler hani, sittiret diyemiyorsun ama Türkçe seslendirme. Hayattan bezdiriyor beni şu duygusuz, vurgusuz, hissiyatsız bir eylem adamı olan seslendirici insanı. Adam orada sevişiyor, çılgınlar gibi, nirvanaya varmış, hayatındaki en büyük hazzı yaşıyor belki, yani görüntü öyle diyor ama konuşan adam gayet plajda şortunu göbeğine kadar çekmiş ve kızlara elleriyle su sıçratan adam kafasında yaşıyor olayı. Abicim yapma, şu oyuncu arkadaşın performansına acı biraz.

Belki de kıskanıyor ibne. Benim niye bir püskevitim yok hesabı, "ben seslendiriyorum ama adam götürüyor malı, seslendiremeyeyim de görsün gününü" şeklinde bir düşünceyle sabotaj mı ediyor, ne yapıyor...

Üzülüyorum. Soğuyorum film izlemekten.

Yani şimdi yıllar önce bu divx, avi bokları olmadan önce TV'de Rambo falan gidiyordu, seviyorduk onları, hatta Ramboyu farklı biri seslendirdiğinde kızıyorduk, üzülüyorduk ve ertesi günün okul öncesi muhabbeti bu olabiliyordu ama şimdi devir değişti. Artık gerçek sesleri duyduk bi kere. Önüne geçilemez bir gerçek ses sevdası var yüreğimizde pır pır eden! Kandıramazsınız beni, bizi, bizleri... Yani şimdi düşün Shining'i Türkçe. Olmaz ki. Olamaz ki...


* Bi de, yaşlılar ve çocuklar hariç, "ay altyazılı film izlemeyelim, takip edemiyorum ben yea" diyen arkadaşları sevmiyorum. Hoşlanmıyorum, içimden çok kızıyorum onlara. Tüm duyguyu kaçırıyorlar. Neler kaçırıyorlar behey. Adam orada sevişiyor, seslendiren adam plajda. Behey.

* Geçen gün bir mekanda Yalçın (a.k.a Eşşekçi) ile beraber siyasi saçmalıyoruz. Karşımızda oturan adam "noldu devleti mi kurtarıyorsunuz ehe" geyiği ile girdi olayımıza. Dedim, bu Yalçın Saadet partisine oy verecekmiş. Bu kadar. Bunu yazmam bile yeter. Ben hala eğleniyorum Yalçın'ı oy pusulası başında Saadet partisi logosunu arayan, bulan ve mühürü yuvarlağın dışına taşırmadan basan halini düşününce. Komik bence. Saadet partisi.

* Haydi hep beraber ellerimizi birleştirelim ve üç kere, ciğerlerimizi patlatırcasına bağıralım: İŞ AŞ HAYDAR BAŞ! Bu sologondan (eski patronum, "bir sologon bulmamız lazım" demişti samıfs) sonra hep "yaşasın kötülük" diyesim geliyor. İş, aş, Haydar Baş, Yaşasın Kötülük! Uymuyor mu? Bence uyuyor. Bu, yaşasın kötülük muhabbeti de bir çizgi filmdendi ama hangisi olduğunu hatırlamadım. Biraz sonra yatacağım ve ertesi gün uyandığımda umrumda olmayacak. Hatırlatırsanız sevinirim ama.

Sevgiler efendim, eyleyin kendinize dikkat!

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 7 Comments

7 Responses to : Haydar Baş, Guns N Roses ve Saadet Partili Yalçın...

  1. Yalçın says:

    mehepeye oy verin dediğini hatırlıyorum o zatımuhteremin bir an gaza gelip dediğini yapsammı acaba lan

  2. mgntwmn says:

    ekşi der ki: 'ana adlı absürd komedi dizisinin (90lar) kötü karakteri kel behzat'ın sevilesi repliğidir'

  3. vay arkadaş sağol ya :D şimdi çözdüm mevzuyu, eyvallah, sevindim! sadsmsdf

  4. f.erzen says:

    Halbuki Dünyada ilk üçteymişiz seslendirme klansmanında. Sevsinler

  5. Pelor says:

    pokemon'da Jesse James söylüyordu sanki

  6. Bir donem yanlis hatirlamiyor isem Azeri televizyonunda gormustum. Yine yanlis hatirlamiyor isem Indiana Jones serisinin ilk filmiydi. sadece 1 kadin ve 1 erkek seslendirmen seslerinin kalinlastirip incelterek filmedeki herkesi seslendirmisti. Aman diyim beterin beteri var. :)

  7. abi azeriler deme, onlar bu konuda aşmış abiler. tek adamla 35 kişiyi seslendirebiliyor herifler. ay balam gaşlı balam :s

National Geographic POD