Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.17 - Seçimler Yaklaşınca...

Seçimler Yaklaşınca...

Bayılıyorum seçimlere, acaip güzel oluyorlar!
Her yanı rengarenk bayraklar kaplıyor,
Acaip acaip flamalar ve risaleler, broşürler...
Ekonomiye can geliyor, seçimler yaklaşınca...

Parklar yeniden yapılıyor, yollar yeniden,
Ağaçlar sökülüyor, yenileri dikiliyor,
Kaldırımlar sökülüyor, okullar yıkılıp yenileniyor,
Her yer yeşilleniyor, seçimler yaklaşınca...

Bir sürü tünel açılıyor, bir sürü viyadük,
Dünyayı titretecek adalet saraylarımız oluyor!
Köprüler, kanallar, elektronik kitaplar;
Teknolojimiz çağ atlıyor, seçimler yaklaşınca...

Her eve aş giriyor, her eve kömür,
Taşeronlar iş buluyor otoban kenarında..
Mahallemiz ne güzel, her gün süpürüyorlar,
Hayat bir başka güzel, seçimler yaklaşınca...

Gayri safi milli hasılamız yine tavan yapmış,
Faizler düşmüş, ekonomimiz dünya zirvesinde...
Duyduğuma göre işsizlik bitmiş, ihracatta rekor üstüne rekor!
Çok güzel şeyler oluyor, seçimler yaklaşınca...

Der ki Aşık Seyfi; keşke hep olsa erken seçim!
Bir sürü insana ekmek kapısı açıldı lan resmen!
550 gariban daha trilyoner olsun, gayri safi milli hasılamız güzelleşsin!
Biz hasıladan anlamasak da en azından mahallemiz güzel oluyor
Bi de süpersonik vaatler dinliyor, eğleniyoruz hani,
Acaip seviyorum ben seçimi, en azından il il oy oranlarını izliyoruz.
Hayat bir acaip oluyor lan, seçimler yaklaşınca...

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN ,
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.17 - Seçimler Yaklaşınca...

  1. Pelük says:

    seyfi abiye aşkı unutturmuşlar :}

  2. Seyfi abi lütfen sen aşk adamısın yapma böyle şeyler, kırma kalbimizi, aşk modundan çıkarma bizleri, biz senin "Ohh beybi" nidalarını duymak istiyoruz. Saygılar.

  3. lan geçen gün yazıyordum ne güzel, not aldım falan. sonra kaybettim notu. ayıp ettim adeta. hemde gerçekten iyi gidiyordu sanki. :k

Bu gadget'ta bir hata oluştu