Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

...And Justice For All!

Önce kupayı iade edip, sonra da tutuklu yönetici ve teknik direktörleri için imza kampanyası düzenlemeleri ironik ve bir o kadar komik. Bilmeyenler için; Beşiktaş JK divan kurulu üyesi Avukat Ali Rıza Dizdar, 26 Temmuz saat 12:00'dan 27 Temmuz 12:00'a kadar Beşiktaş Barbaros Hayrettin Paşa Anıtının önünde imza kampanyası düzenleneceğini açıkladı. Açıklamasında futboldaki şikeyi ve şiddeti lanetlediklerini ve kınadıklarını söyleyen Avukat Ali Rıza Dizdar, tutuklu olarak yargılanmayı bekleyen Serdar Adalı, Tayfur Havutçu ve Ahmet Ateş'in suçsuz olduklarını ve dolayısıyla "esir ve tutsak" konumunda bulunduklarını belirtti.

Bu saçma süreç başladığı andan itibaren hala elle tutulur ve gözle görülür bir delil olmamasına rağmen tutuklu olarak yargılanmayı bekleyen onlarca insan var.

Fenerbahçe taraftarı, bu süreçte ortada deli saçması, ancak çocukları kandırabileceğiniz türden telefon konuşmaları ve fotoğraflarla suçlanmaya ve leke içersine sokulmaya çalışılan Aziz Yıldırım ve diğer yöneticilerin arkasında durduğu zaman "şikecileri koruyan bir güruh" olarak adlandırıldı.

Basının yanlı haber yaptığını gördüğü ve söylediği için, aylarca stadında tek bir küfür etmemiş ve sahaya tek bir yabancı madde atmamış olmasına rağmen haklı tepkisi sonucunda "yabani" ilan edildi.

Adalet istedikçe, adaletin önünde bir engelmiş gibi görüldü ve öyle lanse edildi.

Adalet isteği için yürüdüğü zaman polis şefleri tarafından "gerekirse mermi kullanabilirsiniz" denildi, biber gazıyla püskürtüldü.

Adalet istediği için susmadı, köşesine sinip kaderini beklemedi.

Adalet istediği için yalan yanlış iddiaları, gazeteciliğin esas temelini unutup, araştırmadan, muhatapları dinlemeden, sadece tiraj yapma gayesiyle gerçekmiş gibi gösteren satılmışlar ordusuna inanıp, camiasını yargılamadı.

Adalet istediği için her söylenene inanmadı, geçmişini bildiği tarihsel senaryoların bugün de gerçekleşebileceğini bildiği için önce kendi sordu hesabını, kendi kesti biletini.

Tüm bu süreçte birilerinin tekerine çomak soktuk, farkındayız.

Tüm Türkiye'nin esamesi okunduğunda daha iddianame bile hazır olmadan inandığı ve anti-Fenerbahçe cephesinde saf bulduğu bir ortamda yaptıklarımızın alkış almasını da beklemiyorduk elbette. Eski çamların hepsi bardak olmuş, hep bir elden çakıyorlar çivisini idam sehpasının. Biz, çok şey istemedik, bari önce yargılayın istedik...

İnanıyorum ki, Serdar Adalı, Tayfur Havutçu ve Ahmet Ateş'te masumdur. İnanıyorum ki, bahsi geçen ve teknik takibe takılan telefon konuşmaları, gerçekten de transfer görüşmesi içindir.

Biz, adalet istiyoruz. Sadece Aziz Yıldırım ve diğer yöneticilerimiz için değil, nedensiz yere içeride tutulan, nedensiz yere hapis yatmak zorunda bırakılan, nedensiz yere itibarı ile oynanan insanlar için de istiyoruz adaleti!

Biliyor ve görüyoruz ki, Aziz Yıldırım operasyonunda diğer isimler sadece kukladır. Tayfur'da, İbrahim Akın'da Aziz Yıldırım hakkında isnat edilen suçu daha da sabitleştirmek ve Fenerbahçe camiasındaki "bu operasyon sadece Fenerbahçe için yapılıyor" imajını kırmak ve taraftar ve camia baskısını azaltmak için içeri alınmıştır. Keza görüyoruz zaten son günlerde yandaş gazetelerde bol bol çıkan İbrahim Akın haberlerini. "Beşiktaş ile transfer" görüştüğü, "Fenerbahçe'den şike teklifi geldiğini ama kabul etmediği" söyleyerek renkleri biraz daha ortaya çıkartmış durumdalar. Yarın bir gün serbest kalacaklar. Ya da kurunun yanında bir de yaş yanar. Kim bilir.

Her gün, her değişen gündemin teorimi biraz daha kuvvetlendirdiğini görüyorum.

Üzücü olan bunu sadece çok az kişinin görmesi ve bu büyük planın, gözlerini bürüyen Fenerbahçe düşmanlığından dolayı, diğer camialar tarafından hiç görülememesi...

Sadece bizim için değil dostlar, yarın sizin de ihtiyacınızın olacağı için; Herkes için adalet!

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 3 Comments

3 Responses to : ...And Justice For All!

  1. Aziz Yıldırım ve Serdar Adalı'nın bulundugu konsorsiyumun Çalık Holding'i ezip gecerek aldıgı 21 Nisan 2011'de sonuçlanan 4 milyar dolarlik helikopter ihalesi de ayrı bir soru işareti aslinda. Tabi bir de eger su an bahsi gecen suclardan dolayi hukum giyerlerse artik benzeri ihalelere katilamayacaklari da aynen...

  2. aa says:

    Yapma be ustam, iki yazıdır bize giydiriyorsun. Bak seni seven, severek okuyan Beşiktaş'lılar var. (GS'liler de vardır eminim.) Gerçi böyle yazdın diye sevmeyecek, okumayacak değiliz. Gene seveceğiz, gene okuyacağız ama üzme bizi, sen Fenerbahçe'yi yaz. Öbürlerini boşver.
    Yoksa seni hbba'a şikayet ederim ha! Ha ha haa!
    Ustamsın.
    aa.

  3. :) Saygılar dostum.

    Biliyorsun, burada genelleme yapılıyor ve kuru içinde yaşlar da kesiliyormuş gibi görünüyor. Tıpkı bizlere yapılan yargısız infazlar gibi.. Kusuruma bakma, ben gerçekten bu süreçte tüm kulüplerin ve taraftarlarının adaletsizliğe karşı bir duruş sergilemesini isterdim. Ama görünen o ki; adalet, dürüstlük, güven falan, bunların hepsi Fenerbahçe düşmanlığının gerisinde kalan olgular. Bu canımı sıkıyor gerçekten. Tamam, muhteşem bir taraftar kitlesine ve başkana sahip olmayabiliriz ama hukuksuzluğa karşı kimseye "beter olsun, haketmişti!" denmemesi gerektiğini düşünüyorum. İspatlanırsa ve bizi inandırabilirlerse boynumuz kıldan ince, gerekli kişilerin cezasını biz veririz, federasyon düşürmese bile biz taraftarlar olarak oynatmayız bu ligde o takımı. Ama daha ortada ispatlanmış hiç bir şe yokken bu yargısız infaz ve linç kampanyası gerçekten üzücü. Bu yazı da böyle çıktı işte. Kızgınlığıma ver kabalaştıysak :)
    Sevgiler...

Bu gadget'ta bir hata oluştu