Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan...


Efendim selamlar!

Tüm yurt olarak, geçen hafta tüm barları tıka basa doldurup, biraları son damlasına kadar tüketene kadar içtik ve öyle girdik on bir ayın sultanı Ramazan ayına. Bir nevi kutlama yaptık, diyelim. Geçen hafta teknik takibe takılan görüşmelerin içeriğinde en çok "abi gel yarın içelim, ramazan gelmeden bi dağıtalım" cümlesi vardı ama tabi bunlar teknik takibe takılsa da problem yaratacak kadar mühim konular değiller.

Evet, her genç bünye, geçen haftasonu güzelce kafayı buldu, seksini, zinasını yaptı, gusül abdestini aldı ve Ramazan ayının da ilk günü olan Pazartesi gününe temiz, pak, arlanmış ve nurlanmış olarak girdi. Gün, dünyevi zevklerden arınma günüdür! Gün, her gün akşama kadar ağıza tek lokma koymadan durmak ve akşamları ibadet etmek günüdür! Gün, bayramlarda ve Ramazan ayında doldurduğumuz camilerde saf tutma günüdür!

Yurt olarak, yaz aylarında girmiş olduğumuz bu mübarek günler için, sevgili din kardeşlerimiz için bir dizi önlemler aldık;

* Zina yapılmayacak.
* Kesinlikle bir genç kızın kalçalarına yan gözle dahi bakılmayacak! (tanga giyenlere göz kayabilir, bu doğaldır, burada ağır tahrik söz konusudur, kendinizi suçlamayın)
* Ottur, günahı yoktur! Fazla söze gerek yok sanırım.
* Alkol alınmayacak, alkol alanlar kafirlikle suçlanacak, alkol satışı yapan yerler taciz edilecek!
* Şinorkel kullanarak denize girilebilir ama dikkat edin, yutmayın, karışmam, oruç sakata girebilir!
* Denize gidilirse plajda sırt üstü yatılacak. Böylece göze giren güneş sayesinde etraftaki bikini giymiş hatun kişilere bakılmaması ve orucun sağlam tutulması sağlanacak.
* Bikini giyenin orucu kabul olmaz, bikini giyilmeyecek! (yani yazılı olarak böyle bir şey yok elbette ama yazıldığı zamanlarda bikini de yoktu, kadınlar da evinde, erinin dizinin dibinde otururlardı, öyle denize falan gitmezlerdi, adaplı-edepli olurlardı. ki o zamanlar bikini olsa, kesin yasak diye yazılırdı kitaplarda. neyse, bence kabul olmaz!)
* Ticaretle uğraşan din kardeşlerimiz kazık atmaya ara verecek! ("Süper Ramazan indirimi!" gibi bir kampanya yapılabilir)

Bu 11 ayın sultanı olan Ramazan ayımızda bir ay boyunca sabrederek, yukarıda saydığım konularda sabırlı davranmanızı sizlerden rica ederiz! Zaten bu ay bitince önünüzde kocaman 11 ay olacak içmek, zina yapmak ve kazık atmak için! Üstelik su bile yutabilirsiniz! Üstelik denize üstsüz bile girebilirsiniz! Söz, o zaman bakarız! Haydi gençler, azıcık sabır...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan...

  1. mgntwmn says:

    Allah kabul etsin kardeş. ya da sen kabul et. bilemedim..

  2. bi bira ısmarlarsan kabul ederim! bir birayı kim kabul etmez?! :)

National Geographic POD