Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.18


Feysbukundan Dürtmedin Beni, Dargınım Sana...


Ey sevgili, ey kurban etinin en güzel yeri!

Feysbukta arkadaşlık isteğimi kabul ettin edeli, uyku girmiyor gözüme...
Devamlı elim F5'te, yeniliyorum sayfaları,
Bekliyorum bir mesaj, bir yorum ya da bir beğeni...
Feysbukundan dürtmedin beni, dargınım sana...



Daha geçen gün gördüm bebeğim, kaçırma gözlerini benden!
Baktım, beğenmişsin Memonun bağlantısını!
Üstüne bir yorum eklemiş, gülmüşsün bile edepsizce..
Gelgelelim beybim, iki gözüm, denizanam;
Bana hala daha bir s.kim yok!
Feysbukundan dürtmedin beni, dargınım sana...

Bak, pençelerini geçiriyorsun böğrüme böyle yaptıkça...
Yoksa tüm gönderilerimi engelledin mi içimde yaşattığım bir hainmişçesine!
Yavrum, ceylanım, senin için buluyorum lan ben o kadar videoyu!
Yok öyle bir şey de, hadi al parçalanmış gönlümü,
Son yolladığım videoyu gördün mü, bence komik,
Beğensene...
Feysbukundan dürtmedin beni, dargınım sana...

Oh beybi.. Ne event'lar yarattım beni farkedebilmen için,
Her gün değiştirdim profilimden doğum günümü;
Bir kerecik farkedip kutlayasın diye..
Ama bilmezsin sevdiceğim, benim doğum günüm,
Beni bir kerecik olsun dürttüğün gün olacaktır
Kuzum, kınalı yapıncağım..
Feybukundan dürtmedin beni, dargınım sana...

Ah bu aralar efkarlıyım, dertliyim, görüyorsunuz.
Güldürmedi bu çirkin yüzümü kader, güldürmedi sevdicek..
Der ki Aşık Seyfi; siliyorum lan feysbukumu!
Zaten sevmemiştim, reklam dolu her yeri!
Bir kerecik güleydin, bir kerecik dürteydin beni ey şeykidap şekerim,
Billah silmez, daha bir şevkle sarılırdım profilime.
Her gün fotoğrafımı falan değiştirirdim misal,
Her gün yeni bir ben olurdum, doğardım güneş gibi..
Ama feysbukundan dürtmedin beni, dargınım sana...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : Seyfi Abi ve Onun Fantastik Düşleri v.18

  1. Pelin says:

    "Son yolladığım videoyu gördün mü, bence komik,
    Beğensene."

    burada içine süper Cem kaçmış Seyfi Abi'nin

  2. Oh be Seyfi Abim, özletmiştin kendini! En skindirik gecelerimden birinde güneş gibi doğdun bak yeminlen!

National Geographic POD