Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

İspatlar v.1

Hastalıklı Dünya'nın isminin Hastalıklı Dünya olmasının sebebi elbette benim Hasta olmamla alakalı. 

Ama dışarıdaki dünyada öyle güzel hastalıklar var ki, es geçmeye gönlüm razı olmuyor. İçimden geldi, böyle hastalıklı derecedeki büyük rahatsızlıkları arada böyle bir paylaşalım ve dünyamızın Hastalıklı olduğunu "ispatlayalım!" 


İşte bir öğretmen/müdür/ eğitim görevlisi olduğunu düşündüğümüz bir Hasta'nın, muhtemelen 23 Nisan gibi çocuklara has bir tören organizasyonunda icra ettiği muazzam tören adım yürüyüşü. 

Askerde geçiş törenlerinde uygulanan bir yürüyüştür. Öğretene de öğrenene de eziyetten ibarettir. Yemin töreni öncesinde 8'li yürüyüş düzeninde ip gibi yürüyene kadar günlerce, defalarca tekrarlanır. Ayaklar şişer, omuzlar düşer, gösteriş uğruna yapılan bu yürüyüşün anlamını çözmeye çalışırsın küfürlü cümlelerle...

Peki biz askerdik, idare ettik ama bu abinin olayı ne?


video

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 2 Comments

2 Responses to : İspatlar v.1

  1. bnoktao says:

    Ben böyle adamları çok seviyorum. Cidden. Orijinaller çünkü. Böyle bir görüntü gördüğüm zaman aklıma gelen ilk şey, hemen rakımı ve mezeleri alıp abinin kapısını çalmak oluyor. Bol şakalı, bol feylesoflu bir gece olacakmış gibi geliyor.

    Bu abi e o hissiyatı verdi bana. Umarım bir gün kendisiyle görüşürüz, iki kadeh bir şeyler içme şerefine nail oluruz. Saygı ve sevgilerimle.

  2. gökten bir elma düşmüş. Demiş ki bu yerlerin hali ne? belediye cevap vermiş büyük şehir çalışıyor diye. sonra kaldırımdan bir taş lafa girmiş; asırlardır efesteyim taksimdeki arkadaşlarıma yapılan zulumdur diye.
    gökten bir elma düşmüş.belediyede işleri bilene.
    yarısı ona yarısı ise kendisine...
    gerisini kaldırımda yürüyenler ve videodaki arkadaşı izleyenler düşünsün...

Bu gadget'ta bir hata oluştu