Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Suffocation ve Sigara Kokulu Adana Şivesi...

Son birkaç haftadır Suffocation'ın, Suffocation'dan daha fazla sevdiğim gruplar olmasına rağmen, dünyanın en iyi grubu olduğunu düşünüyordum ve şu an bu perçinlendi.

Adanalılarla dolu bir O304 içinde mahsur kalmıştım. Otobüsün koltuklarında küllük vardı ve çevremde Adana şivesiyle, sigara kokan ağızlardan çıkan kötü espriler dönüyordu.
Gözlerimi kapatmaya ve uyumaya çalıştım ama otobüsün girdiği her engebede O304, 7.2 şiddetinde sarsılıyordu ve bu sarsıntıyla otobüsün içinde olşuan toz kümeleri, en az çevremde iğrenç espriler yapmaya devam eden sigara kokulu Adana şivesi kadar rahatsızlık vericiydi.

Yanımızdan geçen herhangi bir firmanın, herhangi bir otobüsünün camından içeri baktım. Konforlu koltuklarında yayılmış, kanal değiştiren başka dünya insanlarına inat önümdeki küllüğe bakmaya devam ettim toz bulutu arasında.

Trafik vardı. Milim milim ilerliyorduk ve arabesk şarkılardan oluşan cep telefonu melodilerine yüksek sesle eşlik ediyordu sigara kokulu Adana şiveleri. Diyarbakır cezaevindeki bir siyasi suçlu gibi hissettim kendimi. Baskılara ve işkencelere göğüs geriyordum.

O304'ümüzde su yoktu. Kek - poğaça servisi yoktu. Muavin hiç yoktu.

O304'ümüzün sigara kokulu Adana şivesiyle süslenmiş tozlu ortamında ne yapacağımı bilemez halde çevreme bakınırken elim diskmane ulaştı ve Suffocation o an dünyanın en güzel grubuydu, bir nimetti. Yer yer sigara kokulu Adana şivesi tarafından bastırılsa da dünyanın en güzel grubuydu, bir nimetti.

Bunları yazdım tüm bu kaos ortamında ve gözlerimi kapattım. Sigara kokulu Adana şivesi ile birlikte Adana'ya gidiyordum...

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Suffocation ve Sigara Kokulu Adana Şivesi...

  1. Pelin says:

    içeride sigara içmeleri yetmiyormuş gibi bir de otobüsün her fren yapışında ayağa kalkıp kapıya yönelenler,
    şoförün beni aşağıya atmaya çalışması,
    sürekli anılarını yüksek sesle anlatan 1 sıradaki abla,
    kendini muavin yerine koyan "bari insanlık görsün bu öküzler" edasında sarı gazoz dağıtan eşortman takımlı ortayaş sendromu kurbanı abi
    kaos dolu 18 saat..

  2. The Dude says:

    oha ciddi ciddi sigara mi iciliyordu?

  3. ciddi ciddi sigara içiliyordu, otobüs 60'ı geçmiyordu, molalarımızı benzin istasyonlarında veriyorduk ve dahası... KORSANA HAYIR LAN SDAMIFASDMOI

National Geographic POD