Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Twitter İrdelemation!


Efendim selamlar! Naber lan :D

Çok zamanlar oldu değil mi? Özledin beni kabul et! Etmezsen küserim, mektubumu keserim sdmoıf Önceden mektup yazardık ne güzel. Seni bilmem okuyucu ama ben çok mektup yazdım. Neyse, kendim hakkında konuşmak istemiyorum! sdmfs. Şaka lan, hep kendim hakkımda konuşmak istiyorum. Neyse.

Fiili olarak çok uzun zamanlar olsa da son bir aydır twitter olayına girdim, sağa sola cikliyorum ama tabi beni tanımayanlar haricinde bu ciklemelerimi kimse duymuyor, duymak dahi istemiyor. İsteyenler var ara ara ama hep böyle menfaat icabına istiyorlar. Önce follow ediyorlar, sonra unfollow ediyorlar. Bir folluyorlar, bir unfollowluyorlar. Bazen unfollowlamıyorlar bir süre, sonra beni daha iyi tanıyıp hemen basıyorlar unfollowu. Bi keresinde tam 3 saat unfollow etmedi birisi beni. Bu bir rekordu benim için. Kendi kendime çok mutlu oldum o 3 saat içersinde. Dedim, işte benim ciklemelerimin de tadına varabilitesi olabilen zeki bir insan! Onun mutluluk kafasını yaşıyorum bir süre. Sonra bir bakıyorum, hooop unfollow. Hayat bir kabusa dönüyor. Derin soluklar alıyorum. Kederleniyorum. Diyorum, kaptan oradan bana bir ufak çek! Sonra bakıyorum, hooop bir unfollow daha, hemen bağırıyorum, kaptan büyük oldu!...

Şaka lan sdmfıos Umursuzum bu mevzuda. Aslında insanların neden bu kadar sıklıkla follow ve unfollow ettiklerini henüz çözümleyemedim. Bazıları al gülüm - ver gülüm stayla çalışıyor. Follow ediyorsun, hooop bir bakıyorsun, o da seni follow ediyor. Sonra bir zaman sonra bakmışsın o seni unfollow etmiş. Piyasa kovalamation. Hayır, sike sürülecek iki kelam yazamadıktan sonra 70 milyon seni takip etse ne olur amına kodumun manyağa sdmıofsaıo 

Bizim bakkal seni mi follow ediyor, beni mi? Kıps, anladın sen! Ama hiç birimizi takip etmiyor! Adam mouse tutamaz lan ne followu ne unfollowu hasta mısın? 

Bi de şey var, ayar oluyorum. Şimdi bakıyorum 12.542 follower var. Şimdi bi mailime bakayım diyorum, 34 kişi daha sizi follow ediyor diyor. Yani hesaba göre 12.576 kişi etmesi gerek. Hemen açıyorum twitterı, bi bakıyorum takipçim 12.356 falan görünüyor. Bu ne skim iş diyorum lan twitter, cevap vermiyor. Ama tabi bu arada rakamlar şakaydı çünkü beni 30 ve 35 arası insan takip ediyor. Onlar da zaten dediğim gibi her an 25'e düşebilirler smıofas. Sevmiyor beni twitter camiası :(

Çok feci kasan abiler ve ablalar var ama. 140 karakterle dünyayı kurtarmaya çalışan ya da bir Tolstoy kafasında ciklemeye çalışan adamlar var. Tamam, bu güzel bir şey, yani yapabilene helalihoşmüşkülpesent olsun ama buna neden kasıyorsun ki sürekli lan acayip adam msdoıf Kafan mı kırık? Canın mı sıkkın? Saatlerce düşünüp, not alıp, bir de onu 140 karaktere mi sıkıştırmaya çalışıyorsun? Yavrucum bi rahat ol, öperim gıdından ;) kıps.

Neyse. Ben şarap içiyorum şimdi, bunları saçmalıcam diye kaç dakikadır şarabımdan yudumlayamıyorum. O yüzden burada satırlarıma son verirken, küçüklerin ellerinden, büyüklerin yaşına göre değişebilecek yerlerinden öpüyorum. (25 ila 28 için Dudaklardan, 21 ila 23 için gıdıdan, 23 ila 25 için kürek kemiğinden)

Bi de şey var lan! Ben öyle cümlenin bokunu çıkarmadan yazamıyorum sanki. Yani yazabiliyorum ama yazmasam daha mutlu oluyorum. Daha mutlu olduklarımı yolluyorum, daha mutsuz olduklarımı evrenin sırrını çözse bile ciklemeden siliyorum. Çok pis çarşı duruşu yaparım. Yaptım, gördün mü?

Bu arada sdmıofasd Şu en yukarıya koyduğum resmi aratayım derken "nasıl çok follower bulunur" temalı bir yazıya denk geldim. Komikmiş :) ahanda

POSTED BY (Süper)Cem
POSTED IN
DISCUSSION 4 Comments

4 Responses to : Twitter İrdelemation!

  1. Adsız says:

    Yazı güzel ama son kısımlarda bir yerleri protesto ediyoruz!!!biriki11

  2. f.erzen says:

    folov dünyası, n'olcak

  3. sadmıfosd Sevgili isimsiz dostum, bu rahatsız adam rahat duramıyor işte, idare ediverin accuk ;) kıps

  4. The Dude says:

    what is the twitter laaaan?

Bu gadget'ta bir hata oluştu