Say No to Fur!

Say No to Fur!
Fur is for animals.

Ölürsem Kabrime Gelme, İstemem!



hi beybi, hit me beybi one more time! oh yess!


Nasılsınız canlarım? Ben? Ben iyi sayılırım. Elimi sakatladım yine. Sanırım bu blog sayfalarından, benim kendimi sakatladığımı 237423723. kez duyuşunuz. Neyse, olur öyle şeyler! En azından bu sefer futbol oynarken kırmadım. Bunun haklı gururunu yaşıyorum. Gerçi kırılmadı ama kırılmış gibi acıyor. Uzun zamandır bir tarafımı kırmadığımdan özlenmiş olmalıyım.


Neyse!


Önceden forumlar vardı ve ben bir süre forum müptelası olarak yaşadım. Sürekli "son girişimden sonra yollanan mesajlar" tuşuna basıp, koskocaman forumda tek bir satır bile kaçırmadan takip eder ve hayvanlar gibi yazardım. Manitalarımı forumlardan yapar, manitalarımla forumların mesajlaşma bölümlerinden sevişirdim. Ve boş yazardım elbette sdafspo Ya ne sandıydın? O zamanlar böyle hayatın anlamını ve önemini anlatan muhteşem paragraflar yazmıyordum. sdafsdaoı Sanki şimdi yazıyormuşum gibi saçmaladım yine. Yani neyse, o zamanlar da böyleydim. Hiç değişmedim. Öküz, aynı öküz.


Ama şunu bilmenizi isterim ki, benden daha öküzler de var, yok değil! Misal bazı konu başlıkları vardı, ölmekle ilgili falan. Ölmeden önce söyleyeceğiniz son söz, nasıl ölmek istersiniz falan tribinde işler.


Sanırsın adamlar bir holivud filminin final sahnesinde ölüyorlar amına koyim sdfosadıomfs Tribe girmiş mal, son sözleri olarak tasarladığı müthiş şekspirvari dizeleri anlatıyor. LAN ÖLÜYORSUN, NEYİN EDEBİYATI BU GERİZEKALI! Az sonra öleceksin ve şişmeyesin diye karnına bıçak koyacaklar, çeneni bağlayıp kıçına pamuk sokması için hocayı çağıracaklar ve sen orada ölmeden önce nasıl daha karizmatik görünürüm kafasında saçmalıyorsun. Dostum, üzülme ama ciddi salaksın. Ben ölüyor olsam korkudan ölürdüm lan sdmoıfsadıo


Bazıları da nasıl ölmek istediğini yazmış. Hardcore piçler, kimisi yanarak diyor, kimisi donarak diyor, kimisi yüksek dozu çakayım da öleyim diyor. Hasta ipneler. Ben de hastayım ama "forum ortamlarında afilli iki mesaj vereyim de belki iki manita götürürüm" kafasıyla da bu kadarını yapamadım. "Ölümü hissetmelisin, son nefesine kadar verirken, o an neler hissedeceğini yaşamalısın" HOCAM Bİ SİKTİR GİT. Az önce açıkladım, öldükten sonra göte girecek pamuk var ve sırf bu yüzden bile insan ölmemek için direnir. Ya kıçımda bok parçacıkları kalmışsa, ölürayak rezil olmayalım, diye üzülür, dertlenir ve hatta ölecekse bu dertler yüzünden, bu stresten ölür insan.


İnsanlar, bilgisayar başındayken kimsenin kendisini tanımadığının ve yargılayamayacağının bilinciyle acayip bir evrim geçiriyorlar. Mutant oluyor ibneler. Normalde sümüklerini yiyen bir adam, zırttopoz bir rock & metal forumunda başka sitelerden arakladığı bilgilerle karizma yapmaya çalışabiliyor. Misal ben, çeşitli forumlardan kovulup, çeşitli forumlara koşan bir bedeviydim sdfmısaosm Bi' sevdiremedim kendimi amına kore cumhuriyeti. Neyse, klasik bir bölüm vardır, "rock ve metal gruplarıyla ilgili düşünceleriniz" bölümü ve altında grup başlıkları olur ve insanlar o grupla alakalı bilgilerini, sevgilerini ve bok atmalarını o başlık altında paylaşırlar. Neyse, sadede gelemedim yine bi türlü sdamıofds. Çeşitli ve birbirinden bağımsız rock & metal forumunda Anathema grubunun başlığının ilk mesajında en az 3 kere şu mesajı ya da benzerini görmüşümdür; "ya dinleyicileri arasında en fazla intihar kitlesine sahip olan bu grup hakkındaki düşünceleriniz?" sdmofas Hasta mısınız lan ibneler! Bu camianın hastası benim ve aynı esprileri ya da aynı girişleri sadece ben yapabilirim!


Neyse, bu konuyu da böyle kapatıyorum bebişlerim. Sevgiler sunar, sırtınızdan sıvazlarım. Yaz geldi lan. Bana para verin de şu terası yapabileyim. Azıcık işe yarayın. :(

POSTED BY (Süper)Cem
DISCUSSION 1 Comment

One Response to : Ölürsem Kabrime Gelme, İstemem!

  1. Pelük says:

    son cümle için ölümü anlatan bir makale yazacağım

Bu gadget'ta bir hata oluştu